Astrologija| Astronomija| Muzika

Amalipe

angie01 RSS / 28.04.2024. u 13:32

 
 
Amalipe
Kad manuš barvalo,
Barvalo, em baxtalo,
Sa o amala volinen le,
I okola so na mangen le.
 
Čirla vaćerde o phure,
Ačhov bizo love, te dikhe amale.
Ačhov bizo love, tu te dikhe,
Sar kora manřese tu ka patine.
 
Refren:
Amalipe, više nane,
Amalipe, gluma avdije!
Te amala, te amala,
Ti řomni, te čhave.
 
Amalipe, više nane!
Akale vekoste thaj samo xoxajpe!
Te amala, te amala,
Ti řomni, te čhave.
 
Kana tute to amal ka avel,
Ka pijel, čočeko ka khelel.
Bari škola tu ka platine,
To amal tutar ka kerel diline.
 
Kad manuš čororo,
Čororo, bibaxtalo,
Uzoleste naken o amala na pindžaren le,
Kořjolile, ka phenena: dikhen le!
 
Čirla vaćerde o phure,
Ačhov bizo love, te dikhe amale.
Ačhov bizo love, tu te dikhe,
Sar kora manřese tu ka patine.
 
Refren.
 
 
Prijateljstvo
Kad je čovek bogat,
Bogat i srećan,
Svi drugovi vole ga,
(čak) i oni što im se ne sviđa.
 
Davno rekli su stari,
Ostani bez love, da vidiš drugove.
Ostani bez love, ti da vidiš,
K'o za koru hleba, ti ćeš patiti.
 
Refren:
Prijateljstva više nema!
Prijateljstvo, gluma danas je!
Tvoji prijatelji, tvoji prijatelji,
(su) tvoja žena, tvoja deca.
 
Prijateljstva više nema
U ovome veku, to je samo laž!
Tvoji prijatelji, tvoji prijatelji,
(su) tvoja žena, tvoja deca.
 
Kada tvoj prijatelj bude došao,
Piće, čoček će igrati.
Veliku lekciju ti ćeš da platiš,
Tvoj prijatelj, od tebe će budalu napraviti.
 
Kad je čovek siromašan,
Siromašan, nesrećan,
Pored njega prolaze prijatelji, ne prepoznaju ga,
Oćoraveli, govoriće: vidi ovoga (kakav je)!
 
Davno rekli su stari,
Ostani bez love, da vidiš drugove.
Ostani bez love, ti da vidiš,
K'o za koru hleba, ti ćeš patiti.
 
Refren.


Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:41 28.04.2024

TI

Stojis sa strane,
bez kicme i mane,
cutis i ne pomeras,
ne bi da se zameras,
samo gledas dole,
neces da te bole,
sve te muke tudje,
pa mogu i ludje,
da nasrcu zlice,
sta se tebe tice.

Ne diraju tebe,
tako, ko ih jebe,
vidi ti se u licu,
briga za svoju guzicu,
naviko si tako
da bi prosao lako,
ipak glasno vristi jedna mana,
nemas srama, nemas srama.

H.H.
angie01 angie01 13:47 28.04.2024

Re: TI

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:57 28.04.2024

Re: TI

angie01
Stojis sa strane,
bez kicme i mane,
cutis i ne pomeras,
ne bi da se zameras,
samo gledas dole,
neces da te bole,
sve te muke tudje,
pa mogu i ludje,
da nasrcu zlice,
sta se tebe tice.

Ne diraju tebe,
tako, ko ih jebe,
vidi ti se u licu,
briga za svoju guzicu,
naviko si tako
da bi prosao lako,
ipak glasno vristi jedna mana,
nemas srama, nemas srama.

H.H.


toliko ovakvih ljudi. al najviše boli kad najbliži ovako reaguju i ostave te samog na vetrometini.
angie01 angie01 14:01 28.04.2024

Re: TI

al najviše boli kad najbliži ovako reaguju i ostave te samog na vetrometini.


ljudi su generalno-..cke....ne kapiraju kako finkcionise ljudski faktor i da je on kriv za sva sranja.
angie01 angie01 20:11 28.04.2024

,

emilia emilia 04:20 30.04.2024

SANU

Općepoznato je, recimo, da su akademijina odeljenja za jezik i književnost i istorijske i društvene nauke pod kontrolom Slavskog Pojasa i Kitaj Goroda, dočim su tzv. naučna odeljenja - kost u grlu odeljenju za jezik i književnost itd.

Pre dve-tri godine su - najverovatnije zahvaljujući lobiranju i preglasavanju naučnog odeljenja - u SANU primljeni i neki (vrlo) značajni umetnici, koji se baš i ne uklapaju u sliku dobrog besmrtnog Srbina koji povazdan nariče nad hudom sudbinom ćirilice i malignim uticajima „kolektivnog Zapada“.

Slavski Pojas se tom zgodom zdravo ibretio - kako može scenograf biti akademik, pitao se - ali je stavljen pred svršen čin. Ove godine stvar se dodatno usložnila kad se jedan od novoprimljenih članova drznuo da kao kandidata predloži svetski poznatu konceptualistkinju Marinu Abramović.

Živo me je interesovalo ko li je to učinio, docnije sam doznao ime predlagača, ali ga ne pominjem; zašto da tipujem čoveka. Predlažući Marinu Abramović, predlagač je Matiju, Krestića i ostalu bratiju stavio na ljutu žeravicu. Jer, pazite, Marina Abramović je izuviše krupna figura da bi bila olako odbačena, s druge opet strane, Abramovićkina umetnička biografija je noćna mora za uticajne i ćudredne babojebe iz Odeljenja za književnost i istoriju.

Napred pomenutoj konzervativnoj - tačnije: konzervisanoj - bratiji podršku je tekstom u Večernjim novostima dao lično Aleksandar II Vulin, ostaje samo da se obezbedi podrška navijača Zvezde i neprimanje Marine A. će biti zapečaćeno.

Aleksandar II Abramovićki ne spori međunarodni značaj i ugled, ali ima stanovite zamerke. Možda Abramovićka jeste svetska - glagolji Vulin - ali nije naša. Kakva je to srpska umetnica koja izjavljuje: „Kada me ljudi pitaju odakle sam, nikad ne kažem iz Srbije, nego iz zemlje koja ne postoji“ i koja, kao da joj je to malo, dodaje da se „ne oseća ni kao Srpkinja ni kao Crnogorka“.

Ono šte me je ponajviše začudilo u Vulinovom krojenju kadrovske politike SANU jeste srazmerno uzdržan, netipičan za autora, maltene akademski ton njegovog tekstualnog uratka, kome su Večernje novosti otvorile stranice, da ne kažem baš - raširile noge.

Razlozi Vulinove uzdžanosti nisu tako misteriozni koliko izgledaju na prvi pogled. Nije, naime, nepoznato da se Marina Abramović visoko kotira na nekim mestima vrlo bliskim Najvišem Mestu, pa nije pametno preterivati. Nikad se ne zna. Možda „odozgo“ dođe naređenje da Abramovićka bude primljena i da posle - na pristupnoj besedi - poređa žilete, šila i bodeže na govornicu i izvede performans.

Basara
emilia emilia 04:36 02.05.2024

Nova Vlada

Siniša Mali prvi potpredsednik vlade i ministar finansija,
Ivica Dačić potpredsednik vlade i ministar unutrašnjih poslova,
Irena Vujović potpredsednik vlade i ministar zaštite životne sredine,
Aleksandar Vulin potpredsednik vlade, Andrijana Mesarević ministar privrede,
Tomisilav Momirović, ministar unutrašnje i spojne trgovine,
Aleksandar Martinović ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede,
Jelena Žarić Kovačević ministarka državne uprave,
Goran Vesić ministar građevinarstva i infrastrukture,
Dubravka Đedović ministar rudarstva i energetike,
Maja Popović ministar pravde,
Tomislav Žigmanov ministar za ljudska prava,
Bratislav Gašić ministar odbrane,
Tanja Miščević ministarka za evrointergracija,
Marko Đurić ministar spoljnih poslova,
Zlatibor Lončar ministar zdravlja,
Nemanja Starović ministar za rad i zapošljavnje,
Zoran Gajić ministar sporta,
Milan Krkobabić ministar za brigu o selu,
Milica Đurđević Stamenkovski ministartka za brigiu o porodici i demografiji,
Nikola Selaković ministar kultrue,
Jelena Begović ministarka nauke,
Husein Memić ministar turizma i omladine,
Dejan Ristić ministar informsianja,
Darko Glišić ministar za javna ulaganja,
Novica Tončev, Đorđe Milićecić, Nenad Popović i Usame Zukorlić i Tatjana Macura ministri bez porfelja.

.

Malo je to ministara, nismo mi bedna Švajcarska, bar još 10 bi zadovoljilo sve potrebe:
1. Ministar za nacionalne stadione
2. Ministar za EXPO
3. Ministar za svađe sa susedima
4. Ministar za dodelu poslova bez tendera i javnih nabavki
5. Ministar za odbranu kumovskih i bratskih poslovanja
6. Ministar za zaštitu integriteta odabranih javnih ličnosti od prekršajnih i krivičnih prijava
7-10. Još 4 ministra bez portfelja.

A ko je ministar prosvete? Ili nam to više ne treba.
Divna Vlada radikala, socijalista i julovaca! Kao da ih je Putin birao! Sačekaj, kao nije?

.

"Postavljanje čoveka koji de nalazi pod sankcijama SAD zbog korupcije, umešanosti u trgovinu drogom i veza sa Rusijom, za potpredsednika vlade koja tobož teži članstvu u EU je demonstracija infantilnog i autodekstruktivnog inata koji ništa dobro građanima ove zemlje neće doneti. To je kao kada ti prijatelji savetuju da razmisliš pre nego što istetoviraš rame, a ti se iz inata istetoviraš posred čela”, kaže Ejdus.

"Ovaj izbor imaće ne samo zato negativne međunarodne posledice za Srbiju. On je pod sankcijama SAD i njegov izbor u vladu je direktno izazivanje SAD od koje zavisi mnogo štošta u Evropi, posebno u regionu. Neće Srbija nigde stići sa ovakvim ljudima u vladi”, zaključuje Korać.

emilia emilia 04:16 04.05.2024

Re: Nova Vlada





Черевићан Черевићан 20:51 28.04.2024

omnia mutantur,nihil interit

или....Ostani bez love, da vidiš drugove.

- гледај себе..................други нек' се јебе
(слушам да се навелико шушка)....гласно,
систем глобални се малко кажу развалио
...(рефрен) amalipe..... на то указује јасно


angie01 angie01 11:43 29.04.2024

film o nasoj Snezani, kao diplomski rad.




angie01 angie01 14:15 29.04.2024

hejteri

hejteri su duboko besni iz duboke nesrecnosti i rade na mrznju.
taj otrov koji luce je posledica licnog nezadovoljstva...tako im funkcionisu misli, pa i ceo organizam, pa ih ta destrukcija, pored psihickog unistavanja i fizicki ostecuje-obicno strada srce, koje tesko izdrazava tu konstantnu agresiju.

oni su obicno neuspesni, nisu ispunili minimum svojih ocekivanja i iz tog beznadja nece otici nigde- stoje u mestu, bezvoljni da se potrude da poprave nesto na sebi i oko sebe.

usamljeni su i obicno vuku neke traume iz detinjstva, ili rane mladosti, cesto zbog neprihvatanja, nedostatka ljubavi i paznje.

tako se radja ljubomora i zavist, prema svima, koji su bolje iskoristili svoje vreme, zivot i mrze sve koji su uspeli na bilo koji nacin.

da bi nekako realizovali taj nakupljeni toksicni napon, targetiraju izmisljene neprijatelje i obrusavaju se nasilnicki na njih, izmisljajuci im neku krivicu, koja realno ne postoji, ali se oni ponasaju, kao da je istinita.
Svoju beskorisnost angaziju u besmislene fabrikovane bitke u kojima navodno isteruju neku pravdu, a realno izviljavaju svoj jad.

bave se tudjim zivotima, jer nemaju svoj, spijuniraju i traze i najmanju gresku, da bi lazima pretvorili neku sitnicu u argument za nasrtaje, ako ne nadju nista, ucitavaju po volji, obicno neke uspostavljene trigere u sredini u kojoj obitavaju, koji su svi odreda gluposti same po sebi, ali palanka voli da se njima povezuje.

ogovaranje i spletkarenje je stara oprobana metoda za taj nivo polusveta.
nemaju skrupula, niti srama.

ozlojedjeni se valjaju u svom blatnjavom brlogu i nemocni u toj ustajalosti, nemajau nikakvu perspektivu, niti volju i zelju da poprave bilo sta i onda bez bilo kakvih kocnica, jer nemaju sta da izgube, kocentrisu svu energiju na to, da povrede nekog boljeg, jer im to jedino pricinjava zadovoljstvo....imaju potrebu da i druge povuku u svoje blato, jer bi tako smanjili osecaj sopstvene mizerije,...ujedno, lako se medju sobom grupisu u zajednice, realizujuci potrebu da nekome/necemu pripadaju-isto kao navijaci, recimo...tako nalaze smisao svog postojanja, konacno imaju neku ulogu-iako su nebitni... trude se da svojim zlom ostave neki trag, ostvare neki ucinak, tako sto ce nauditi drugima, kad vec nisu necim pametnijim, ni za sebe same.

no sustinski, nema vece kazne za njih od njih samih, jer igraci igraju, a mrzitelji samo mrze- svakom svoje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:44 30.04.2024

Re: hejteri

angie01
hejteri su duboko besni iz duboke nesrecnosti i rade na mrznju.
taj otrov koji luce je posledica licnog nezadovoljstva...tako im funkcionisu misli, pa i ceo organizam, pa ih ta destrukcija, pored psihickog unistavanja i fizicki ostecuje-obicno strada srce, koje tesko izdrazava tu konstantnu agresiju.

oni su obicno neuspesni, nisu ispunili minimum svojih ocekivanja i iz tog beznadja nece otici nigde- stoje u mestu, bezvoljni da se potrude da poprave nesto na sebi i oko sebe.

usamljeni su i obicno vuku neke traume iz detinjstva, ili rane mladosti, cesto zbog neprihvatanja, nedostatka ljubavi i paznje.

tako se radja ljubomora i zavist, prema svima, koji su bolje iskoristili svoje vreme, zivot i mrze sve koji su uspeli na bilo koji nacin.

da bi nekako realizovali taj nakupljeni toksicni napon, targetiraju izmisljene neprijatelje i obrusavaju se nasilnicki na njih, izmisljajuci im neku krivicu, koja realno ne postoji, ali se oni ponasaju, kao da je istinita.
Svoju beskorisnost angaziju u besmislene fabrikovane bitke u kojima navodno isteruju neku pravdu, a realno izviljavaju svoj jad.

bave se tudjim zivotima, jer nemaju svoj, spijuniraju i traze i najmanju gresku, da bi lazima pretvorili neku sitnicu u argument za nasrtaje, ako ne nadju nista, ucitavaju po volji, obicno neke uspostavljene trigere u sredini u kojoj obitavaju, koji su svi odreda gluposti same po sebi, ali palanka voli da se njima povezuje.

ogovaranje i spletkarenje je stara oprobana metoda za taj nivo polusveta.
nemaju skrupula, niti srama.

ozlojedjeni se valjaju u svom blatnjavom brlogu i nemocni u toj ustajalosti, nemajau nikakvu perspektivu, niti volju i zelju da poprave bilo sta i onda bez bilo kakvih kocnica, jer nemaju sta da izgube, kocentrisu svu energiju na to, da povrede nekog boljeg, jer im to jedino pricinjava zadovoljstvo....imaju potrebu da i druge povuku u svoje blato, jer bi tako smanjili osecaj sopstvene mizerije,...ujedno, lako se medju sobom grupisu u zajednice, realizujuci potrebu da nekome/necemu pripadaju-isto kao navijaci, recimo...tako nalaze smisao svog postojanja, konacno imaju neku ulogu-iako su nebitni... trude se da svojim zlom ostave neki trag, ostvare neki ucinak, tako sto ce nauditi drugima, kad vec nisu necim pametnijim, ni za sebe same.

no sustinski, nema vece kazne za njih od njih samih, jer igraci igraju, a mrzitelji samo mrze- svakom svoje.




Ovome bih imala da dodam samo to da sada diskusija ovde vise nema niti ih neko ovde vise i trazi.

Ovo je sada panel za ad hominem ispljuvavanje za koja u RL imaju male sanse jerbo se u tom slucaju moze dobiti po picci.

Mis'im ovo je virtuelni Gospodar muva, dobar primer kako funkcionise bez kontrole, redak na netu (nema diskusionih panela i komentara koji se ne moderisu) a jos da dodam, kakav b92 je bio i zbog cega je osnovan do u sta se pretvorio - pa logicno da se u isto pretvorio i blog jer je nagrnula ista publika. U brlog.


angie01 angie01 10:56 30.04.2024

Re: hejteri

Mis'im ovo je virtuelni Gospodar muva, dobar primer kako funkcionise bez kontrole, redak na netu (nema diskusionih panela i komentara koji se ne moderisu)


pa normalno da nema, jer bi apsolutno svi postali ovakav brlog za izivljavanje,...al je meni posebno simptomaticno (ne)reagovanje finih blogera,...malo se prave ludi, a malo ocijukaju sa nasilnicima-ono, srednje resenje palanke,...tako da ce na kraju ostati samo ovaj sveopsti haos...definitivno nismo sposobni nista da sacuvamo.
docsumann docsumann 12:58 30.04.2024

Re: hejteri

Ovo je panel za ad hominem ispljuvavanje za koja u RL imaju male sanse jerbo se u tom slucaju moze dobiti po picci.




ekran daje muda


docsumann docsumann 13:08 30.04.2024

Re: hejteri

angie01
Mis'im ovo je virtuelni Gospodar muva, dobar primer kako funkcionise bez kontrole, redak na netu (nema diskusionih panela i komentara koji se ne moderisu)


pa normalno da nema, jer bi apsolutno svi postali ovakav brlog za izivljavanje,...al je meni posebno simptomaticno (ne)reagovanje finih blogera,...malo se prave ludi, a malo ocijukaju sa nasilnicima-ono, srednje resenje palanke,...tako da ce na kraju ostati samo ovaj sveopsti haos...definitivno nismo sposobni nista da sacuvamo.

ima tu gomilu kvaka koje žuljaju pod rebra

recimo, ako se jednom uključiš u gužvu, pokušavajući da smiriš ton il staneš u zaštitu žrtve, to će se očekivati od tebe svaki put, jer u protivnom ćeš biti prozivan za čeri piking licimurstvo

opet, ako pokušaš da budeš doslijedan, morao bi to da intervenišeš non-stop, jer malo-malo nekome izleti pljuvačka na blogu.

a ako oćeš da budeš baš-baš doslijedan i principijelan morao bi isti kriterijum da imaš i na one sa tvoje il tebi slične ideološke/svjetonazoreks/kulturološke pozicije.
a tog ovdje, obićno, ni


u nas je to trunje, u nji' - balvani... i to leteći


PS. da ovo mjesto nešto stvarno znači u našim životima (sem razonode i dokoličarenja) valjda bi se za njega borili



angie01 angie01 14:03 30.04.2024

Re: hejteri

PS. da ovo mjesto nešto stvarno znači u našim životima (sem razonode i dokoličarenja) valjda bi se za njega borili


ne znam, ako se dolazi,10,15,20 godina, to je poprilicno vreme i za zahebanciju,...ja vise verujem da je do generalnog nacina (ne)reagovanja prema svemu.

kako ide ono, kada su dolazili po,...

ljudi se tako ponasaju i u RL...pa kako se dopustilo da se sve drugo shebe, tako ce i ovo.

da ponovim,

"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke ( 1729 - 1797 )


Spiridon Spiridon 14:22 30.04.2024

Re: hejteri

...al je meni posebno simptomaticno (ne)reagovanje finih blogera,...malo se prave ludi, a malo ocijukaju sa nasilnicima-ono, srednje resenje palanke,...tako da ce na kraju ostati samo ovaj sveopsti haos...definitivno nismo sposobni nista da sacuvamo.


endzi, jel kapiras da moras da ignorises jer u protivnom postoje 2 opcije:

1. Da ih banujem sve (sto nije moj stil i generalno ne radim)
2. Da na svakom blogu citam kilometarske prepiske pazljivo i brisem u nedogled, sto mi ne pada na pamet

usput ja sam preuzeo nesto sto mislim da ce pomoci ali ne zelim to da zloupotrebljavam javno.
angie01 angie01 15:06 30.04.2024

Re: hejteri

endzi, jel kapiras da moras da ignorises


spiro, je l ti kapiras, da se ne radi o meni,...i da ja ignorisem,...jednoj grupi sam odgovorila posle par godina potpunog ignorisanja,...a inkluzivcima odgovorim jednom od 200,300 svakodnevnih komentara najgore agresije.

sta bih tu rekla,

pod jedan, da ti i svi ostali, reagujete i na manje...a ovamo meni nudite pametne savete, jer ja sama ne kapiram:)))

pod dva-rekoh ti i kod tebe, ako tebi brisanje bljuvotina stvara strepnju, a ti nemoj...sada kada nema moderacije, red mogu da odrze jedino autori...kome je to tesko, molim lepo, ostace tako, pa ko voli, nek izvoli.

na kraju ce ostati samo oni, jer je upravo otislo jos dvoje blogera.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:12 30.04.2024

Re: hejteri



Pa i niste u pravu, nije tesko moderisati svako svoj blog.. niko vam ne predlaze secu glava nego uklanjanje eksplicitnih prostakluka ili barem upozorenje da ne moze da se istovaruje bas sve sto nekome padne na pamet. Nekoliko blogera autora to i radi i gle cuda, odmah se pripazi na recnik.. ili pokupe pinkle i odlaze kod onih autora koji nece da se zameraju' da tamo nastave da lome namestaj i brisu cipele o zavese.

Alo bre, sve ima svoje granice, ili si otirac svakoj budali koja se nameri i misli da moze, a sto i da ne misli da moze kad je pustas da se razmase. I eto brloga. Cemu dolazimo ako moramo da zacepimo nos ulaskom u prostoriju? (znam, znam, ne moram da dolazim, al nije to poenta)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:14 30.04.2024

Re: hejteri

jer je upravo otislo jos dvoje blogera.



Vise od dvoje. I nastavice se..al ok sta trazili to i dobili.
angie01 angie01 15:29 30.04.2024

Re: hejteri

a ako oćeš da budeš baš-baš doslijedan i principijelan morao bi isti kriterijum da imaš i na one sa tvoje il tebi slične ideološke/svjetonazoreks/kulturološke pozicije.
a tog ovdje, obićno, ni


uopste ne pricamo o ideologiji,...to je posebna prica.

a ono sto jeste, je kako reagujemo,...za mene je kraj slucaj tragedije u Ribnikaru,...prvo, sto je tako nesto uopste bilo moguce, drugo, sto su posle kratkog vremena pustili da deca idu u skolu-istu tu,...trece sto su im doveli neku nadri terapeutkinju da im pusta narodnjake, cetvrto, sto se pojavila odmah gomila dece podrzavaoca ubice i to se nije u korenu saseklo, peto, to kako se ponasaju roditelji malog monstruma, sesto, da je Srbija tek sada napravila dokumentarac o tom strasnom dogadjaju, dok je Hrvatska to uradila jos prosle godine,...i ono najindikativnije, da je ta zgrada stratiste, ostala u funkciji skole, za sta su glasali vecinski roditelji cija deca nisu stradala,...ej bre, kako to mesto moze da bude skola i dalje...tu se zavrsava svaka normala...a nije ideologija u pitanju...nego (ne)ljudski faktor.
angie01 angie01 15:37 30.04.2024

Re: hejteri

Pa i niste u pravu, nije tesko moderisati svako svoj blog.. niko vam ne predlaze secu glava nego uklanjanje eksplicitnih prostakluka ili barem upozorenje da ne moze da se istovaruje bas sve sto nekome padne na pamet. Nekoliko blogera autora to i radi i gle cuda, odmah se pripazi na recnik.. ili pokupe pinkle i odlaze kod onih autora koji nece da se zameraju' da tamo nastave da lome namestaj i brisu cipele o zavese.

Alo bre, sve ima svoje granice, ili si otirac svakoj budali koja se nameri i misli da moze, a sto i da ne misli da moze kad je pustas da se razmase. I eto brloga. Cemu dolazimo ako moramo da zacepimo nos ulaskom u prostoriju? (znam, znam, ne moram da dolazim, al nije to poenta)


upravo!

s tim, sto je i valjda neka obaveza blogera da se moderise- cemu uostalom sluze ti paneli...i cemu blog sa gomilom svinjca,..a okolo se prica, kao da ne postoji.
docsumann docsumann 18:35 30.04.2024

Re: hejteri

ne znam, ako se dolazi,10,15,20 godina, to je poprilicno vreme i za zahebanciju,...ja vise verujem da je do generalnog nacina (ne)reagovanja prema svemu.


već duže vrijeme na blog svraćem po inerciji.

za onaj nekadašnjo blog to ne bih mogao da kažem.


docsumann docsumann 18:37 30.04.2024

Re: hejteri

uopste ne pricamo o ideologiji,...to je posebna prica.


ne radi se o iudeologiji kao ideologiji, već držanje strane svojima ( a to je na blogu najčešće po ideološkoj osnovi).

pa kad se insisttira na principijelizmu ne možeš nekome zabranjivati pljuvanje, a drugom dozvoliti pišanje po blogerima.
angie01 angie01 18:37 30.04.2024

Re: hejteri

već duže vrijeme na blog svraćem po inerciji.

za onaj nekadašnjo blog to ne bih mogao da kažem.


pa to ti i kazem.
angie01 angie01 18:42 30.04.2024

Re: hejteri

pa kad se insisttira na principijelizmu ne možeš nekome zabranjivati pljuvanje, a drugom dozvoliti pišanje po blogerima.


nisam ni rekla drugacije, ni sada, ni nikada pre.

kazem da neki prisutni naprosto ignorisu pravljenje svinjca, pa se on rasirio, s obzirom da nema moderacije i da ce to dovesti do potpunog urusavanja .

eno, apashe je sve lepo objasnila.
docsumann docsumann 18:44 30.04.2024

Re: hejteri

Pa i niste u pravu, nije tesko moderisati svako svoj blog.. niko vam ne predlaze secu glava nego uklanjanje eksplicitnih prostakluka ili barem upozorenje da ne moze da se istovaruje bas sve sto nekome padne na pamet


naravno, upozorenej (skretanje pažnje) uvijek, al brisanje ne.

meni lično su te riječi poraznije za onog ko ih iznosi negho kome su upućene.
zapravo, kad bolje razmislim, mene ovdje na blogu niko ne može da uvrijedi, sem dvije-tri osobe s kojima sam razvio prisniji odnos.
ovo ostalo ima težinu žvrljotina (nazovi grafita) po fasadama sa periferije grada.


ne mislim, naravno, da svi trebaju tako. nek svak čini po svome, kako osjeća i misli da treba.
docsumann docsumann 18:45 30.04.2024

Re: hejteri

nisam ni rekla drugacije, ni sada, ni nikada pre.


al si tolerisala...
angie01 angie01 18:57 30.04.2024

Re: hejteri

meni lično su te riječi poraznije za onog ko ih iznosi negho kome su upućene.
zapravo, kad bolje razmislim, mene ovdje na blogu niko ne može da uvrijedi, sem dvije-tri osobe s kojima sam razvio prisniji odnos.
ovo ostalo ima težinu žvrljotina (nazovi grafita) po fasadama sa periferije grada.


da si ti u pravu, onda bi bilo sasvim ok da bilo ko, bilo kome govori sta god mu padne na pamet-a to stvara svinjac-kome to treba,...pa davno je dogovoreno sta je neka normala, sto bi tolerisali ono sto ona ocigledno nije.

ujedno, disklejmer se oslanja na Zakon, znaci, nije slucajno tako napisan.

ne vredja ni mene sta neko lupeta-al cemu to tacno sluzi, sem da stvara ambijent koji je za izbegavanje.

ono, glupo mi je da objasnjavam nesto sto je jasno ko dan....kao da malom detetu dajem upustva, sta su pravila socijalnog ponasanja.
angie01 angie01 19:09 30.04.2024

Re: hejteri

al si tolerisala...


samo jednom, sa sve objasnjenjem zasto- znaci, ja nisam ta adresa.

ja sam na mojim blogovima brisala mahom uvrede upucene drugima, a cesto ostavljala one upucene meni-jer mi nije normalno da neko dodje kod mene da komentarise, a ja pustim da ga neko napusava,...pa sam onda radi mira u kuci, ostavljala one upucene meni.

kako god, nije mi ideja da se razgovara na trepavicama, al brate, neka normala mora da postoji, ovo sto sam ovde videla, bukvalno nisam nigde,...i stvarno je blesavo, da se oko toga ubedjujemo.

samim tim, sto ovakav vid komunikacije, omogucava kontakt sa ljudima koje nisi sam odabrao i ne poznajes ih, a medju njima ima onih koji to zloupotrebljavaju, svako ovakvo mesto ima moderaciju, da se ne bi desilo ovo sto se desava ovde, a zavisi od dobre volje i svesti pojedinca- sto se vec dokazalo, da ne funkcionise dobro.
docsumann docsumann 20:11 30.04.2024

Re: hejteri

nema potrebe da dodatno pojašnjavaš svoj stav.
sasvim mi je i jasan i razumljiv. čak se u velikom dijelu slažem s tobom.
jedino što ne želim da gubim energiju i vrijeme u vaspitavanju (ustrojavanju) odraslih osoba koje evidentno nisu u stanju da se drže granica pristojnosti, plus što je to pride jalov posao

sad kako je i do čega blog postao što je postao, moglo bi biti zanimljiva sociološka studija (bez zezanja)
(po)neki su se, bogami, zdušno trudili da tako bude, a nas neke ( me insluded) je bolio tuki.ž
eto, sad mogu da kenjaju do mile volje i dobacuju se prdežima, a nas i dalje boli kurac.
ko je tu pobijedio, a ko izgubio, i za to me zabolje.
ja sma od ovog bloga odvano još dosta profitirao (u smislu sticanja znanja i širenja vidika), sve ostalo je i samo bonus.

tebi svaka čast na trudu i energiji, al mislim da izbacuješ vodu čašicom od jogurta iz čamca šupljeg ko sito.

angie01 angie01 20:32 30.04.2024

Re: hejteri

edino što ne želim da gubim energiju i vrijeme u vaspitavanju (ustrojavanju) odraslih osoba


to niko nije ni rekao da treba bilo ko da radi.

upravo je apasha- sto sam vec napomenula, rekla kako stvari funkcionisu-i to na svim ovakvim mestima...a to nije slucajno tako, jer drugacije ne moze.


al mislim da izbacuješ vodu čašicom od jogurta iz čamca šupljeg ko sito.


ma ne izbacujem, nemam ja nikakvih iluzija,...samo kazem sta mislim, a to je da su oni normalni krivi za ovo u sta se blog pretvorio, jer od onih drugih se i ne ocekuje da se urazume, oni i jesu tu zbog te destrukcije...i tako ode u krasni jedna zanimljiva platforma, koja jeste bila unikatna u svom karakteru i na kojoj su se okupljali zanimljivi ljudi....mi je nismo sacuvali, to kazem....kao uostalom i mnogo toga vaznijeg...tvoje pravo da osecas bol u preponama zbog toga.
docsumann docsumann 21:52 30.04.2024

Re: hejteri

.i tako ode u krasni jedna zanimljiva platforma, koja jeste bila unikatna u svom karakteru i na kojoj su se okupljali zanimljivi ljudi....mi je nismo sacuvali, to kazem....kao uostalom i mnogo toga vaznijeg...tvoje pravo da osecas bol u preponama zbog toga.



napomenuh več - da je važno ljudi bi se trudili (bar sam tako činim u životu).

cijenim korisno potrošeno vrijeme provedeno u razgovoru s blogerima, al ja sam tu samo svratio ( i zadržao se 15-tak godina).
nit sam pravio ovo mjesto, niti birao ove ljude. neki su mi simpatični, neki malo manje. neke sam i lično upoznao.
al definitivno nije ovo mjesto i naš odnos prema njemu najbolja analogija ni za državu ni za grad u kom živimo.
najbolje je što može da dobaci do neke birtije, popularnog stjecišta mladih svih uzrasta.
al čak ni tu nije od onih mjesta protiv čijeg bi se zatvaranjao cimao...a kad su recimo udarili nam moj RL klub/kafić itekako sam se angažovao ( i pisao blogove o tokme, dijelio peticije na potpis).

tako da nije isto
angie01 angie01 22:07 30.04.2024

Re: hejteri

, al ja sam tu samo svratio ( i zadržao se 15-tak godina).





...ma dobro doks-svi su svratili i ostali suvise dugo, da im se nije dopalo,...al kako god, stoji sve sto sam rekla,...ovaj tvoj primer samo to potvrdjuje.

ujedno je analogija vrlo tacna, mnoge su vazne stavri jednako unistene, jer je taj bol o kome pricas, izgleda nadjacao potrebu da se nesto uradi.
angie01 angie01 22:24 30.04.2024

Re: hejteri

sta bih dodala,...svojevremeno su hteli da ukinu kafanu Znak pitanja-najstariju kafanu u Beogradu, sa bogatom istorijom-kuca u kojoj se nalazi je prvo bila u vlasnistvu Milosa Obrenovica,...jer su nove vlasti pocetkom 2000-tih, hteli da je privatizuju i onda su ljudi koji su tu svakodnevno sedeli, novinari, umetnici, muzicari i razne druge gradske face obicne i neobicne, izvrsile pritisak-predvodio ih jemoj ortak, profa na Akademiji-i uspeli su da kafanu zadrze i skinu je sa spikska za privatizaciju...i stave je pod upravu grada, kao spomenik kulture,...u akciji je ucestvovalo vise od dve ipo hiljade gradjana...znaci gosti su kafanu odbranili,...ti sto su svracali, kao ti na blog.
docsumann docsumann 23:46 30.04.2024

Re: hejteri

pa da, branili su jer im je značila

tako smo i mi branili klub HN pozorišta (nažalost neuspješno, al smo se cimali, okupljai se, pravili proteste, koncerte, pisali peticije...)

ako blog slabo ko brani, znači da nam slabo i znači. prosta logika. eto, ne bih više

a da je bilo finih vremena na blogu, bilo je.
angie01 angie01 00:01 01.05.2024

Re: hejteri

ako blog slabo ko brani, znači da am slabo i znači. prosta logika. eto, ne bih više


koliko vidim, ti ovde uredno svracas i kacis ono sto radis, pricas sa ostalima o onome sta nam se desava-po mojoj logici, vaspitanju, shvatanju odnosa prema stvarima, ipak jeste neka tvoja kafana,...ako te zabole za nju i sve ti je jedno da l tu neko prdi i povraca za istim stolom, a ipaki dalje svracas-onda je to tvoj odnos.


a da je bilo finih vremena na blogu, bilo je.


pa to kazem, unistili smo ga.

nema veze, doks,...ako smo pali, padu smo bili skloni.


ps- ja volim tvoju kretivnost i pamticu te po hazartu-super su ti bili ti blogovi.


docsumann docsumann 01:16 01.05.2024

Re: hejteri

a ipaki dalje svracas


s jednom nogom u blogu...
angie01 angie01 09:42 30.04.2024

ponoc vec je prosla,

nije mi jasno ovo mrcvarenje grada na rate,...ako je ideja da se zbrise sve sto je Beograd bio, ambijent, atmosfera, nacin zivota, kultna mesta, njegova kultura, istorijska zaostavstina, karakter, ... dopisi,...i da sve pocinje od nas,...zasto se lepo ne sruse i Kalemgdean, Novi Beograd, Beogradjanka,...bukvalno sve sto je dokaz nekog zivota od pre i ima neki znacaj i jos smeta za izgradnju novog Dubaia i stvaranje nove estetike i kulturosloskog ambijenta.

lepo, sve sravniti sa zemljom, sta se tu igramo mice na parcice.

ako smeta hotel Jugoslavija, mitski hotel nekadasnje velike zemlje i naseg grada, cija je arhitektura pre par godina u muzeju moderne umetnosti Moma u NJujorku, proglasena za izuzetno delo modernisticke arhitekture u kome je postavljen najveci kristalni luster na svetu, sa resenjima, koja su ucena na fakultetima,....no sta ce nama takva zgrada, pa jos sa tim nazivom, koji nas podseca na zemlju, ciji zivot zelimo da negiramo i degradiramo.

znaci, sravni brate sve sa zemljom, koj'ce nam,...ionako je sve unisteno....i dozvolili smo to.
Colin_bgd Colin_bgd 09:56 30.04.2024

Re: ponoc vec je prosla,

zasto se lepo ne sruse i Kalemgdean, Novi Beograd, Beogradjanka,...bukvalno sve sto je dokaz nekog zivota od pre i ima neki znacaj i jos smeta za izgradnju novog Dubaia i stvaranje nove estetike i kulturosloskog ambijenta.

Nemoj da mislis da nece i sve to doci na red.

Ne mogu, bre, sve odjednom, cak i uz 20 sati rada na dan, aman zaman zeno...
angie01 angie01 10:22 30.04.2024

Re: ponoc vec je prosla,

Ne mogu, bre, sve odjednom, cak i uz 20 sati rada na dan, aman zaman zeno...



apacherosepeacock apacherosepeacock 10:22 30.04.2024

Re: ponoc vec je prosla,

znaci, sravni brate sve sa zemljom, koj'ce nam,...ionako je sve unisteno....i dozvolili smo to.




Ma zemlja je posla stramputicom od razlaza sa velikom drzavom i nema joj vise spasa osim ako bi je strefila neka grdna katastrofa, mada u opamecivanje ni tim putem ne verujem bas.. imala je sansu ono kratko od 2000 do 2012 - ubila je svoju sansu, tako je ona nepismena a najglasnija vecina izabrala (a i iskreno ko ih jebe kad za bolje nisu), da ode u istoriju polako ali sigurno posle kratkog obitavanja na ovome svetu. Neki narodi se izvuku, okrenu se za sobom i dodje im iz dupeta u glavu, ovaj narod izgleda ima 2 dupeta pa samo prebacuje iz jednog u drugo..
Neko ce reci da sam pesimista, ali nisam. Realista.

A vi ostali koje ce da povuku sa sobom u propast, pa.. sto rece drug Maksa - ko odatle izasao nije a imao je sanse (i nije u nekom manjem ili vecem talu sa kartelom), taj je ili naivan ili glup ko racku. Soprostenjem.
angie01 angie01 10:29 30.04.2024

Re: ponoc vec je prosla,

bene_geserit bene_geserit 19:48 30.04.2024

Re: ponoc vec je prosla,

sto rece drug Maksa - ko odatle izasao nije a imao je sanse (i nije u nekom manjem ili vecem talu sa kartelom), taj je ili naivan ili glup ko racku.

Ja sam nekako mislio da Maksa živi u Srbiji, a da je svakako mogao da emigrira da je hteo obzirom na struku.
da ode u istoriju polako ali sigurno posle kratkog obitavanja na ovome svetu. Neki narodi se izvuku, okrenu se za sobom i dodje im iz dupeta u glavu, ovaj narod izgleda ima 2 dupeta

Mali narodi kao Srbi teško da imaju šansu za opstanak u današnje vreme globalizacije šta god da rade. Još ako su siromašni ... Sudbina Srba neće da se razlikuje od sudbine Hrvata, Slovenaca, Bugara, ...
Više tu utiče fertility rate i net migracija nego bilo šta drugo, a to se ne razlikuje puno između Srbije i okolonih država.
ako je ona nepismena a najglasnija vecina izabrala (a i iskreno ko ih jebe kad za bolje nisu) ... A vi ostali koje ce da povuku sa sobom u propast, pa..

U banana državi vlast se ne bira već postavlja. A postavi se onaj ko ponudi najviše.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 02.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

Ja sam nekako mislio da Maksa živi u Srbiji, a da je svakako mogao da emigrira da je hteo obzirom na struku.




Maksa nije bio toliko eksplicitan, ja sam nakitila njegovu osnovnu postavku..tako je to sa parafraziranjem.

Inace, da, jasno je na osnovu toga da je sam IT i da moze (mogao je) da bira gde ce, i njegove poslovicne duhovitosti da i sebe ubraja u te sto su mogli a nisu otisli.
bene_geserit bene_geserit 23:25 02.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

Njanja svirala fajront, rasturila žurku.
emilia emilia 02:45 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

Zaključana tema pre isteka a ja imam neke odgovore. Ako Angie ne želi tu da stoje, neka obriše.

principessa_etrusca Tрипујеш, Емилија. Како тачно замишљаш да ће Израел употребити нуклеарно оружје и на ком простору? Основни проблем је што од самог оснивања Израела, идеја није била да се Арапи интегришу. Сада не видим решње и не видим како ово може да се заврши добро за Израел.

Ne tripujem ja ništa my dear, kevćeš na pogrešnu adresu. Umesto toga idi do izraelskog konzulata u Londonu, objasni im šta treba da rade, ispričaj im sve ovo što si meni nadrobila, verujem da će biti veoma zainteresovani za tvoje opseracije. 

Njihova doktrina, o upotrebi nuklearnog oružja, nije tajna i nije vezana ni za jednu stranku ili premijera, i ti bi trebalo to da znaš, da išta zaista o tome i znaš, namesto što me nepotrebno obaveštavaš o svojim turističkim obilascima već treći put.

Tako da mislim da će te IDF ovde razuveriti, da će se postarati da se ova bestijalnost nad izraelskim građanima više nikad ne ponovi - kao što bi svako odavno uradio da je na njihovom mestu.

Nigde nisam videla kao ovde, veću i smešniju gomilu "analitičara i poznavalaca opšteg smera" koji ističu ovako briljantne ideje da bi oni, samo da neko shvati njihovu "političku i vojnu genijalnost", sredili ceo Bliski Istok a naročito Izrael i napravili tamo jednu simpa Palestinu iz bajke gde svi mirišu cveće, baš kao što su "sredili" svoj život i svoja dvorišta. [sic]

Zatim, Palestinci su potpuno neuporedivi sa Izraelcima. Nisu ni blizu preživeli ono sto su Jevreji  preživljavali. 

Prva stavka - Palestinci su se kao nacija formirali tek u trenutku kada se formirala država Izrael i u samom tom formiranju i srži te nacije je stav da Izrael ne treba da postoji. 

Druga stavka - Palestinci tim svojim stavom gube legitimitet za bukvalno svaku sledeću tvrdnju. 

Treća stavka - dok Palestinci ne prihvate postojanje Izraela, gube pravo da imaju svoju državu. To je sve vrlo prosto i jasno. 

A što se tiče ratne problematike - da Palestinci i drugi Arapi nisu vodili pet ratova protiv Izraela i svaki put ih napali i izvršili na hiljade terorističkih napada na Izrael i svaki put bez greške bili agresori, možda bih imala razumevanja i za njihove stavove. 
Ovako je to tvoje drobljenje kao da si navijena, kako da ti kažem, nesuvislo i licemerno. 

Da li bi Izrael ikada gradio "nelegalna naselja" na Zapadnoj obali da nije napadnut 5+ puta? Ne bi. 

Da li je Izrael vratio ratom osvojeni Sinaj? Jeste.

Da li se Izrael povukao iz Gaze svojevoljno i dao Palestincima tamo da uređuju svoj život kako hoće? Jeste. 

Da li bi sada bilo civilnih žrtava i da li bismo gledali scene u Gazi da nije bilo 7. oktobra? Ne bi. 

Da li bi Izrael ikada napao ijednu arapsku zemlju u okruženju da nije bio napadan? Ne bi. 

I na kraju, zašto, zapravo Palestinci nemaju svoju državu? Zato što su je sami odbili kada im je ponuđena bukvalno na tacni 1947.
emilia emilia 02:54 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

kamilo_emericki Đe ba zapelo? Ja pito

Iz koje si ti pećine izgmizao?
Tebi je odavno zapelo na onom mestu gde bi trebalo da se nalazi mozak i kod toga što od škole imaš završenu osnovnu i neki kurs.
Nisam stručna za slaboumne kursadžije i nemam bolji tretman i strpljenja za takve od do sada krajnje milostivo pokazanog.
Ali bez obzira na tvoj hendikep i limitiranost, dobio si do sada mnogo više odgovora od mene nego što si zaslužio i u stanju da shvatiš.
Gde se ti mukice guraš kad ne razumeš ni osnovne pojmove, bolje idi i delji neko drvo, vozi neki kamion, nisu slova za tebe.
Sramota me je da čitam ovo tvoje neartikulisano mucanje.
emilia emilia 03:05 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

emilia **Palestinci su izbeglička grupa koja je dobila više nego 100 puta više donacija od bilo koje druge izbegličke grupe na svetu; kada dolaze u Vašington na sastanak premijer Netanjahu - lider jedne od najdinamičnijih ekonomija na svetu - dolazi redovnim letom, dok Abas doktor Mahmut, sovjetski doktor sa doktorskom tezom kako su Jevreji sami organizovali Holokaust, leti privatnim avionom vrednim 60 miliona dolara.
Kada izvadi cigaru dotrčava sluga da mu pripali kao da je kralj a ne predstavnik siromašne izbegličke grupacije.

dragosevacsutra ne, brate, sestro, palestinci u gazi i na zapadnoj obali sasvim sigurno nisu izbeglice

Kafedžijo, dobijaju pare kao izbeglička grupacija.
Trkom kod donatora da im saopštiš svoju primedbu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:40 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

emilia
kamilo_emericki Đe ba zapelo? Ja pito

Iz koje si ti pećine izgmizao?
Tebi je odavno zapelo na onom mestu gde bi trebalo da se nalazi mozak i kod toga što od škole imaš završenu osnovnu i neki kurs.
Nisam stručna za slaboumne kursadžije i nemam bolji tretman i strpljenja za takve od do sada krajnje milostivo pokazanog.
Ali bez obzira na tvoj hendikep i limitiranost, dobio si do sada mnogo više odgovora od mene nego što si zaslužio i u stanju da shvatiš.
Gde se ti mukice guraš kad ne razumeš ni osnovne pojmove, bolje idi i delji neko drvo, vozi neki kamion, nisu slova za tebe.
Sramota me je da čitam ovo tvoje neartikulisano mucanje.

"Ja mislim".
"Nije tvoje da misliš, ima ko da misli za tebe, tvoje je da radiš ono što ti se kaže"
Ovako, po sjećanju koje može biti i pomalo varljivo, ide jedan dijalog u filmu "Sumrak bogova". Helmut Berger je glumio mladog nacistu, koji je mislio da može da misli. Ne sjećam se ko je glumio drugog, starijeg, nacistu, koji ga je uvodio u tajne i blagodeti nacizma.
artistknownasdragos artistknownasdragos 21:51 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

dobijaju pare kao izbeglička grupacija.


ne dobijaju. bar ne u vecoj meri od jevrejskih izbeglaja iz nemacke.



nego, kad se vec javljas - evo jedna prigodna



Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.


bene_geserit bene_geserit 23:55 03.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

sve bi žrtvovali za ovaj protest
al kad bi se zezali
malo traže gluten free hranu (plus avokaco toast, bez toga ne može da prođe
malo da se otkažu ispiti i svima im daju prolazne ocene



emilia emilia 03:35 04.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

kamilo_emericki

Mukica šoferska, putinov svedok napinje se da sriče.
emilia emilia 03:40 04.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

dragosevacsutra ne dobijaju. bar ne u vecoj meri od jevrejskih izbeglaja iz nemacke.

Gde vas samo štancuju ovoliko glupe.
artistknownasdragos artistknownasdragos 11:33 04.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,



emilia






Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.



angie01 angie01 13:30 04.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

daj bre miki, ne davi sa tim jednim istim stupidnim klipom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:20 04.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

emilia
kamilo_emericki

Mukica šoferska, putinov svedok napinje se da sriče.

Bona, smanji pljuvačku, ugušit će te. Žvalje ćeš dobiti od tolike pljuvačke.
Mene zaista zanima kako vi, koji sebe smatrate proevropljanima i demokratama, zamišljate idealno društo ili društvo u kojem bi vi bili upravljači.
Ja na blogu nikada nisam krio svoja oprjedeljenja, svoja zanimanja, svoja mjesta gdje sam boravio i radio. Ja sam se uvijek bavio časnim zanimanjima i poslovima, rezultate tih nekih poslova sam predstavio i na blogu ali je interesantno da ste vas nekoliko samozvanih demokrata i vjerovatno visoko, formalno, obrazovanih osoba,sa gađenjem obrušilo na moje zanimanje, kao da je to zanimanje nečasno, prljavo i nedostojno pristojnog čovjeka.
Odakle izvlačite pravo na takvu superiornost za koju nemate nikakvog pokrića?

I na kraju, šta bi sa odgovorima na moja pitanja postavljena prije par dana?


emilia emilia 03:17 05.05.2024

Re: ponoc vec je prosla,

kamilo_emericki Bona, Žvalje, Ja sam se uvijek bavio časnim pristojnog čovjeka, moja pitanja, ja pito, Đe ba zapelo

Ko o čemu kurva kamila i o svom poštenju i kao kremaljski retard o empatiji.
Gad patetiše i fantazira da isteruje neku svetsku pravdu a monumentalna je neznalica i banalni dripac .
angie01 angie01 22:46 30.04.2024

posto nema gospodina Bobica,

a porodica je dozivela vredjanje od nekih besprizornih likova, postavljam klip sa rasprave koju su najavili, a koja se tice Sajma i Generalstaba,...drago mi je sto ima normalnih ljudi, kojima je stalo i pokazuju to na pravi nacin...hvala im na tome.




pogledajte klip, vredi svaki minut,...konacno nesto normalno.

angie01 angie01 14:20 01.05.2024

,

angie01 angie01 21:48 02.05.2024

,

angie01 angie01 10:54 03.05.2024

dve stvari,

prva,...vidi crveno polje u sred Evrope,



angie01 angie01 10:55 03.05.2024

Re: dve stvari,

drugo,







apacherosepeacock apacherosepeacock 08:47 04.05.2024

Re: dve stvari,

angie01
prva,...vidi crveno polje u sred Evrope,




E, procitala sam tu vest, otkad imate kartel na vlasti zglajznuli ste 32 mesta prema dnu liste. Pa ste negde na 98 mestu od valjda ukupno 120. Bedak.
angie01 angie01 10:21 04.05.2024

Re: dve stvari,

E, procitala sam tu vest, otkad imate kartel na vlasti zglajznuli ste 32 mesta prema dnu liste. Pa ste negde na 98 mestu od valjda ukupno 120. Bedak.


pazi posrnuce medicinijada,....ovo je razultat tridesetogodisnjeg tretmana polusveta,...to su oni studenti sto polazu na bubicu.



turbofolk estradni shund studenti, medicinari,...buduci clanovi....ako vec nisu.
angie01 angie01 10:45 04.05.2024

WTF

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:39 04.05.2024

Re: dve stvari,

angie01
prva,...vidi crveno polje u sred Evrope,


Srbija, sigurno, nije svjetionik slobode štampe, ali je malo, po tom pitanju, slobodnih država na svijetu.
Meni je mučnina da tražim po netu fotografije izloga prodavnica štampe u Francuskoj u vrijeme Makoronovog prvog izbora za predsednika Francuske. Neko je jednu od tih fotografija postavljao davno na blogu a 90% naslovnica novina su imale veliku fotografiju Makrona. O tadašnjem ponašanju novinara po TV bi se mogla pisati knjiga besčašća. Ovih dana se izokola prave spiskovi nepodobnih glasila i novinara u Francuskoj. Uglavnom portala, jer je sa "velikih" medija protjerano sve što malo drugačije misli. Ulazimo u vrijeme kad je antiratno mišljenje grijeh, bez obzira da li ga iznosi šofer ili profesor univerziteta.


angie01 angie01 14:49 04.05.2024

Re: dve stvari,

Srbija, sigurno, nije svjetionik slobode štampe, ali je malo, po tom pitanju, slobodnih država na svijetu.


ona postavljena karta, lepo pokazuje kako stoje stvari...koliko citam, mi smo u Evropi, jedina crvena mrlja,...kad pogledam Afriku, jos mi se vise slosi.

isto tako, mene ne umiruje, niti mi je opravdanje, sto eto i neko drugi isto tako, jer to obicno sluzi da se amortizuje problem.

sloboda medija jeste jedan od najjasnijih pokazatelja o kakvom drustvu se radi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:15 04.05.2024

Re: dve stvari,

angie01

ona postavljena karta, lepo pokazuje kako stoje stvari...koliko citam, mi smo u Evropi, jedina crvena mrlja,...kad pogledam Afriku, jos mi se vise slosi.


Ko je pravio ovu kartu i koje je kriterijume koristio?
Koji je to medij zabranjen u Srbiji? Ovo pitam ozbiljno jer nisam čuo da se tako nešto desilo.
Da li je nekome zabranjeno osnovati medij u Srbiji?
Imam ja još pitanja ali hoću da kažem da je princip funkcionisanja medija u Srbiji i Francuskoj isti, jer je valjda o tome riječ. Politička orjentacija je nešto sasvim drugo i to što se tebi ili meni ne sviđa jedna ili druga orjentacija nije pitanje slobode štampe.
Isto vaši i za ove plakate koje si pokačila. Ti bi u ime slobode i Evrope ovo da zabraniš?
Za najveći broj lica sa ovih plakata ja i ne znam ko su i šta su. Niko nije na mojoj listi za slušanje ili gledanje, ali nemam ni prezir prema njima i njihovoj publici. Bez obzira što mi ta njihova muzika ne izaziva nikakva osjećanja ja ne mislim da među tim izvođačima i njihovim slušaocima nema časnih i poštenih ljudi. Siguran sam da ogromna većina zaslužuje svako poštovanje.
angie01 angie01 15:46 04.05.2024

Re: dve stvari,

Ko je pravio ovu kartu i koje je kriterijume koristio?


pise ti na karti-Reporteri bez granica,...a kriterijumi su valjda, nacin izvestavanja, kontorlisanost i dostupnost medija, koja se tice nacionalnih frekvecncija,...znaci, ako ti das frekvencije samo rezimskim medijima, gde se samo laze i pakuje zeljena iluzija i to onda moze da gleda 90% stanovnika, a onima ostalim medijima im nije dostupan pristup, dzaba sto imas te neke druge medije, koji kazu nesto drugo i razotkrivaju laznu sliku, pri cemu su ti mediji proganjani i isto kontrolisani do neke mere,...a stanovnistvo ti je nepismeno tehnoloski i nije mu dostupna info na drugi nacin....sta ti tacno nije jasno?


Imam ja još pitanja ali hoću da kažem da je princip funkcionisanja medija u Srbiji i Francuskoj isti, jer je valjda o tome riječ


ocigledno-nije.


Politička orjentacija je nešto sasvim drugo i to što se tebi ili meni ne sviđa jedna ili druga orjentacija nije pitanje slobode štampe.


politicka orjentacija nema nikakve veze sa slobodom stampe-sto se konzumenata tice,...ako su mediji mahom rezimski i jedino dostupni vecinskom stanovnistvu, onda je politicka orjentacija- citaj, kontorlisana od strane rezima- bitna i utice na slobodu stampe i ostalih medija, jer ujedno formira misljenje publike- to je prva lekcija u marketingu....monopol nad misljenjem, uticaenje manipulacijom.


Isto vaši i za ove plakate koje si pokačila. Ti bi u ime slobode i Evrope ovo da zabraniš?


izvini, medicinijada je urbana univerzitetska manifestacija, kakav bre slobaradanovic i teatairovic i co,...je l ti kapiras kako je sve svedeno na tresh, o tome se radi,...a o krindzi i ostalima, koje pojma nemam ni ko su, a verovatno su isto tako neki, ne znam sta bih rekla- sem, wtf,...to huskacko naci lelekanje nemaju nikakve veze sa Zemunom i Beogradom, nego se "osvaja" i taj prostor,...zbog takvih sranja i crtanja mladica po tudjim zgradama, tvojojmajcihvala sramoti, je i donesena ona rezolucija o Srebrenici, a ti mi pricaj da ne mislis da
među tim izvođačima i njihovim slušaocima nema časnih i poštenih ljudi. Siguran sam da ogromna većina zaslužuje svako poštovanje.
,...jer me za to boli stikla, ....cim u horu urlicu one nacoske poklice u polupijanom bunilu- daleko im lepa kuca....to nisu zvuci mog rodnog kraja....nek se deru sa tim recima tamo gde su zasrali....da pogledas mozda neke od tih pesama i kako izgledaju ta posela, pa onda dodji da pricamo...ako vec kazes da ne znas, nisi upucen.
angie01 angie01 15:57 04.05.2024

Re: dve stvari,

evo ti mali hint,

KLIK
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:14 04.05.2024

Re: dve stvari,

angie01


pise ti na karti-Reporteri bez granica,.

Nekoliko citata sa Vikipedije na francuskom jeziku. Guglov prevod je dovoljno razumljiv. Viki ništa ne kaže da li su imali neke akcije u vezi Asanža.
Pour Le Monde diplomatique, l'origine des financements de Reporters sans frontières pose la question de son indépendance. En 2007, 15 % de ses financements provenaient du Parlement européen, 10 % de l’État français, des montants indéterminés de plusieurs groupes financiers propriétaires de médias et d’entreprises d’armements, et de la National Endowment for Democracy, fondée par le gouvernement américain pour prendre le relai de certaines activités de propagande auparavant dévolues à la CIA53. RSF a aussi reçu des dons du Center for a Free Cuba53.

Dans les années 1990, le journaliste Ignacio Ramonet dénonce un acharnement contre certaines cibles, montrant selon lui un alignement de RSF sur les positions politiques du gouvernement américain. Parmi ceux qui accusent RSF d'être très silencieux lors d'atteintes à la liberté de la presse ou à l'intégrité des journalistes dans certains pays, le journaliste Pierre Rimbert souligne qu'en 1999, au cours de la guerre du Kosovo, RSF ne précisa pas dans son bilan annuel que 18 journalistes avaient été tués lors des bombardements par l'OTAN de l'immeuble de la télévision serbe et de l'ambassade de Chine, alors même que RSF avait dénoncé l’attaque de la télévision belgradoise71. Interrogé par Dominique de Montvalon pour Le Parisien en 2008, Jean-Luc Mélenchon, sénateur de l'Essonne, déclara que « RSF [était] une organisation alignée sur les combats du gouvernement des États-Unis d'Amérique » et qui « s'intéress[ait] aux violations de la liberté de la presse chez les ennemis des États-Unis. Rarement ailleurs »72.

Certains journalistes et écrivains ont critiqué le financement de RSF par des fonds américains, des groupes de presse, l'Open Society Institute de George Soros, le Center for a Free Cuba67,68 et l'Union européenne.

Des révélations faites en mai 2005 ont montré que RSF était aussi financé par le département d'État américain par l'entremise du National Endowment for Democracy83, association qui finance quasi totalement le Center for a Free Cuba. RSF conteste l'importance de ce financement84 et déclare :

« En y renonçant nous donnerions du crédit à ces calomnies fondées sur un antiaméricanisme nauséabond et une sympathie incompréhensible pour le régime castriste. Ce pays arrive juste après la Chine par le nombre de journalistes incarcérés dans ses geôles52. »

En 2005, selon Jean-Guy Allard (en), l'Union européenne a versé plus d'un million d'euros à RSF85.

Le site de Reporters Sans frontières, précise en 2009, que l'organisation est financée par le National Endowment for Democracy, ainsi que Sanofi Aventis, la Compagnie française de l'Afrique occidentale (rebaptisée CFAO depuis, dont une des principales activités est l'import de médicaments en Afrique), ou encore le Center for a Free Cuba (également financé par la NED86)87.

angie01 angie01 19:25 04.05.2024

Re: dve stvari,

cekaj, ti meni nudis da prevodim na guglu, umesto da mi kazes sta pise?

bar srz mi kazi, ako ti nije tesko, hvala.

edit:

prevela sam,...pa ne mogu da verujem da si tragao za necim sto ces uzeti kao "argument" da tu nesto nije u redu,..ti izgleda ne znas za njih,...odakle si kopirao taj tekst?

evo ti bejzik info o RBG-KLIK
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:33 04.05.2024

Re: dve stvari,

angie01
evo ti mali hint,

KLIK

Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL) est une station de radio et un groupe de communication privés financés par le Congrès des États-Unis. L'organisation existe en Europe et au Moyen-Orient. Elle diffuse dans 21 pays en 28 langues par ondes courtes, ondes moyennes, FM et internet1.

Potraži nešto što bi moglo biti približno nezavisno. To što piše Slobodna Evropa meni ne znači bogzna šta.
Moje i njihovo shvatanje slobode se ne poklapaju.


angie01 angie01 19:38 04.05.2024

Re: dve stvari,

To što piše Slobodna Evropa meni ne znači bogzna šta.


pa ne znam koja su tvoja merila, moja su, kada nesto dozivljavam uzivo, a oni napisu upravo tako, bez zareza pakovanja, onda je to valjda merodavno.

ne razumem, sta nezavisno,...pogledaj sam reci tih pesama i klipove sa tih dogadjaja i to ti pise Radio slobodna evropa,...ne znam sta bi drugo trebalo da pise?
angie01 angie01 21:00 04.05.2024

Re: dve stvari,

Moje i njihovo shvatanje slobode se ne poklapaju.


nego, sta kazes, sto je babo dodik pretio Cuti, da ce ga izbaciti iz RS, kada opet tamo dodje i sta ima da se svrcka po Ozrenu:))))...al zato rsovci, mogu da se dovoze autobusima u BGD na glasanje.
emilia emilia 03:33 05.05.2024

Re: dve stvari,

angi ona postavljena karta, lepo pokazuje kako stoje stvari...koliko citam, mi smo u Evropi, jedina crvena mrlja,...kad pogledam Afriku, jos mi se vise slosi.

kamilo_emericki Ko je pravio ovu kartu, Imam ja još pitanja, Moje shvatanje slobode, Potraži nešto približno nezavisno

emilia dobio si do sada mnogo više odgovora od mene

kamilo_emericki šta bi sa odgovorima, a moja pitanja, ja pito

Tantuze, ti slobodu i tačnu informaciju na bi prepoznao da te opali po sred tvoje šuplje tintare.
Imaš još neko pitanje?
angie01 angie01 16:35 03.05.2024

,

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana