Ekologija| Moj grad| Reč i slika

Hronologija antipatriotizma...

Filip Mladenović RSS / 04.04.2024. u 09:35

TRIPTIH RASPADA
TRIPTIH RASPADA
Jedna od najuverljivijih potvrda ljubavi prema vlastitoj domovini/otadžbini jeste odnos prema prirodnoj sredini, bilo u gradu ili u selu.

Svedoci smo masovnog i masivnog nerodoljublja oličenog u upornom i besomočnom uništavanju šuma i bacanju svakojakog smeća gde god ko stigne, od šuta i kesa sa đubretom do pikavaca i PDV računa...

U kraju gde sam odrastao, paviljoni u Novom Beogradu, u ulici Džona Kenedija, jedan od velikih patriota i poštovalaca prirodne sredine, leta 2022. godine uredio je park tako što je na travnjaku blizu trotoara zasadio mlada stabla i cveće i postavio oznaku PAVILJONI (fotografija snimljena 25. 7. 2022.).

U roku od nepune 2 godine, sve što je vredno uradio, uništeno je vandalskim postupcima ne ustaša, ne balija, ne šiptara, ne NATO plaćenika... već antipatriotskim delovanjem sugrađana!

Fotografije snimljene početkom tekuće, 2024. godine su svojevrsna hronologija antipatriotizma, neshvatljivog rušiteljskog poriva, odsustva elementarnog kućnog vaspitanja...

I ovakve triptih fotografije su slika i prilika savremene Srbije tokom proteklih 35 godina: sve što se moglo uništiti, rasturiti, pokvariti, urpljati, opljačkati... tako je i učinjeno, počev od ex Jugoslavije, pa preko fabrika, lekovitih banja, poljoprivrednih kombinata, građevina, šuma, planinskih vodotokova do reka i jezera - deponija smeća, od uginulih domaćih životinja do bele tehnike i plastičnih boca!

Atačmenti



Komentari (316)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 11:09 04.04.2024

трагом вандализама

или....ono što se moglo uništiti

друштво смо слуђено неизвесност уби
екстеријер околни.....кога за њег' боли,
много треба да се нормалном приведе
закона нам фали да се........ред заволи

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:15 04.04.2024

e pojede mi komentar

a htjedoh da upitam..
jeste čuli da u Srbiji u industriji (konkretno auto dijelova) ilegalno rade Pakistanci i Indusi..
sjećam se da je žili pričala dal bješe za neku kinesku fabriku kod njih da navodno ilegalno rade dal bješe Vijetamci..
ne bih se šokirala da se dešava..
al baš da je masvno.. to mi malo možda too much..
jel čuo neko nešto?
zoja444 zoja444 16:13 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

poslednja informacija je da je kroz srbiju proslo vise od milion migranata koje ne pustaju dalje susedne zemlje. oni rade i kao vozaci gradskih autobusa, dostavljaci hrane, cistacice po bolnicama...
shmoo shmoo 20:17 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
poslednja informacija je da je kroz srbiju proslo vise od milion migranata koje ne pustaju dalje susedne zemlje. oni rade i kao vozaci gradskih autobusa, dostavljaci hrane, cistacice po bolnicama...



Милион изгледа као превелика цифра, али друга реченица је тачна.

Видим то свакога дана.





EDIT: Само нам још они фале овде на Балкану... Лепо рече моја сестра још кад је Тито умро да ћемо ми овде бити к'о Блиски и Средњи исток. Била је у праву.





srdjan.pajic srdjan.pajic 21:27 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

jeste čuli da u Srbiji u industriji (konkretno auto dijelova) ilegalno rade Pakistanci i Indusi..
sjećam se da je žili pričala dal bješe za neku kinesku fabriku kod njih da navodno ilegalno rade dal bješe Vijetamci..


Ne rade nego robuju, ali bukvalno. I nisu sad Vijetnamci aktuelni, nego Indusi neki, Vijetnamci su previše kenjali, žalili se na uslove robovanja, pa ih vratilo kući (verovatnije naranilo ajkule sa njima negde usput), zamenili ih sa još gorom nekom bedom.

Ali šta da se radi, kola moraju da se voze, za šta im trebaju gume, a i ekonomski tigar mora nečim da se na'rani.

Nego jel gledao neko poslednji Utisak nedelje, sa roditeljima autistične dece? Oplak'o sam dobar deo emisije.
zoja444 zoja444 21:31 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

to je valjda broj za nekoliko godina. mi smo na balkanskoj ruti. u turskoj valjda ceka 20 miliona migranata da krene ka eu, ali im za sada ne dozvoljavaju sami turci. politika.
angie01 angie01 21:48 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Nego jel gledao neko poslednji Utisak nedelje, sa roditeljima autistične dece? Oplak'o sam dobar deo emisije.


gledala sam, bas potresno,..a svo troje su toliko normalno pricali o svojoj, prekticno samostalnoj borbi sa tako velikim problemom,...Boris je sin Miodraga Krivokapica,...svo troje su bili divni, ali mi je Jelena Markovic bila posebno zanimljiva nacinom na koji je govorila.
shmoo shmoo 23:17 04.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
to je valjda broj za nekoliko godina. mi smo na balkanskoj ruti. u turskoj valjda ceka 20 miliona migranata da krene ka eu, ali im za sada ne dozvoljavaju sami turci. politika.



Đurović je za televiziju N1 rekao da migracija ljudi nije stala, već da je promenila tok i da „sada ide prema Bosni“, a može se očekivati pojačanje toka, prenosi Beta.

Đurović je naveo da, iako je veliki broj migranata prošao kroz Srbiju, prošle godine im nije odobreno „ni deset azila“.

Rekao je da nije veliko interesovanje migranata za dobijanje azila u Srbiji, ali razlog tako malom broju odobrenih zahteva za azil je „loše funkcionisanje pre svega Komesarijta za izbeglice i migracije“.

„Srbija je možda bila mnogo otvorenija u tretmanu tih ljudi, ali nikada nije bila otvorena za azil“, kazao je Đurović.



LINK


Што ће рећи да је велики број миграната које код нас видиш као возаче аутобуса ГСБ или као чистачице по болницама или као достављаче хране или у фаст фудовима по Београду итд. само привремено решење и за те мигранте док чекају пролаз за даље и за Србију у којој све више недостаје радне снаге у многим областима.

На мојој школи недавно су завршени баш обимни грађевински радови, спољашњи и унутрашњи. Власник предузећа које је изводило радове као и предрадник на градилишту јесу Срби, али сви грађевински радници који су радили разне врсте тих радова од крова преко столарије и олука до кречења учионица итд. јесу Турци. И то сви радници на градилишту - Турци.

Међу Србима који су некада важили за добре грађевинце свугде у свету сада више не можеш да нађеш мајсторе за грађевинске радове.

Или их нема или ови млађи неће да раде те врсте послова.







EDIT: Кажу пројекције да ће за 5 година у Србији недостајати 7 хиљада школских наставника. (ЛИНК)

Неће нико ни у школу као наставник, зашто би онда хтео на грађевину или да вози градски аутобус, чисти болнице, доставља храну или спрема храну итд?

Јебе ми се, право да ти кажем, и за српске школе и за српски систем образовања који су тако успешно упропастили у последњих 25 година својим реформама по угледу на западне земље.

Док је још увек нешто и могло да се уради, причао сам, објашњавао,...

Сад ме заболе китонијус што каже Чарли.

Или ху керз, што каже Соло.

За тих наредних 5 дина (свирања у фалус, што рече Лабус одмах после 5. октобра 2000. године) ја одох у пензију...

Ако ме бог поживи толико.

zoja444 zoja444 08:45 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

taso, ti znas, jel prica neko u skoli sa decom o pedofiliji, trgovini decom, otmicama? postoje li neke zvanicne smernice i instrukcije o tome?
zoja444 zoja444 08:51 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

pajicu, ti si dobar roditelj i primer. u secanju mi je fotka tvoje cerke kako igra sah sa valjda bese gluvim detetom.
shmoo shmoo 12:04 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
taso, ti znas, jel prica neko u skoli sa decom o pedofiliji, trgovini decom, otmicama? postoje li neke zvanicne smernice i instrukcije o tome?


Причају професори, одељењске старешине, иду на обуке за те теме, раде са децом, долази МУП...

Ја, на пример, у 7. разреду на разредном часу пуштам деци неке филмове и клипове о трговини људима, нарочито децом, па онда на следећим часовима се дискутује о томе...

И током 7. и 8. разреда основне понављамо више пута те теме... Последњих пар година је нарочито на дневном реду тема безбедност на интернету.

Прошао сам заједно са мојим колегиницама и колегама гомиле обука заједно са пандурима, инспекторима који су се специјализовали за трговину људима, малолетницима посебно, за трговину наркотицима, за насиље (у RL и виртуелно),...

Није проблем у обучености и обавештености наставника у школама о тим темама, проблем је неупућеност родитеља у те теме и неинформисаност родитеља о свему томе што окружује њихову децу па често и не умеју да препознају неке знаке промене понашања код свог детета. И често деца знају (из школе) о тим темама више него родитељи.

Обашка што имамо и значајан број родитеља који се и љуте и протестују што се деци у школи прича о томе јер сматрају да су њихова деца "још мала за то" или се једноставно руководе ониме:"Ма неће то да се догоди мом детету и мени. Нама то не треба, та прича о томе..."

И тако...

Док сам радио у средњој школи, био сам на жалост у пар наврата као одељењски старешина, разредни, упућен у пар оваквих прича као у овом филму...







Родитељи би, на жалост, врло често онда тражили помоћ од школе, центара за социјални рад и полиције када би било углавном већ много касно за то.

И увек ми је мучно да разговарам са тим наивним одраслим људима који плачу због судбине своје деце преда мном онда када је већ касно да се помогне па будем бесан што сам немоћан да помогнем...

Мучне теме...

jovilim_e jovilim_e 13:10 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

shmoo

...

Јебе ми се, право да ти кажем, и за српске школе и за српски систем образовања који су тако успешно упропастили у последњих 25 година својим реформама по угледу на западне земље.

Док је још увек нешто и могло да се уради, причао сам, објашњавао,...

Сад ме заболе китонијус што каже Чарли.

Или ху керз, што каже Соло.
...


Jebo im ja mater!
Sto puta.
jovilim_e jovilim_e 13:14 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
pajicu, ti si dobar roditelj i primer. u secanju mi je fotka tvoje cerke kako igra sah sa valjda bese gluvim detetom.

Moje mlađe dete je godinama išlo na takmičenja u šahu koje se organizovalo u školi za slepu i slabovidnu decu u Zemunu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:24 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

srdjan.pajic
jeste čuli da u Srbiji u industriji (konkretno auto dijelova) ilegalno rade Pakistanci i Indusi..
sjećam se da je žili pričala dal bješe za neku kinesku fabriku kod njih da navodno ilegalno rade dal bješe Vijetamci..


Ne rade nego robuju, ali bukvalno. I nisu sad Vijetnamci aktuelni, nego Indusi neki, Vijetnamci su previše kenjali, žalili se na uslove robovanja, pa ih vratilo kući (verovatnije naranilo ajkule sa njima negde usput), zamenili ih sa još gorom nekom bedom.

Ali šta da se radi, kola moraju da se voze, za šta im trebaju gume, a i ekonomski tigar mora nečim da se na'rani.

Nego jel gledao neko poslednji Utisak nedelje, sa roditeljima autistične dece? Oplak'o sam dobar deo emisije.


bre srki robuje 9 od 10 u svijetu.. nego me zanima jel to stvarno tako masovno il je više anegdota..
našla neki birn report al tu se pominje 14 ljudi..
ne mogu da vjerujem da je ta stvar stvarno masovno.. da imamo neke pogone u kojima neke stotine ljudi radi bez dozvole.. to su još i strane firme..
znam da ima muljanja, bilo je sličnih priča i za naše ljude u DE (uzmu im pasoš, pa ne vraćaju neko vrijeme, plata pola od obećane, oni platili da uopšte dođu itd itd) al to ipak nije ropstvo.. samo prevara..
ne znam..
zoja444 zoja444 16:02 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

taso, da li se deca ohrabruju da prijave nasilje i rade li to i kako se to u praksi zavrsava?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
pajicu, ti si dobar roditelj i primer. u secanju mi je fotka tvoje cerke kako igra sah sa valjda bese gluvim detetom.


Ne vidim da je to bilo neki naročit primer kvalitetnog roditeljstva, i nisam ja tu ništa uradio sem što sam slikao. Deca su se spajtala u parku potpuno spontano, neinhibirana incijalnim poteškoćama u komunikaciji: moje dete ne razume srpski, a ta deca ne čuju, neka i ne govore.

Tu sav kredit ide vaspitačima koji rade sa tom decom i to očigledno jako dobro, kao i onima koji za to daju lovu, dakle poreskim obveznicima. Većina tih klinaca će zahvaljujući tome imati mnogo bolji život. Cela ta situacija je, za mane barem, bila mala oaza normalnosti u onom što se inače dešava.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

bre srki robuje 9 od 10 u svijetu.. nego me zanima jel to stvarno tako masovno il je više anegdota..
našla neki birn report al tu se pominje 14 ljudi..
ne mogu da vjerujem da je ta stvar stvarno masovno.. da imamo neke pogone u kojima neke stotine ljudi radi bez dozvole.. to su još i strane firme..



Ne znam za masovnost, ovo je konkretan slučaj u Linglongu u Zrenjaninu, i to je bilo na medijima koje ja pratim, dakle ovim izdajničkim, nad kojima pregori svaki srbometar. Jeste, robuje se i na drugim mestima, i ovde kod nas u najboljem od svih svetova, ali nisam za to nikad pre čuo u Srbiji, gde kineska kompanija pravi kinesku fabriku u kojoj drži svoje vijetnamske i indijske robove, a da im država ne može ništa.
zoja444 zoja444 16:24 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

nisam shvatila na cije vaspitace mislis. ti na blogu imas odrasle osobe koji huskaju druge odrasle osobe na drugacije osobe. njihovi vaspitaci su negde zakazali.
zoja444 zoja444 16:32 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

u kojoj drzavi drzava brani prava radnika?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
nisam shvatila na cije vaspitace mislis. ti na blogu imas odrasle osobe koji huskaju druge odrasle osobe na drugacije osobe. njihovi vaspitaci su negde zakazali.


Nemam pojma o čemu pričaš i na koga misliš. Ja sam konkretno pohvalio vaspitače dece sa posebnim potrebama koji rade u tom Zavodu za decu sa oštećenim sluhom, i brinu za njih, pomažu im da premoste taj nedostatak sa kojim su se nažalost rodili, i rezultat tog rada se vidi. A ni mi našu decu ne učimo da beže kad vide neko malo drugačije dete koje je došlo da se druži sa njima u parkiću. Tako da smo u tom smislu i mi nekakvi vaspitači, mada ja nisam mislio na nas u ovom konkretnom slučaju, a i to nije ništa specijalno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:59 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
u kojoj drzavi drzava brani prava radnika?


Pa da ja držim ove moje radnike zaključane u labu, hranim ih pomijama svaki treći dan i puštam ih da se leče između sebe priručnim sredstvima, i dajem im platu kako mi se oće, bijem ako se nekom požale, završio bih dosta brzo na prilično ozbiljnoj robiji. Ne znam kako je u drugim državama.
zoja444 zoja444 17:29 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

meni to lici na prvobitnu akumulaciju kapitala. ovde tranzicija jos traje.
michiganac michiganac 19:38 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

srdjan.pajic
Pa da ja držim ove moje radnike zaključane u labu, hranim ih pomijama svaki treći dan i puštam ih da se leče između sebe priručnim sredstvima, i dajem im platu kako mi se oće, bijem ako se nekom požale, završio bih dosta brzo na prilično ozbiljnoj robiji. Ne znam kako je u drugim državama.


Sinoc mi DW-kanal na YT izbaci vijest* kako su ovi dole iz "Texas Express"-a prethodnih mjeseci dovukli busevima bez voznog reda oko 40.000 svjezih migranata i iskrcali ih nasumice tu na ulice medj' Denvercane, a ovi potom potrazili pomoc i priloge iz solidarnosti (vasih) okolnih zajednica.

*nadjoh i verziju na eng.




Srki, mala digresija, ali kopka me nesto - kakvo je raspolozenje medj' tamosnjom studentarijom (bilo i) po pitanju (prethodnih) U.S. izbora? (apoliticni, rezignirani, revoltirani,..?! Preovladava li utisak da su gurnuti u aut/na margine, eskalira li situacija i medju njima, etc.?)

Cuh iz jednog drugog priloga i da je studentski dug npr. dostigao GNI jedne Italije.
nask nask 20:19 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Јебе ми се, право да ти кажем, и за српске школе и за српски систем образовања који су тако успешно упропастили у последњих 25 година својим реформама по угледу на западне земље.

Ovo sugeriše da je srpsko školstvo upropašteno i napokon uspešno svedeno na nivo zapadnog školstva. Čini mi se da si hteo nešto drugo da kažeš.
И то сви радници на градилишту - Турци.

Prošle godine krajem meseca maja bio sa burazerom na Zlatiboru, em se gradi kao na Novom Beogradu sedamdesetih em se samo turski čuje sa građevina.
michiganac michiganac 20:20 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Ja sam konkretno pohvalio vaspitače dece sa posebnim potrebama koji rade u tom Zavodu za decu sa oštećenim sluhom, i brinu za njih, pomažu im da premoste taj nedostatak sa kojim su se nažalost rodili, i rezultat tog rada se vidi.


U BG jos ima tih angazovanih malih celija/paralelnih univerzuma u kojima ima svjetla (i donekle sredstava za takve poduhvate), mozda eventualno jos neke mrvice u NS, u ostatku Srbije djeluje da je pomracenje.

...

Btw, procenat klinaca sa autizmom na globalnom nivou rastu iz godine u godinu (prije se pricalo o promilima). Doduse, posljednjih godina je poboljsana dijagnostika pa se sad govori o spektru aut. poremecaja i njome su obuhvaceni i odredjeni granicni slucajevi i simptomi koji su karakteristicni za druge/slicne vrste poremecaja (npr. disleksija).
Na taj nacin je utvrdjeno da vec oko 7% djece kompjuterasa iz silic. doline boluju od tih poremecaja, sto je trenutno najveci zabiljezen % u svijetu, pa zvone alarmi posljednjih godina..

Geek Syndrome
nask nask 20:21 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

u kojoj drzavi drzava brani prava radnika?

U svakoj pravnoj državi dražava brani zakone i propise koje je sama donela. Samim time pravna država brani prava svojih građana, radnika ili neradnika.
nask nask 20:30 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

posljednjih godina je poboljsana dijagnostika

Nije tebi lično upućeno ali naježim se od "moderne diagnostike". Ne kažem da to delom nije tako ali brate poslednjih godinama svi hodamo okolo sa nekakvim diagnozama. I nije problem u tome već u činjenici da nam farmaceutska industrija za svaku diagnozu nudi nekakve pilule. Nejeftine pilule. Ovde sam već nekoliko puta pominjao da bi u današnje vreme mog rođenog burazera već sa deset godina stavili na ritalin. Nekada se to zvalo živahno dete, danas je to dijagnoza koja mora da se tretira. U današnje vreme bi ja išao u specijalnu školu kao nekakav autista, a nekada se govorilo ovaj samo priča o nekakvoj nauci i matematici i pritom ne ume da laže.
bene_geserit bene_geserit 20:42 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Sinoc mi DW-kanal na YT izbaci vijest* kako su ovi dole iz "Texas Express"-a prethodnih mjeseci dovukli busevima bez voznog reda oko 40.000 svjezih migranata i iskrcali ih nasumice tu na ulice medj' Denvercane, a ovi potom potrazili pomoc i priloge iz solidarnosti (vasih) okolnih zajednica.

Izvinjavam se, a šta tačno ovi iz Teksasa treba da rade?
Bidenova ekipa im ne da ni da hapse ni da vraćaju ilegalce, kad su stavili one blokade preko reke, naterali ih da skinu.
Tako da sve ilegalce i treba busevima u gradove gde su na vlasti demokrate, ko god glasa za te debile treba i da plati cenu toga.

bene_geserit bene_geserit 20:52 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

vec oko 7% djece kompjuterasa iz silic. doline boluju od tih poremecaja, sto je trenutno najveci zabiljezen % u svijetu, pa zvone alarmi posljednjih godina

To je zanimljivo, većina članaka koje sam pročitao o traženju razloga autizma u poslednje vreme je u smeru upotrebe pesticida i kako to utiče na želudačnu i crevnu floru i faunu, pa onda to ne znam kako utiče na razvoj fetusa.
Ali ako postoje izuzetci kao taj, takva objašnjena ne piju vodu (IT-evci po Bay area-i uglavnom jedu organic hranu).
michiganac michiganac 20:59 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Izvinjavam se, a šta tačno ovi iz Teksasa treba da rade?


Pretpostavljam da je retoricko pitanje, ali ipak da dodam da je moj stav neutralan, jerbo adresa mi nije u US.
michiganac michiganac 21:18 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

nask
posljednjih godina je poboljsana dijagnostika

Nije tebi lično upućeno ali naježim se od "moderne diagnostike". Ne kažem da to delom nije tako ali brate poslednjih godinama svi hodamo okolo sa nekakvim diagnozama. I nije problem u tome već u činjenici da nam farmaceutska industrija za svaku diagnozu nudi nekakve pilule. Nejeftine pilule. Ovde sam već nekoliko puta pominjao da bi u današnje vreme mog rođenog burazera već sa deset godina stavili na ritalin. Nekada se to zvalo živahno dete, danas je to dijagnoza koja mora da se tretira. U današnje vreme bi ja išao u specijalnu školu kao nekakav autista, a nekada se govorilo ovaj samo priča o nekakvoj nauci i matematici i pritom ne ume da laže.



Ima i ona davna izjava Rika Rolensa, ex-sekretara kalifornijskog senata, a potom jednog od vodecih advokata za istrazivanje uzroka autizma nakon što je isti utvrdjen kod sina mu:

"Anyone who says this epidemic is due to better diagnostics has his head in the sand."

Ali i druga:

"Asking the public health community to investigate the role of vaccines in the development of autism is like asking the tobacco industry to investigate the link between lung cancer and smoking."

Nzm šta bih rekao, osim što djeluje kao jedan od anti-vax pionira iz današnje vrem. perspektive.
zoja444 zoja444 21:27 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zanimljivo je kako se ovi sada zale da pravosudje drze oni prosli koji se bore da budu i buduci. ko tu laze, ne znam ali lici na opsti picvajz.
michiganac michiganac 21:37 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

U današnje vreme bi ja išao u specijalnu školu kao nekakav autista, a nekada se govorilo ovaj samo priča o nekakvoj nauci i matematici i pritom ne ume da laže.


Jedan jos zanimljiv fakt za tebe, Carver Mead, briljantan um i jedan od pionira mikroelektronike i IC-kola u SV-u, kod koga je inace dijagnostifikovana disleksija je svojevremeno rekao:

"I think in 3D Technicolor"
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:56 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Tako da sve ilegalce i treba busevima u gradove gde su na vlasti demokrate, ko god glasa za te debile treba i da plati cenu toga.



Ili to, ili mitraljeska gnezda na granicu, pa ko proba da pretrči dobije svoje. Ja znam da bi ti više voleo ovo drugo.
shmoo shmoo 21:59 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

zoja444
taso, da li se deca ohrabruju da prijave nasilje i rade li to i kako se to u praksi zavrsava?


У 90% случајева је то пријављивање насиља у школама претворено у фарсу.

Није свака дечја свађа на фудбалском терену у школи насиље нити је свако тужакање, да би скренуо пажњу са себе, самог малог насилника који први почне па онда добије по пичци случај насиља који је вредан озбиљне пажње.

(Погоди где та мала гњида то научи? Од кога? Да прво некога малтретира, па када му се тај неко супротстави, он трчи код наставника да га пријави за насиље?

Је л' те то подсећа на неке одрасле ликове са Блога Б92? )

И онда тај систем пријављивања насиља у школама губи смисао када се троши силно време на случајеве "насиља" међу децом које у ствари то и није.

Уморе се наставници од тога...

Није онда ни чудо што и не реагују онда када је заиста неопходно реаговати јер су се погубили у свему томе.

А ако је у питању насиље одраслих према деци, ту се обавезно реагује. Такве ствари се схватају веома озбиљно.

Пре пар година је нека девојка у дворишту моје школе на самом крају школске године делила девојчицама 8. разреда (14-15 година) позиве за наводну аудицију за манекенке.

Девојчицама на тај позив очи ооооовоооооликееее јер ето неко мисли да су лепе. Усред пубертета.

Срећом, њих 4-5 биле довољно прибране да дођу код мене да ми то испричају и да ме питају шта ја мислим, да ли да оду на аудицију. Одмах сам обавестио директора, а он полицију. (Нарточито због тога што је у позиву наглашено да на аудицију дођу оскудно летњи одевене и са купаћим костимима итд...)

Полиција проџарала и одмах ухватила неког нашег лика који иначе живи у САД и који је дошао на неко време у крај у којем је моја школа, закупио кућу на мало изолованом месту у шуми и преко те девојке делио позиве девојчицама у локалним основним школама.

Испоставило се да је у питању дечја порнографија на интернету.

На такве ствари се одмах реагује. Наравно, под условом да деца имају поверења у одрасле око њих па се тако одваже да то некоме одраслом и испричају као што су то урадиле тих 4-5 девојчица којима сам тада предавао.

shmoo shmoo 22:07 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

nask
Јебе ми се, право да ти кажем, и за српске школе и за српски систем образовања који су тако успешно упропастили у последњих 25 година својим реформама по угледу на западне земље.

Ovo sugeriše da je srpsko školstvo upropašteno i napokon uspešno svedeno na nivo zapadnog školstva. Čini mi se da si hteo nešto drugo da kažeš.



Не, рекао сам баш то што си прочитао.

А то што испод иде контекст:

"Србија је колонија Запада, Србија је колонија Запада"

(јер ти у Заводима за образовање, владиним агенцијама, као шефови седе странци из западних земаља и одређују стратегију и политику образовања у Србији или диктирају законодавство и прописе у образовању због тога што ти исти странци држе 70% тржишта школских уџбеника у Србији)

за то нисмо криви ни ти што ти се тако чини ни ја који сам написао то што сам написао а ти прочитао па ти се чини.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Srki, mala digresija, ali kopka me nesto - kakvo je raspolozenje medj' tamosnjom studentarijom (bilo i) po pitanju (prethodnih) U.S. izbora? (apoliticni, rezignirani, revoltirani,..?! Preovladava li utisak da su gurnuti u aut/na margine, eskalira li situacija i medju njima, etc.?)


Nemam konktakata sa studentima već dugo vremena, a od kovida pogotovu, jer mi se od tada na oglas za posao nije javio nijedan iole zainteresovan za ovu vrstu delatnosti, iako sam jasno napisao da ne moraju da budu zaključani u labu, jedu pomije jednom nedeljno i predaju lična dokumenta, a naglasio sam i da plaćam pošteno minimalac, kad prođu trening koji kod mene traje minimum godinu dana, ko vojni rok . Tako da ne znam kakvo je raspoloženje iz prve ruke. A iz druge, pa mislim da je isto kao i pre, ljudi su zauzeti školovanjem, jer to košta puno para a što ranije završiš i zaposliš se i kreneš da otplaćuješ kredit to ćeš se pre osloboditi dužničkog ropstva (kad bi se zezali). Kad se približe izbori onda se malo uskomešaju ako preti neka veća kataklizma tipa Tramp na vlasti, pa kad to prođe dalje ulgavnom gledaju svoja posla.

Dok sam bio na fakultetu imao sam utisak da su studenti ovde dosta apolitičniji nego kod nas u Srbiji, ovi undergaduate su uglavnom blentavi i ne zanima ih to toliko sem ako baš ne studiraju nešto s tim u vezi. A postiplomci su prezauzeti radom na tezama, pogotovu ako ujedno moraju i da TA-uju, jer im advajzor nema dovoljno para ad ih plati kao RA, tako da za političke procese nemaju vremena. A i generalno se ne živi loše, čak i kad si student, plus država manjeviše ok funkcioniše, pa nema ni toliko motivacije da se buni, talasa i bavi nekim kao aktivizmom.
nask nask 22:33 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

и одређују стратегију и политику образовања у Србији или диктирају законодавство и прописе

Je li to tako mora ili se mi sami nameštamo na penal? Ozbiljno pitam.
michiganac michiganac 22:50 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar


A iz druge, pa mislim da je isto kao i pre, ljudi su zauzeti školovanjem, jer to košta puno para a što ranije kreneš da otplaćuješ kredit to ćeš se pre zaposliti i osloboditi dužničkog ropstva (kad bi se zezali).


Gledao sam jedan prilog, ali nisu pomenuli kolika ja prosjecna zaduzenost. Samo, ispitali su slucaj 2 apsolventkinje kod kojih je dug prebacio 100 k$ - jedna je govorila o tome kako je donirala jajne celije da bi se izbavila i nakon 4-5 tretmana i brojnih nezeljenih nusefekata pomirila se da nece imati porodicu, sopstvenu kucu poput roditelja i da sad preslaze prioritete. Druga je zabasala u onlyfans i tik-tok sadrzaje, izvukla se nakon par godina. Generalno kod obe provejava svijest o tome da je amer. san danas samo ispusena mustikla i da nece imati ni priblizno kvalitetan zivot kao sto su im imali roditelji. E sad, da li su to samo ekstremni slucajevi?

..

Uzgred, pomislio sam i to da kod mladih amera preovladava osjecaj mucnine kad vide da se 2 starkelje danas bore za pol-poziciju na izborima.
angie01 angie01 22:59 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

(јер ти у Заводима за образовање, владиним агенцијама, као шефови седе странци из западних земаља и одређују стратегију и политику образовања у Србији или диктирају законодавство и прописе у образовању због тога што ти исти странци држе 70% тржишта школских уџбеника у Србији)


o cemu pricas? koji su to stranci, koji sede kao sefovi iz zapadnih zemalja i odredjuju strategiju obrazovanja?

koji Zavodi za obrazovanje i agencije?

...to za trziste knjiga ponavljas 100 put, uvek istu netacnu formulaciju.
shmoo shmoo 23:34 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

nask
и одређују стратегију и политику образовања у Србији или диктирају законодавство и прописе

Je li to tako mora ili se mi sami nameštamo na penal? Ozbiljno pitam.



Кога змија уједе, тај се и гуштера плаши.

Последњи пут када смо рекли не (али не Стаљину него много касније) били смо кажњени бомбом по глави становника, зар не?

Додаш на то сваку власт у Србији коју не бирају грађани него много пре избора ван Србије буде одлучено ко ће то бити у Србији на власти и онда схватиш под утицајем та два фактора мора да буде тако.


Ubrzo je na adresu Vlade stiglo i pomenuto pismo koje je prvi čovek “Kleta” uputio u aprilu 2015. tadašnjem premijeru Aleksandru Vučiću.

Filip Hausman je u pismu istakao dve ključne stvari koje ga čine nezadovoljnim.

Prvenstveno, nije mu bilo po volji što je sa liste za privatizaciju skinuto državno preduzeće “Zavod za izdavanje udžbenika”, koje je on hteo da kupi i pripoji “Kletu”.

A zatim, predlog Zakona o udžbenicima, koji se prema njegovom mišljenju kosi sa evropskim standardima, što je usmeno već rekao Vučiću mesec dana pre nego mu je poslao pismo.

„Koristim ovu priliku da vas podsetim na naš razgovor koji smo vodili u Štutgartu, kada sam vam objasnio sve razloge za moju zabrinutost povodom novog zakona o udžbenicima, i kada sam razumeo da postojeći nacrt ovog zakona ’neće proći skupštinu’“ navodi se u pismu.

Hausman za BIRN kaže da nikada, pa ni prilikom obraćanja tadašnjem srpskom premijeru, on i njegova kompanija nisu prekršili ni jedan zakon, već su samo hteli da istaknu svoju poziciju.

Verbić je u februaru 2016. godine pismeno obavestio Agenciju za borbu protiv korupcije da je tokom izrade Zakona bio „izložen pritiscima, pretnjama i pokušajima zastrašivanja od strane određenih izdavačkih kuća, kao i drugih lica koja su bila povezana sa tim izdavačima“.

Agencija je Verbićevu prijavu prosledila Višem javnom tužilaštvu, koje je u julu 2016. godine utvrdilo da u ovom slučaju izdavačke kuće nisu počinile krivično delo i donelo odluku da nema razloga za pokretanje krivičnog postupka.



ЛИНК


За сада мора тако.

Видећемо докле...

П.С. - Погледати и случај Кавчић... (ЛИНК)


Иначе, по постојећим прописима одлуку о избору уџбеника, однбосно издавача, не доноси Наставничко веће у школи.

Свако стручно веће наставника појердиначних предмета (некада се то звало актив) доноси одлуку за себе у оквиру стручног већа па је сасвим могуће да један предмет користи уџбенике једног издавача, други предмет другог издавача...

Наставничко веће само потврђује одлуке сваког појединачног стручног већа за појединачне предмете у школи.

Но, тиме се опет не спречава корумпираност самих наставника које издавачи поткупљују неким ситницама у односу на стварну зараду коју имају од уџбеника.

Читав систем је такав, одозго наниже.

(Зар то није по дефиницији организовани криминал?)

Па још када пред изборе поткупљују родитеље бесплатним уџбеницима... (Види под Шапић у Београду прошлог лета.)

А уопште није ни на видику тренутак када ће прописи омогућити сваком наставнику појединачно да сам изабере уџбенике које ће ученици користити на његовим часовима.

shmoo shmoo 23:41 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

angie01
(јер ти у Заводима за образовање, владиним агенцијама, као шефови седе странци из западних земаља и одређују стратегију и политику образовања у Србији или диктирају законодавство и прописе у образовању због тога што ти исти странци држе 70% тржишта школских уџбеника у Србији)


o cemu pricas? koji su to stranci, koji sede kao sefovi iz zapadnih zemalja i odredjuju strategiju obraovanja?

koji Zavodi za obrazovanje i agencije?

...to za trziste knjiga ponavljas 100 put, uvek istu netacnu formulaciju.


Ти радиш и као наставница у школи па знаш изнутра како ту стоје ствари и знаш да је нетачно то што сам написао?

Или си само у екипи која има неке материјалне користи од корумпираног издаваштва у Србији и зато ти смета то што сам написао?

Биће да је ово друго.

angie01 angie01 23:50 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

ЛИНК


ovakve tekstove bi trebalo da pise neko, ko se razume u problematiku,..a bez puno price, kada se sve podvuce-obaska glupost, da privatni izdavac moze da ucenjuje vladu, koja ima drzavnog izdavaca udzbenika-stvar je u ugradjivanju,..znaci, pratis tok love i to je jedina stvar.
angie01 angie01 23:54 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Ти радиш и као наставница у школи па знаш изнутра како ту стоје ствари и знаш да је нетачно то што сам написао?


cekaj, moram da budem nastavnik da bih znala sta se desava sa trzistem udzbenika?


Или си само у екипи која има неке материјалне користи од корумпираног издаваштва у Србији и засто ти смета то што сам написао?





pa ja sam prva ovde otkrila pozadunu cele stavri...i kako funkcionise.

nego me zanima ovo,

o cemu pricas? koji su to stranci, koji sede kao sefovi iz zapadnih zemalja i odredjuju strategiju obraovanja?

koji Zavodi za obrazovanje i agencije?

angie01 angie01 23:58 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Prvenstveno, nije mu bilo po volji što je sa liste za privatizaciju skinuto državno preduzeće “Zavod za izdavanje udžbenika”, koje je on hteo da kupi i pripoji “Kletu”.


pazi, Zavod je skinut sa liste,....i nastavljeno je potpuno unistavanje istog.

samo cu to reci.
shmoo shmoo 23:59 05.04.2024

Re: e pojede mi komentar

angie01
ЛИНК


ovakve tekstove bi trebalo da pise neko, ko se razume u problematiku,..a bez puno price, kada se sve podvuce-obaska glupost, da privatni izdavac moze da ucenjuje vladu, koja ima drzavnog izdavaca udzbenika-stvar je u ugradjivanju,..znaci, pratis tok love i to je jedina stvar.



На том линку је текст новинара БИРН-а.


Naš posao je da kontrolišemo one koji imaju moć da upravljaju javnim novcem i donose odluke, koje se tiču svih nas. Neke od velikih tema koje smo otvorili, za koje ste verovatno čuli čak i ako ne znate šta je BIRN, jesu afera Krušik, mahinacije sa brojem umrlih tokom pandemije virusa korona, nelegalna gradnja na Kopaoniku, netransparentna privatizacija i finansiranje Air Srbije ili isušivanje kopa Tamnava.

angie01 angie01 00:05 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

На том линку је текст новинара БИРН-а.


pa vidim, umem da citam,...bio i Utisak o toj temi, al oni samo preradjuju povrsinske informacije, nemaju pojma o materiji nista...nisu tu samo stradali udzbenici.

ta cela tema je mnogo kompleksnija od toga sto je tu napisano.

nego, ne odgovori mi na pitanja?
shmoo shmoo 00:09 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

angie01
Ти радиш и као наставница у школи па знаш изнутра како ту стоје ствари и знаш да је нетачно то што сам написао?


cekaj, moram da budem nastavnik da bih znala sta se desava sa trzistem udzbenika?



Не мораш.

Можеш да учествујеш и у припреми за штампу или штампању и издавању тих уџбеника и да узимаш своју мрвицу тог колача званог тржиште школских уџбеника у Србији.

И зато је онда оваква твоја реакција на то што сам написао сасвим разумљива.

Тако исто као и ти реагују и моје колегинице и колеге у школи који су добили на поклон лаптопове или сличне поклоне зато што користе уџбенике Клетт, Логос или БИГЗ (држе 70% тржишта уџбеника у Србији) итд.

Када год ово поменем у школи, потпуно исту реакцију као и ти имају и те моје колегинице и колеге које је издавач нечиме мало "частио" зато што користе баш његове уџбенике.


angie01 angie01 00:24 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Можеш да учествујеш и у припремуи за штампу или штампању и издавању тих уџбеника и да узимаш своју мрвицу тог колача званог тржиште школских уџбеника у Србији.


opet promasujes,..bolje odustani od spletkarenja.
И зато је онда оваква твоја реакција на то шпто сам написао сасвим разумљива.


koja reakcija,..pitam te sta ti znace neke tvrdnje, sto izbegavas da odgovoris,..i drugo, kazem sta znam na temu, a znam vise od tebe...koji imas neku potrebu da dodajes neke nepostojece stvari.
Тако исто као и ти реагују и моје колегинице и колеге у школи који су добили на поклон лаптопове или сличне поклоне зато што користе уџбенике Клетт, Логос или БИГЗ (држе 70% тржишта уџбеника у Србији) итд.


rekoh, ja sam prva na blogu pisala o tome, ne znam na koju reakciju mislis,...ja ne branim Klet i kompaniju, nego ti kazem da ukazujes na pogresnog krivca...pogresno predstavljas problem.


o cemu pricas? koji su to stranci, koji sede kao sefovi iz zapadnih zemalja i odredjuju strategiju obraovanja?

koji Zavodi za obrazovanje i agencije?

bene_geserit bene_geserit 03:58 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

srdjan.pajic
Tako da sve ilegalce i treba busevima u gradove gde su na vlasti demokrate, ko god glasa za te debile treba i da plati cenu toga.

Ili to, ili mitraljeska gnezda na granicu, pa ko proba da pretrči dobije svoje. Ja znam da bi ti više voleo ovo drugo.

To drugo je krajnji cilj, a ovo prvo je samo način da to drugo postane politički prihvatljivo.
A probao bi jedan da pretrči, posle toga čisto sumnjam da bi drugi probali. Sa druge strane svakodnevno ginu pri ilegalnim prelascima granice.
jovilim_e jovilim_e 06:18 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

michiganac

A iz druge, pa mislim da je isto kao i pre, ljudi su zauzeti školovanjem, jer to košta puno para a što ranije kreneš da otplaćuješ kredit to ćeš se pre zaposliti i osloboditi dužničkog ropstva (kad bi se zezali).


Gledao sam jedan prilog, ali nisu pomenuli kolika ja prosjecna zaduzenost. Samo, ispitali su slucaj 2 apsolventkinje kod kojih je dug prebacio 100 k$ - jedna je govorila o tome kako je donirala jajne celije da bi se izbavila i nakon 4-5 tretmana i brojnih nezeljenih nusefekata pomirila se da nece imati porodicu, sopstvenu kucu poput roditelja i da sad preslaze prioritete. Druga je zabasala u onlyfans i tik-tok sadrzaje, izvukla se nakon par godina. Generalno kod obe provejava svijest o tome da je amer. san danas samo ispusena mustikla i da nece imati ni priblizno kvalitetan zivot kao sto su im imali roditelji. E sad, da li su to samo ekstremni slucajevi?

..

Uzgred, pomislio sam i to da kod mladih amera preovladava osjecaj mucnine kad vide da se 2 starkelje danas bore za pol-poziciju na izborima.

Ono što je meni, upravo, neverovatno da se za predsednika velike američke nacije bore dva ostarela čoveka?
Zar je moguće da je dip stejt toliko moćna da sprečava iole ozbiljne ljude da budu izabrani na najvažnije mesto u najmoćnijoj državi sveta?
shmoo shmoo 07:25 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

angie01

И зато је онда оваква твоја реакција на то шпто сам написао сасвим разумљива.


koja reakcija,..



Та таква реакција као твоја.

Потпуно исто реагују и наставници по школама на ову тему корумпираности на тржишту уџбеника од самог врха па до дна који су имали неку личну материјалну корист од тога што су одабрали одређеног издавача (а не зато што ти уџбеници тог издавача заиста квалитетни и вреде за наставу).

Потпуно иста реакција код њих као и код тебе.

Довиђења и пријатно, Анђо.

Исувише сам ја времена потрошио на такве ликове у Србији као што си ти и немам намеру да се тобом даље бавим и да ти одговарам на твоје просеравачке надреално-фарсичне коментаре овде.



Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.



П.С. -
opet promasujes,..



Ма не верујем ти, бре, ниједну једину реч коју ти напишеш.

Много пута до сада си ме уверила да не треба да ти верујем.


Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени пасош и доживотни посао за све, све што могу да кажем је да не постоји ништа што се не може решити довољно великим кредитом. Фарса се у тој Југославији још и појачала, због притиска да се помире мед и млеко званичне пропаганде са корупцијом и некомпетенцијом 'на терену'.


angie01 angie01 10:19 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Потпуно иста реакција код њих као и код тебе.


moja reakcija je na tvoje iskonstruisane price, gde uvodis nepostojece likove i svaljujes krivicu na njih, za nesto sto je nedopustivo vezano za izdavanje udzbenika.

gde ti tu vidis neku moju korist, istu kao kod svojih kolega:)))-samo ti znas,...stavise, ja sam o ovoj temi prva i pisala na blogu, kritikujuci celo zameseteljstvo mnogo jace od tebe...ali bez izmisljenih dodataka.

nego sad ne znas kako da se izvuces,...jer mi nisi odgovorio na pitanja vezana za tvoje tvrdnje, nego si se okrenuo spletkarenju mene.

da l ti meni verujes dramu, ostavljam tebi, ja nisam lazov kao ti, pa svakako ne mozes da se uklopis, sto bi se reklo.
Ribozom Ribozom 16:40 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

newimprovedtadejus
a htjedoh da upitam..
jeste čuli da u Srbiji u industriji (konkretno auto dijelova) ilegalno rade Pakistanci i Indusi..
sjećam se da je žili pričala dal bješe za neku kinesku fabriku kod njih da navodno ilegalno rade dal bješe Vijetamci..
ne bih se šokirala da se dešava..
al baš da je masvno.. to mi malo možda too much..
jel čuo neko nešto?


Ja sam cuo da vlast ima akciju da zivkaju firme svojih tajkuna, i nece da pricaju sa gazdom vec sa nekim nevaznim iz firme, nudeci im jeftinu radnu snagu iz nepala i sl. Cilj je da se procuje medju radnicima i ne traze vece plate jer 'ima ko hoce'.
Slicno je bilo sa povecanjem cena stanova u Beogradu i Novom Sadu kada su prosuli na pricu u medijima 'rusi pokupovase sve', iako u tom momentu nisu imali regulisan stalni boravak pa je bilo glupo da kupe nekretninu. A kada sns tajkuni nisu uspeli da prodaju svoje zgrade setili su se da ih izdaju po vecim cenama sa istom pricom. Za nus pojavu pola brucosa se vratilo kuci jer nije imalo para da placa stanarinu.
zoja444 zoja444 17:35 06.04.2024

Re: e pojede mi komentar

ribozom, opozicija ne vrca bas od inteligencije. kazu da ce srusiti beograd na vodi. a sto bi se tu zaustavili. na vracaru zgrada tajkuna svih stranaka koliko hoces. jel ce opet biti 45.?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 08.04.2024

Re: e pojede mi komentar

bene_geserit
srdjan.pajic
Tako da sve ilegalce i treba busevima u gradove gde su na vlasti demokrate, ko god glasa za te debile treba i da plati cenu toga.

Ili to, ili mitraljeska gnezda na granicu, pa ko proba da pretrči dobije svoje. Ja znam da bi ti više voleo ovo drugo.

To drugo je krajnji cilj, a ovo prvo je samo način da to drugo postane politički prihvatljivo.
A probao bi jedan da pretrči, posle toga čisto sumnjam da bi drugi probali. Sa druge strane svakodnevno ginu pri ilegalnim prelascima granice.


Tvoji ciljevi i sredstva su jako odvratni, ne mogu da ne primetim. Čudi me da onaj tvoj Trampo nije predložio, kad je bio u prilici, da se prosto ceo taj pojas uz granicu sa Tejasom i Arizonom izminira, to bi mu vagnerovci drage volje odradili za malu nadoknadu, I problem rešen. Nego se glupirao sa ogradom i zidom koji do kraja nije bio ni napravljen. Dobro, malo bismo se uželeli svežeg voća i povrća po razumnim cenama, i izmalčovanih avikada, jer ti za to treba meksikanac, nije lud ugroženi beli trampovac da za minimalac batali metamfetamine i da zasuče rukave.
bene_geserit bene_geserit 03:25 08.04.2024

Re: e pojede mi komentar

Tvoji ciljevi i sredstva su jako odvratni, ne mogu da ne primetim

Odvratno je da se poštuje zakon?
Pa da za vas libtarde je to odvratno. Najbolje je da se ne kažnjavaju krađe, squatting, nošenje nelegalnog oružja, izborne krađe, da se kriminalci puštaju bez kaucije koliko da siluju ili orobe još nekog, od normalne zemlje pravite brlog
i još taj virtue signaling,
vi virtue ne bi prepoznali da vam je pre nosom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:29 10.04.2024

Re: e pojede mi komentar

srdjan.pajic

Nego jel gledao neko poslednji Utisak nedelje, sa roditeljima autistične dece? Oplak'o sam dobar deo emisije.


a brate loša emisija baš baš.. olju izgleda zabole uvo da bi nešto ne daj bože istražila pa onda i postavila relevantno pitanje umjesto da se gosti rasplinjavaju..
sami gosti koliko kapiram bračni par, aman, koji pri tom izgleda nema nikakvav stručni uvid u problematiku..
a treća gošća ne da ne umije javno da nastupi nego budibogsnama.. od turbo sporog govora i jedenja minutaže do dramatičnog nastupa, kretanja od kulina bana pa završavnja sa trosmislenim izjavama, bukvalno žena nijednu riječ korisnu nije rekla..
tuga..
čovo glumac je simpa i ajde al baš baš sat i po zalud utrošenog vremena, ja ne vjerujemd a je tu iko izdaleka mogao da sagleda u čemu je problem osim onog što je i dosad sigurno znao a to bi bilo ono jadni ljudi..

na stranu još i ta naša poslovična napragmatičnost, pa kao duradi neko nešto, država duradi, duradi neko..
umjesto da se da baš neki okviran pregled pa kaže eto toliko asistenata koštalo bi toliko a već plaćamo to i to toliko pa moglo bi..
pa evo uporedive države rade to..
pa moglo bi to..
ili bar da se kaže eto jbg i ako nema para nizašta više daj bar da razbijemo predrasude pa će opet biti lakše, da objasnimo ljudima da je autizma sve više a da nije zarazan pa ćemo opet nekako lakše i bolje..
al jok..
nego poslovično duradi neko nešto i mnogo smo ljuti, ne znam kakav se pomak očekuje od tog pristupa i jbg..
taki smo kaki smo, kanda za bolje nismo
alselone alselone 18:39 05.04.2024

3BP škvadri samo da poručim brzo

KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.
bene_geserit bene_geserit 20:37 05.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Ja sam tu odustao posle 5 minuta kad su mi kao teoretske fizičare uvalili jednog crnca i tri žene. Kad mi proradi woke-alarm ja šta ću, ne mogu dalje.
nask nask 20:53 05.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

kao teoretske fizičare uvalili jednog crnca i tri žene

? Paulijev princip ne dozvoljava?
Milan Novković Milan Novković 20:55 05.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.



Meni je cool

Kad znaš priču ovom prilikom može da se upusti i vidi svašta od interesatntne kinematografija, koreografija, rada na karakterima (ok, nek icool se brzo "troše" ali priča je rastegnuta u vremenu), sitnih filozofija, ... itd

Moglo je bolje u drugoj polovini, ali cenim da je ovo tek zagrevanje.
Milan Novković Milan Novković 20:56 05.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

bene_geserit
alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Ja sam tu odustao posle 5 minuta kad su mi kao teoretske fizičare uvalili jednog crnca i tri žene. Kad mi proradi woke-alarm ja šta ću, ne mogu dalje.

Ja sam se potpuno navikao, u svim serijama - ćak mi cool za promenu
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 05.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Ja sam tu odustao posle 5 minuta kad su mi kao teoretske fizičare uvalili jednog crnca i tri žene.


A jedna čak i bela lepuškasta, više liči na influenserku sa youtube-a nego na naučnu radnicu.

Ja sam bar 1/3 prespavao, a ovo ostalo sam se uglavnom mučio da gledam, i to samo da ne ljutim mog druga maksu . A objektivno, mogao sam i da ne gledam, kao i te knjige da ne pročitam, ne bih ništa važno propustio, sem što ne bih znao o čemu ovde kolege na blogu pričaju.


benedykt benedykt 06:03 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Upozorio na vreme i spasao dušu svoju, iako nisam ljubitelj istoimenog serijala knjiga. Da ponovim, napravili Kinezi uveliko seriju (barem prvu sezonu po prvoj knjizi a spremaju se i nastavci) koja ako ništa drugo a ono ima veze sa napisanim (drug Liju Cisin bio glavni i odgovorni za scenario). Malo je (više) razvučena tj 30 epizoda za knjigu koja nema ni 500 strana, kao što ni produkcija naravno ne može da se meri sa Netflixom, ali kao ko voli neka izvoli. Mislim, makar nema budalaština na temu nekakve Oksfordske petorke naučnika i njihovih ljubavnih problema kao da gledaš novu verziju Friends, niti glavne glumice koja je tu samo zato što nije uspela da se uglavi u novi nastavak Fast & Furious, pa kao može umesto toga i da bude žena fizičarka što da ne, jer najbitnije je da je lepa i dugonoga a za sve ostalo koga uostalom briga…
benedykt benedykt 06:21 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

nask
kao teoretske fizičare uvalili jednog crnca i tri žene

? Paulijev princip ne dozvoljava?

Više zato što nema blage veze sa istoimenom knjigom po kome je kao fol snimljena ta Netflix serija, nego je tako napravljeno samo zato da bi se prinele žrtve DEI bogovima, tj nešto slično kao u filmovima Veljka Bulajića gde je uvek moralo da bude drugova i drugarica partizana koji su pripadnici svih naroda i narodnosti. Sve u svemu, ne Paulijev princip nego više kao Nils Bor i njegova čuvena interpretacija kvantne mehanike kada je rekao… Kada su u pitanju atomi, jezik se može koristiti samo kao u poeziji. I pesnik, takođe, se ni približno ne bavi opisivanjem činjenica koliko stvaranjem slika… U prevodu, najbitnija je bila ta slika gde se vidi šarenoliko bratstvo i DEI jedinstvo a za sve ostalo koga briga, jer će i ovako i onako sve to uskoro pokriti suze, snegovi i CGI šaš…

U svakom slučaju očekujem da BBC imperija uzvrati Netflixu udarac sa istorijskim spektaklom o Prvi srpskom ustanku gde će Crnog Đorđija da glumi Will Smith a priča se da će Kodžu Miloša u drugoj sezoni da glumi Chris Rock, pa će onda tu međ’ njima da nastane šamaranje i opšta tarapana…

bene_geserit bene_geserit 06:22 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

napravili Kinezi uveliko seriju (barem prvu sezonu po prvoj knjizi a spremaju se i nastavci) koja ako ništa drugo a ono ima veze sa napisanim (drug Liju Cisin bio glavni i odgovorni za scenario)

Ima je na Viki streaming servisu već više od godinu dana.
Ali nisam uspeo da je gledam, kao što ni knjigu nisam uspeo da pročitam, bilo mi knjiga donekle zabavna dok je bila Kulturna revolucija, posle mi brzo dosadilo.
bene_geserit bene_geserit 06:24 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

je tako napravljeno samo zato da bi se prinele žrtve DEI bogovima, tj nešto slično kao u filmovima Veljka Bulajića gde je uvek moralo da bude drugova i drugarica partizana koji su pripadnici svih naroda i narodnosti

Upravo tako, i jedno i drugo potiče iz istog ideološkog šešira.
jovilim_e jovilim_e 06:29 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

benedykt
alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Upozorio na vreme i spasao dušu svoju, iako nisam ljubitelj knjiga.
...

Pa da.
I ja sam zapamtio, kao i Bene, da ti od svoje osme godine čitaš samo enciklopedije.
alselone alselone 07:41 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Biću konkretan do kraja. Ne sviđa mi se:

1. Izbor glumaca - Serija ima Moćni rendžeri vajb. To je takav izbor glumaca. I to ne samo njih par glavnih, nego svi. Sviđa mi se Ye kad je bila mlada, kad je baba i manje više niko više od likova.

2. Režija i scenografija - kadrovi su "prazni" i preko 90% je snimano ispred platna, u studijima.

3. Efekti - ka-ta-strofa. Onaj deo sa prolaskom kroz Panamski kanal je render kvaliteta prvog Tomb Rajdera. To sam terao '96 ali je od tada prošlo 30 godina.

4. Woke - jedu govna previše. "Ja sam peder Kinez i imam momka muslimana". Brate! Šta je ovo, pomirenje sa Ujgurima ili sa MBS-om?

5. Promovisanje alkoholizma i droga - da li ste primetili koliko se pije i drogira u seriji? Toga u knjizi nema. Bukvalno u svakoj epizodi se drogiraju, al aj što pušu travu kao cigaru, aj što pušu lule ali je u jednom momentu buraz pušio nešto kroz staklenu lulicu. Šta je sada to, promovisanje kreka? A piju manje više u pola kadrova. Non stop cugaju. Budalaština.

6. Radnja - Da nisam čitao knjigu, ne bih razumeo šta se dešava. Nepovezano, nejasno, likovi se pojavljuju bez uvoda, ključni događaji nemaju kontekst...

alselone alselone 07:45 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Da ponovim, napravili Kinezi uveliko seriju (barem prvu sezonu po prvoj knjizi a spremaju se i nastavci) koja ako ništa drugo a ono ima veze sa napisanim (drug Liju Cisin bio glavni i

Kako da je nađem? Ima li striming neđe?

EDIT:
Ima je na Viki streaming servisu već više od godinu dana.

Daj neki link bog te blagoslovio.

Mada kapiram da ni ne gledam dalje, nego da pročitam još jednom.
benedykt benedykt 08:24 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e
benedykt
alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Upozorio na vreme i spasao dušu svoju, iako nisam ljubitelj knjiga.
...

Pa da.
I ja sam zapamtio, kao i Bene, da ti od svoje osme godine čitaš samo enciklopedije.

I ja sam isto zapamtio da ti naj-što-voliš maloletne devojčice…

P.S. Mislilo se na istoimeni serijal knjiga koje je napisao drug Liju Cisin, dragi moj Slađane pedofilni trolčiću…
benedykt benedykt 08:28 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone

Ima je na Viki streaming servisu već više od godinu dana.

Daj neki link bog te blagoslovio..

Ukucaj samo u App Store pretragu Viki: Asian Drama, Movies & TV. Možeš i za dž da gledaš ali u 480p kvalitetu, a mesečna pretplata koja otključava kvalitetan streaming je tu negde oko pet dolara tako kao nešto.
Evo i LINKA za seriju na (Rakuten) Viki vebsajtu…
alselone alselone 08:37 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Našao sam, hvala ti.

Zanimljivo je što nisam pronašao preko App store, koji mi je za taj upit davao samo jedan jedini rezultat, Amazon Prime Video. Pa sam našao preko Gugla koji me je odveo na store.

Smešno je da nam Azija uzima i filmove. Sve su uzeli, u poslednjoj epizodi i automobile, ali sada i filmove. Gledam Ćaomi automobil koji je predstavljen. Pa to je jako kul. Klincima je kul. Nemci su realno gotovi sa njihovim bumerskim pristupom vozilima i marketingu.

Woke, koji je ekstremna verzija liberalizma, uništi sve čega se dohvati.
alselone alselone 09:05 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Ko želi da gleda kvalitetnu akciju može da gleda sledeće:

jovilim_e jovilim_e 09:57 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

benedykt
jovilim_e
benedykt
alselone
KAKO JEBENO ĐUBRE OD SERIJE!

Lično sam uvređen i povređen, ozlojeđen.

Upozorio na vreme i spasao dušu svoju, iako nisam ljubitelj knjiga.
...

Pa da.
I ja sam zapamtio, kao i Bene, da ti od svoje osme godine čitaš samo enciklopedije.

I ja sam isto zapamtio da ti naj-što-voliš maloletne devojčice…

P.S. Mislilo se na istoimeni serijal knjiga koje je napisao drug Liju Cisin, dragi moj Slađane pedofilni trolčiću…

Jebo ti onaj mater koji je to rekao!
Budi dobar i pripazi!
Igraš se sa delikatnim stvarima i ljudima.
benedykt benedykt 10:02 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone

Woke, koji je ekstremna verzija liberalizma, uništi sve čega se dohvati.

Meni lično je to odavno već potpuno negledljiva kategorija kada je tv & filmska produkcija u pitanju. O čemu god da je radnja filma/serije/whatever uvek je najbitnije da se tu nekako, bilo kako i na svaki mogući način pokaže DEI šarolikost a sve ostalo je pod tačkom neobavezno. Da su npr na rahmetli Tolkina priključili generator mogao je da obezbedi Engleskoj struje za idućih stotinu godina koliko se naobrtao u grobu posle onoga što je Amazon Prime odradio sa The Rings of Power a na temu garavih vilenjaka…


Tako da svaka preporuka za azijsku produkciju, tipa izašao juče na Netflixu Parasyte: The Grey, što je neka korejska varijanta poznate japanske mange…


Kinezi tu ipak malo kaskaju i imaju još puno da vedžbaju dok ne stignu na bilo šta što može da se uporedi sa onim što rade Koreja i Japan. Dakle, ne očekuj previše od Three-Body serije, sem da se makar drži radnje romana i da znaš šta gledaš ako ništa već drugo. U suštini, Three-Body i The Longest Day In Chang'an (imaš je takođe na Rakuten Viki-u) su im do sada najbolje urađene…
michiganac michiganac 10:09 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Gledam Ćaomi automobil koji je predstavljen. Pa to je jako kul. Klincima je kul. Nemci su realno gotovi sa njihovim bumerskim pristupom vozilima i marketingu.


Ja zadržavam još zdravu dozu skepse, utisak mi je da još značajno kaskaju po pitanju menadžmenta kvaliteta za Nijemcima. Led lampice, displeji, džidža-bidže izvana, ok, sve to izgleda kul, ali za kvalitet spakovanog materijala ispod haube nisam baš siguran.

...

Htio sam nešto drugo da te pitam - mišljenje o ovoj problematici dole kako i da li će je uopšte riješiti u godinama koje nailaze.



Osvrt prije svega na ovo što govori prof. Kovačević (radni vijek TE na izmaku, skupa eksploatacija i pod jalovinom sve nekvalitetnijeg uglja* na iskopima u kostolačkom i kolubarskom bazenu, itd..). Ovaj drugi Ćemalović odaje utisak popriličnog diletanta.

*dodatak - u mom kraju je pretprošle godine po prvi put otvoren površinski kop iako su procijenjene rezerve uglje jako male. Uništili su gornji tok rijeke Sane. Ugalj završava u TENT-u, a po svjedočenju upućenih lokalaca prošle godine je i Zvonko Veselinović helikopterom vanredno naletio i boravio na licu mjesta. Natovareni kamioni bez kontrole i zadržavanja samo piče preko Rače.
angie01 angie01 10:25 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Ko želi da gleda kvalitetnu akciju




kako su slatki,...bokte, vizla veca maza od maltezera.
alselone alselone 10:43 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Da su npr na rahmetli Tolkina priključili generator mogao je da obezbedi Engleskoj struje za idućih stotinu godina koliko se naobrtao u grobu posle onoga što je Amazon Prime odradio sa The Rings of Power a na temu garavih vilenjaka…


Serija je sramno loša. Pošto sam ljubitelj tematike, terao sam se da pogledam seriju ali preko treće epizode nisam mogao. Baš ali baš jako loše. S tim da je produkcija mnogo bolja od 3BP ali nema nikakvu dušu, jednostavno rečeno je sve to jadno i bezmudo.



Ja zadržavam još zdravu dozu skepse, utisak mi je da još značajno kaskaju po pitanju menadžmenta kvaliteta za Nijemcima. Led lampice, displeji, džidža-bidže izvana, ok, sve to izgleda kul, ali za kvalitet spakovanog materijala ispod haube nisam baš siguran.

EV su mnogo jednostavniji od ICE, tako da je velika većina prepreka tj. prednosti Švabova, Talijana i Japanaca nestala. Druga stvar, što se tiče materijala, Kinezi trenutno prednjaće u svetu po RnD-ju. Još koja godina i biće siguran sam u prednosti bez dileme. Ono za šta će im trebati malo vremena je mreža za dostavu, prodaju i servis. Ali i to će se rešiti.


Htio sam nešto drugo da te pitam - mišljenje o ovoj problematici dole kako i da li će je uopšte riješiti u godinama koje nailaze.

Pitanje koje su postavili u naslovu videa "Nuklearna energija - da li je potrebna pored solarne?", moj odgovor je prosto "da". Širi odgovor bi bio, treba nam tradiconalna elektrana puna inercije uz solare. Šta raditi nadalje? Ne znam. Ne bih smeo tako lako da se priklonim nuklearnoj energiji, ali opet, nemam drugo rešenje. Da bih mogao da kažem šta mislim, morao bih da znam tačno sa čime raspoložaemo od runika, potencijala, kontakata, tehnologija itd. Da uprostim - pokušao bih da izbegnem nuklearku ako mogu i pravio bih tradicionalne (hidro, gas), a ako ne mogu, pre bih se uzdao u nju nego u vetar i sunce.


kako su slatki,...bokte, vizla veca maza od maltezera.

Jutros kuka u 6, ja izađem i baš joj to kažem držeći je u krilu: "Astra, ti si lovački pas, treba da te pustimo i da nam doneseš zeca, a ne da te ja držim u krilu u pola 7 ujutru".
nask nask 13:43 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

napravili Kinezi uveliko seriju (barem prvu sezonu po prvoj knjizi a spremaju se i nastavci) koja ako ništa drugo a ono ima veze sa napisanim (drug Liju Cisin bio glavni i odgovorni za scenario)

Ček, 3BP se dešava u Kini? Mislim, smeta vokizacija, a ne smeta čajnizacija?

BTW Oko čega se vi sekirate, blago vama.
benedykt benedykt 14:11 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

nask
napravili Kinezi uveliko seriju (barem prvu sezonu po prvoj knjizi a spremaju se i nastavci) koja ako ništa drugo a ono ima veze sa napisanim (drug Liju Cisin bio glavni i odgovorni za scenario)

Ček, 3BP se dešava u Kini? Mislim, smeta vokizacija, a ne smeta čajnizacija?

Smeta pretežno budalizacija a obično se znaš radnje romana dešavaju u zemlji pisca iz nekog potpuno nepoznatog razloga, pa je avaj tako i drug Liju Cisin napisao svoje delo tako da Kina bude u prvom planu. Tako da, ne shvatam zaista šta mu dođe ta čajnizacija na konkretnom 3BP primeru a sa obzirom na to da je Netflix u svojoj verziji izbrisao praktično sve što ima veze sa Kinom sem onih delova vezanih za vreme kada je tamo vladao drug Mao.
Sve u svemu, pre će biti da je u pitanju woke budalesanje i dečajnizacija a posebno jer je serija kao fol napravljena prema romanu. Niko elem ne brani woke poslenicima da napišu/snime/whatever nešto sami iz svoje glave a ne da stalno prepravljaju prema svom liku ono što su napisali drugi, ali uvek tako da iskasapljena radnja serije/filma/whatever izgleda kao da se u suštini snima nova sezona urbanog sitcoma a ne ekranizacija nekog romana…
benedykt benedykt 14:52 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e

Jebo ti onaj mater koji je to rekao!
Budi dobar i pripazi!
Igraš se sa delikatnim stvarima i ljudima.

Jbt ti znači ne samo da si pedofil nego si i sklon nasilju, što valjda u kompletu ima nekog uvrnutog smisla. U svakom slučaju pravac u ponedeonik ujutru pred najbližu školu, izgleda da si počeo opasno da kriziraš pa valjda odatle i ta nervoza…
angie01 angie01 15:20 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

e ALse,...vidim da imas deo sa ljuljaskama-super izgleda,...nego imam sugestiju,...da stavis onu amortizijucu podlogu na cigle, koja ublazava eventulane padove,...lako se odrzava, a vidim da je sada stavljaju na decija igralista gde su one skalamerije, klackalice i ljuljaske,...ja sam kao mala aterirala sa ljuljaske, jer sam isprobavala neke akrobacije,..eh da mi je tada bila ta podloga....

KLIK
jovilim_e jovilim_e 17:20 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

benedykt
jovilim_e

Jebo ti onaj mater koji je to rekao!
Budi dobar i pripazi!
Igraš se sa delikatnim stvarima i ljudima.

Jbt ti znači ne samo da si pedofil nego si i sklon nasilju, što valjda u kompletu ima nekog uvrnutog smisla. U svakom slučaju pravac u ponedeonik ujutru pred najbližu školu, izgleda da si počeo opasno da kriziraš pa valjda odatle i ta nervoza…

Budi pažljiv!
benedykt benedykt 17:59 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e

Budi pažljiv!

Jes’ vala i to što kažeš, jer sa vama seksualno devijantnima pa još sklonim manijakalnom ponašanju treba čovek pažljivo da se ponaša. Nego nisi mi rekao je l’ ti Slađan pravo ime ili umetnički tj radni nadimak kada kreneš po školama, pa kao sad će čika Slađan da ti kupi sladoled…?! Iskusno izabrano nema šta…
jovilim_e jovilim_e 18:03 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

benedykt
jovilim_e

Budi pažljiv!

Jes’ vala i to što kažeš, jer sa vama seksualno devijantnima pa još sklonim manijakalnom ponašanju treba čovek pažljivo da se ponaša. Nego nisi mi rekao je l’ ti Slađan pravo ime ili umetnički tj radni nadimak kada kreneš po školama, pa kao sad će čika Slađan da ti kupi sladoled…?! Iskusno izabrano nema šta…

Budi pažljiv!
Ne zaleći se.
bene_geserit bene_geserit 20:44 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Meni lično je to odavno već potpuno negledljiva kategorija kada je tv & filmska produkcija u pitanju ...
Tako da svaka preporuka za azijsku produkciju, tipa izašao juče na Netflixu Parasyte

Ako mene pitaš, što se tiče TV produkcije:
1. ubedljivo Korejci
2. Kinezi
3. Japanci
4. Tajland, HongKong i sl.
tačnije gledam samo 1. i 2.
Korejci su prilično vesternizovani, tako da su nam bliži i razumljiviji.
Kinezi, istorijske serije umeju da im budu dobre, savremene su nekako suviše plitki i nisu suptilni, ne znam kako da objasnim, Korejci su tu 5 puta bolji.

Ima dosta toga na Netxlix-u, preporučivao sam ranije na primer (par istorijskih korejskih):







ili kineskih



Ako neko stvarno uzme preplatu na Viki (Rakuten), evo par savremenih korejskih /žarn dramedy uglavnom).





i par istorijskih kineskih:
ova mi je recimo omiljena, ali ima 73 epizode i zahteva strpljenje, radnja je dosta spora



ova takođe

shmoo shmoo 22:43 06.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Budi pažljiv!

Jes’ vala i to što kažeš, jer sa vama seksualno devijantnima pa još sklonim manijakalnom ponašanju treba čovek pažljivo da se ponaša. Nego nisi mi rekao je l’ ti Slađan pravo ime ili umetnički tj radni nadimak kada kreneš po školama, pa kao sad će čika Slađan da ti kupi sladoled…?! Iskusno izabrano nema šta…

Budi pažljiv!
Ne zaleći se.



Видиш ли ти, Чарли, какве будалетине животињаре на овом Блогу Б92.

А после када добију по пичци, онда кукају.

Јбг... Фукара је то.

Баш фукара... Она што је испливала на површину јер је време такво па јој погодује да не остане на дну (каце) одакле и потиче.

benedykt benedykt 08:47 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

bene_geserit
Meni lično je to odavno već potpuno negledljiva kategorija kada je tv & filmska produkcija u pitanju ...
Tako da svaka preporuka za azijsku produkciju, tipa izašao juče na Netflixu Parasyte

Ako mene pitaš, što se tiče TV produkcije:
1. ubedljivo Korejci
2. Kinezi
3. Japanci
4. Tajland, HongKong i sl.
tačnije gledam samo 1. i 2.
Korejci su prilično vesternizovani, tako da su nam bliži i razumljiviji.
Kinezi, istorijske serije umeju da im budu dobre, savremene su nekako suviše plitki i nisu suptilni, ne znam kako da objasnim, Korejci su tu 5 puta bolji.
Mislim da su Korejanci najbolji zato što imaju ubedljivo najbolje odrađene priče u svojim filmovima i serijama, a imaš npr ovu savremenu kinesku, The Long Season, koja i nije toliko hrđava ( može da se gleda na Tencent Video YouĆube kanalu)…

Pogledaj i The Longest Day In Chang'an (Viki), ako već nisi, jer su se baš potrudili oko produkcije a i priča nije loša, mada su IMHO bez potrebe odstupili na par mesta od radnje istoimenog romana po kome je serija i napravljena…
benedykt benedykt 08:49 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

shmoo

Видиш ли ти, Чарли, какве будалетине животињаре на овом Блогу Б92.

А после када добију по пичци, онда кукају.

Znači što-no-se kaže…
benedykt benedykt 08:52 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e

Budi pažljiv!
Ne zaleći se.

Pažljiv sam, zar ne vidiš da sve u rukavicama što-no-se kaže pristupam problematici. NegRo, gde to da se ne zalećem Slađane, to ti meni reci…
benedykt benedykt 08:56 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

shmoo

Јбг... Фукара је то.

Баш фукара... Она што је испливала на површину јер је време такво па јој погодује да не остане на дну (каце) одакле и потиче.

To za fukaru sa dna kace najbolje vidite sa onim vašim debilnim drugarima sa kojima volite vikendom da dangubite po lokacijama koje se iz nekog potpuno nepoznatog razloga nazivaju stadioni iako liče na sve samo ne na takvo nešto…
nask nask 14:00 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

Tako da, ne shvatam zaista šta mu dođe ta čajnizacija na konkretnom 3BP primeru

U pravu si, evo koliko pratim tu svecku problematiku, totalno mi promaklo da je pisac čajniz. Znači da proformulišem, smeta vokizacija ne smeta netfliksacija/holivudizacija/amerikanizacija/... Kada je jedno od tih budalizacija, a kada nije?

I zaista mislim
Oko čega se vi sekirate, blago vama.

jovilim_e jovilim_e 16:06 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

benedykt
jovilim_e

Budi pažljiv!
Ne zaleći se.

Pažljiv sam, zar ne vidiš da sve u rukavicama što-no-se kaže pristupam problematici. NegRo, gde to da se ne zalećem Slađane, to ti meni reci…

Budi pažljiv!
jovilim_e jovilim_e 16:07 07.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

shmoo
jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Budi pažljiv!

Jes’ vala i to što kažeš, jer sa vama seksualno devijantnima pa još sklonim manijakalnom ponašanju treba čovek pažljivo da se ponaša. Nego nisi mi rekao je l’ ti Slađan pravo ime ili umetnički tj radni nadimak kada kreneš po školama, pa kao sad će čika Slađan da ti kupi sladoled…?! Iskusno izabrano nema šta…

Budi pažljiv!
Ne zaleći se.



Видиш ли ти, Чарли, какве будалетине животињаре на овом Блогу Б92.

А после када добију по пичци, онда кукају.

Јбг... Фукара је то.

Баш фукара... Она што је испливала на површину јер је време такво па јој погодује да не остане на дну (каце) одакле и потиче.


Govna.
benedykt benedykt 07:00 08.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

nask
Tako da, ne shvatam zaista šta mu dođe ta čajnizacija na konkretnom 3BP primeru

U pravu si, evo koliko pratim tu svecku problematiku, totalno mi promaklo da je pisac čajniz. Znači da proformulišem, smeta vokizacija ne smeta netfliksacija/holivudizacija/amerikanizacija/... Kada je jedno od tih budalizacija, a kada nije?

Jeste, pri tome pisac ne samo da je Kinez nego uz to i Hugo laureat, odnosno dobio najprestižniju svetsku nagradu kada su SF romani u pitanju i to upravo za 3BP, pa Kinezi bili ultra ponosni na to. Dakle, neko je našao za shodno da prepravlja nagrađivano delo i to tako da od savremene Kine u kojoj se radnja romana i dešava ostane jedno veliko ništa a da surprise-surprise ostane jedino flashback deo vezan za najmračnije vreme Kulturne revolucije i druga Mao Cedunga.

Prema tome, ja pod tim woke budalesanjem upravo i podrazumevam, čisto da razjasnimo i to, netfliksizaciju/holivudizaciju/amerikanizaciju, odnosno guranje uvek jednog te istog zadatog narativa u kome sve živo mora da izgleda kao da se radnja dešava u urbanom sitcomu tj ne smeta mi ta woke priča per se već to što se svuda kao margarin meša pa čak i u SF rađen prema romanu kineskog autora koji se pri tome dešava u Kini. Dakle, neka gospoda woke poslenici pišu/stvaraju/snimaju šta god da im je volja ali iz svoje glave, a ne da sve na ovom svetu mora prvo da prođe ideološku cenzuru i prepravi se tako da liči na njih same plitkoumne.

Isto to se inače desilo i sa serijom Foundation (Zadužbina) kao fol napravljenoj prema legendarnoj seriji SF romana koje je napisao Isak Asimov. Tu je od romana napravljena nekakva debilna papazjanija koja liči na jedno veliko ništa, a po već odavno uigranom šablonu gde se sve uvek svede na intrige, nasilje, sex i naravno woke u svemiru tj sve potpuno suprotno od onoga kako je to Asimov napisao i opisao…
benedykt benedykt 07:06 08.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

jovilim_e

shmoo
Видиш ли ти, Чарли, какве будалетине животињаре на овом Блогу Б92.

А после када добију по пичци, онда кукају.

Јбг... Фукара је то.

Баш фукара... Она што је испливала на површину јер је време такво па јој погодује да не остане на дну (каце) одакле и потиче.

Govna.

Da se iz priloženog vokabulara primetiti da ste prevashodno iznenađeni i uvređeni kao velika gospoda…

nask nask 10:45 08.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

ja pod tim woke budalesanjem upravo i podrazumevam, čisto da razjasnimo i to, netfliksizaciju/holivudizaciju/amerikanizaciju, odnosno guranje uvek jednog te istog zadatog narativa u kome sve živo mora da izgleda kao da se radnja dešava u urbanom sitcomu tj ne smeta mi ta woke priča per se već to što se svuda kao margarin meša pa čak i u SF rađen prema romanu kineskog autora koji se pri tome dešava u Kini. Dakle, neka gospoda woke poslenici pišu/stvaraju/snimaju šta god da im je volja ali iz svoje glave, a ne da sve na ovom svetu mora prvo da prođe ideološku cenzuru i prepravi se tako da liči na njih same plitkoumne.

Zašto woke? To je obrazac koji se koristi već vekovima, ono: mi dobri, pametni i lepi, a ovo ostalo traba ili upregnuti ili istrebiti. Jedan od načina za postizanje toga je zatiranje i prekrajanje nečije kulture. Mislim da je pre to u pitanju (ako hoćeš možeš ga nazvati i kulturnim imperijalizmom) nego nekakav woke trip.
benedykt benedykt 10:48 08.04.2024

Re: 3BP škvadri samo da poručim brzo

alselone
Našao sam, hvala ti.

Našao i ja sasvim slučajno na Tencent Video YouĆube kanalu celu seriju u 4K za dž, mislim da je to bolja opcija…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana