Filozofija| Gost autor

Horizontala, koja ne da vertikali da se vidi

angie01 RSS / 11.04.2024. u 17:03

 
 
 




Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 17:17 17.04.2024

Re: уз труд ....али

principessa_etrusca
Zapravo, to izmeštanje je bilo po DUP još s kraja sedamdesetih. Pa su krenuli da grade Prokop. Onda je gradnja stala zbog krize.

Било је катастрофалних промашаја 60-их и 70-их, из тог времена је ”црна удовица”, а највећи промашај је било пресецање града на два дела аутопутем.


Da!
Mislim da je to bilo "unikatno" rešenje.
Ne znam da je još nekom palo na pamet da trasira autoput kroz sred grada, pa još glavnog.
Ali je i to trebalo da bude privremeno rešenje.
Glupo, slažem se.

Decenijama su se građani izlagali aero i zagađenju bukom.
angie01 angie01 17:20 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa de poduči ti.. koja je zgrada u Karađorđevoj srušena? ima broj, ne, koje više nema?


sad bas po broju-ne bih znala,...bas cudan zahtev,...cudno je i sto si zapenila da branis krimogeni vandalizam u gradu u kome ne zivis.

meni se nesto cini,da ceo ni da spoje sve oko Kalemegdana, zato hoce da sklone i zoo,..a krenuli su i prema BB, zato skidaju sajam,..znaci-ludaci.

ati se divi i raduj, sta cu ti ja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
pa de poduči ti.. koja je zgrada u Karađorđevoj srušena? ima broj, ne, koje više nema?


sad bas po broju-ne bih znala,...bas cudan zahtev,...cudno je i sto si zapenila da branis krimogeni vandalizam u gradu u kome ne zivis.

meni se nesto cini,da ceo ni da spoje sve oko Kalemegdana, zato hoce da sklone i zoo,..a krenuli su i prema BB, zato skidaju sajam,..znaci-ludaci.

ati se divi i raduj, sta cu ti ja.


pa ne možeš kad ne postoji.. nijedna zgrada u Karađorđevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..
ama prođeš li ti tamo uopšte i znaš li kako izgleda ta Karađorđeva.. otkud ideja da je išta rušeno..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:25 17.04.2024

Re: уз труд ....али

predatortz
principessa_etrusca
Zapravo, to izmeštanje je bilo po DUP još s kraja sedamdesetih. Pa su krenuli da grade Prokop. Onda je gradnja stala zbog krize.

Било је катастрофалних промашаја 60-их и 70-их, из тог времена је ”црна удовица”, а највећи промашај је било пресецање града на два дела аутопутем.


Da!
Mislim da je to bilo "unikatno" rešenje.
Ne znam da je još nekom palo na pamet da trasira autoput kroz sred grada, pa još glavnog.
Ali je i to trebalo da bude privremeno rešenje.
Glupo, slažem se.

Decenijama su se građani izlagali aero i zagađenju bukom.



nije rijetkost.. skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad.. u Bratislavi je slično kao u BG a recimo Beč, Minhen isto imaju ali su djelom zakopali ili ogradili da se ne vidi tako jako..
u BG je problem što uz put imaš još i rijeku pa onda napraviš ta uska grla i problem da se iz jednog kraja pređe u drugi..
da nije rijeke bilo bi lakše..
al sirotilja jbg.. nismo mi po tom jedinstveni.. svi su gledali da da naprave dva u jdenom e sad što mi 30 godina ništa radili nismo pa počelo da bode oči kako nema obilaznica to je druga stvar
angie01 angie01 17:28 17.04.2024

Re: уз труд ....али

nijedna zgrada u Kražorćevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..





e, ajd pogledaj na mapi, dokle ide Karadjordjeva i ne blamiraj se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:01 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
nijedna zgrada u Kražorćevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..





e, ajd pogledaj na mapi, dokle ide Karadjordjeva i ne blamiraj se.


Sta kaze mapa?
freehand freehand 18:05 17.04.2024

Re: уз труд ....али

(za koju ne znam ni šta znači baš kao što sam uspjela da nekako ne znam ni da je Manjež park)..

Ovo stavi u potpis.
Da se neko ne zajebe.

freehand freehand 18:08 17.04.2024

Re: уз труд ....али

newimprovedtadejus
angie01
pa de poduči ti.. koja je zgrada u Karađorđevoj srušena? ima broj, ne, koje više nema?


sad bas po broju-ne bih znala,...bas cudan zahtev,...cudno je i sto si zapenila da branis krimogeni vandalizam u gradu u kome ne zivis.

meni se nesto cini,da ceo ni da spoje sve oko Kalemegdana, zato hoce da sklone i zoo,..a krenuli su i prema BB, zato skidaju sajam,..znaci-ludaci.

ati se divi i raduj, sta cu ti ja.


pa ne možeš kad ne postoji.. nijedna zgrada u Karađorđevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..
ama prođeš li ti tamo uopšte i znaš li kako izgleda ta Karađorđeva.. otkud ideja da je išta rušeno..


Znam ja, i prolazim često. Znaš li ti? Mislim, nije valjda da ne znaš ni koliki je kilometar?
freehand freehand 18:10 17.04.2024

Re: уз труд ....али

da nije rijeke bilo bi lakše..

Da se skloni Rijeka.
Gde u Parizu, Berlinu i Londonu autoput idu kroz centar grada?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:29 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
(za koju ne znam ni šta znači baš kao što sam uspjela da nekako ne znam ni da je Manjež park)..

Ovo stavi u potpis.
Da se neko ne zajebe.



da stavim u potpis da anđa ne zna da je Manjež prije svega park?
brate ti si baš baš popustio da više ne znaš ni da ujedaš a da ne bude tužno

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:32 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
da nije rijeke bilo bi lakše..

Da se skloni Rijeka.
Gde u Parizu, Berlinu i Londonu autoput idu kroz centar grada?



kad već pitaš.. u Londonu u centar ne možeš ući brzinom većom od 45 kmh..
u Parizu bi možda mogao sa 60, u Berlinu isto..
ali ne bješe li da se upravo sada vi iz klike ja u BNV ni mrtav žalite što je autoputu u BG ukinut status autoputa a brzina spuštena na 100?
jel sad tražite i da se preoru po dve trake?
e to jest možete li jedan koherentan stav da izbacite a da ima nekakvog smisla?


freehand freehand 19:03 17.04.2024

Re: уз труд ....али

newimprovedtadejus
freehand
(za koju ne znam ni šta znači baš kao što sam uspjela da nekako ne znam ni da je Manjež park)..

Ovo stavi u potpis.
Da se neko ne zajebe.



da stavim u potpis da anđa ne zna da je Manjež prije svega park?
brate ti si baš baš popustio da više ne znaš ni da ujedaš a da ne bude tužno


Svoje riječi da staviš u potpis, pusti Angie.
freehand freehand 19:06 17.04.2024

Re: уз труд ....али

kad već pitaš.. u Londonu u centar ne možeš ući brzinom većom od 45 kmh..
u Parizu bi možda mogao sa 60, u Berlinu isto..

Ne pitam. Pitam tačno ovo:
"Gde u Parizu, Berlinu i Londonu autoput idu kroz centar grada?"
Pa bi bilo ok da se maneš spinovanja i izvrtanja i da odgovoriš na jednostavno pitanje. Ako ipak, i ovako formulisano, nije prekomplikovano.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:10 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
newimprovedtadejus
angie01
pa de poduči ti.. koja je zgrada u Karađorđevoj srušena? ima broj, ne, koje više nema?


sad bas po broju-ne bih znala,...bas cudan zahtev,...cudno je i sto si zapenila da branis krimogeni vandalizam u gradu u kome ne zivis.

meni se nesto cini,da ceo ni da spoje sve oko Kalemegdana, zato hoce da sklone i zoo,..a krenuli su i prema BB, zato skidaju sajam,..znaci-ludaci.

ati se divi i raduj, sta cu ti ja.


pa ne možeš kad ne postoji.. nijedna zgrada u Karađorđevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..
ama prođeš li ti tamo uopšte i znaš li kako izgleda ta Karađorđeva.. otkud ideja da je išta rušeno..


Znam ja, i prolazim često. Znaš li ti? Mislim, nije valjda da ne znaš ni koliki je kilometar?


kako misliš znam li ja? pa ja pitam? koja je zgrada u Krađorđevoj srušena?
ako ne znaš broj valjda znaš lokaciju, šta je bilo pored, šta je bilo u srušenoj zgradi? koja je srušena?
freehand freehand 19:15 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..

pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..

Znaš li ti šta pričaš i pišeš?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:15 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
kad već pitaš.. u Londonu u centar ne možeš ući brzinom većom od 45 kmh..
u Parizu bi možda mogao sa 60, u Berlinu isto..

Ne pitam. Pitam tačno ovo:
"Gde u Parizu, Berlinu i Londonu autoput idu kroz centar grada?"
Pa bi bilo ok da se maneš spinovanja i izvrtanja i da odgovoriš na jednostavno pitanje. Ako ipak, i ovako formulisano, nije prekomplikovano.



pa nije komplikovano nego je glupo.. ne prolazi ni u Beogradu autoput kroz centar grada.. niti su London, Pariz i Berlin dobar primjer "velikog grada u Evropi"..
jel i to treba objašnjavati zašto je tako..
aman
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:16 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
newimprovedtadejus
freehand
(za koju ne znam ni šta znači baš kao što sam uspjela da nekako ne znam ni da je Manjež park)..

Ovo stavi u potpis.
Da se neko ne zajebe.



da stavim u potpis da anđa ne zna da je Manjež prije svega park?
brate ti si baš baš popustio da više ne znaš ni da ujedaš a da ne bude tužno


Svoje riječi da staviš u potpis, pusti Angie.


zar je moguće da ti i dalje promiče da ja očigledno ne kažem za sebe da ne znam da je Manjež park.. jbt.. jel moguće
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:17 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..

pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..

Znaš li ti šta pričaš i pišeš?


jesus na šta li se ti okidaš toliko strava me da i razmišljam na tu temu..
freehand freehand 19:20 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa nije komplikovano nego je glupo..

Adekvatno.


ne prolazi ni u Beogradu autoput kroz centar grada.. niti su London, Pariz i Berlin dobar primjer "velikog grada u Evropi"..

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..


Dobro, Pariz, London i Berlin nisu "veliki evropski gradovi" što se pdorazumeva.
Kad si samozaljubljeni moron, pri tome masno plaćen za sopstveno neznanje.

Edit: Ok, možda i nisi (masno plaćen) al šta te košta da na internetu napišeš da si mlad, lep, zgodan i masno plaćena neznalica pri tome?
freehand freehand 19:25 17.04.2024

Re: уз труд ....али

jesus na šta li se ti okidaš toliko strava me da i razmišljam na tu temu..

Samo na matore, glue babe-karakondžule. Znači, ti kao prezgodna curica, vamp intelektualka sa interneta nemaš šanse, ne pali se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:25 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
pa nije komplikovano nego je glupo..

Adekvatno.


ne prolazi ni u Beogradu autoput kroz centar grada.. niti su London, Pariz i Berlin dobar primjer "velikog grada u Evropi"..

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..


Dobro, Pariz, London i Berlin nisu "veliki evropski gradovi" što se pdorazumeva.
Kad si samozaljubljeni moron, pri tome masno plaćen za sopstveno neznanje.


pa gdje je London pandan Beogradu živ bio, nesamozaljubljen a pametan..
a i Pariz.. a i Berlin..
otkud ideja da se s tim porediš a ne sa pomenutom Bratislavom, pa nek bude i Minehenom pa i Bečom..
al Pariz jbt..
strašno..

na stranu sad što kroz Berlin piči šest traka do sred srede Aleksandar Placa.. ipak nije tranzitni put..

ama brate pa ako nemaš pojma o svemu tome odakle toliki jal da se kao nešto bacaš sa tim svojim standardnim ćurko, gusko, ženska glavo, saće ja ti objasnim, ja to sve znam bolje, samo ne znam ni na mapi da nađem al dobro sad
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:27 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
jesus na šta li se ti okidaš toliko strava me da i razmišljam na tu temu..

Samo na matore, glue babe-karakondžule. Znači, ti kao prezgodna curica, vamp intelektualka sa interneta nemaš šanse, ne pali se.


dobro to, ispričaj mi koja je zgrada u Karađorđevoj srušena?
jel moguće da si tolika pizda da ćeš ladno da slažeš da je nešto tamo rušeno, al se oglušiš o pitanje dobro a šta je srušeno?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:28 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
jesus na šta li se ti okidaš toliko strava me da i razmišljam na tu temu..

Samo na matore, glue babe-karakondžule. Znači, ti kao prezgodna curica, vamp intelektualka sa interneta nemaš šanse, ne pali se.


pride odakle ove vamp fantazije to ne mogu ni da naslutim.. u toj tvojoj glavi stvarno prestrašno šta se dešava..
kako je moguće biti baš toliko otrovan
freehand freehand 19:30 17.04.2024

Re: уз труд ....али

da se kao nešto bacaš sa tim svojim standardnim ćurko, gusko, ženska glavo,

Izvinjavam se ali sa ogledalom se svađaš. Ja te reči nigde nisam upotrebio.
Inače, ovo su tvoje reči

pa gdje je London pandan Beogradu živ bio, nesamozaljubljen a pametan..
a i Pariz.. a i Berlin..


... a i ovo su tvoje reči:

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..

Ti, u stvari, hoćeš da kažepš da London, Pariz i Berlin nisu veliki evropski gradovi, ili ni sam ne znaš šta hoćeš da kažeš sem da si pametnija od... nečega već, valjda postoji nešto od čega jesi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:37 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
da se kao nešto bacaš sa tim svojim standardnim ćurko, gusko, ženska glavo,

Izvinjavam se ali sa ogledalom se svađaš. Ja te reči nigde nisam upotrebio.
Inače, ovo su tvoje reči

pa gdje je London pandan Beogradu živ bio, nesamozaljubljen a pametan..
a i Pariz.. a i Berlin..


... a i ovo su tvoje reči:

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..

Ti, u stvari, hoćeš da kažepš da London, Pariz i Berlin nisu veliki evropski gradovi, ili ni sam ne znaš šta hoćeš da kažeš sem da si pametnija od... nečega već, valjda postoji nešto od čega jesi.


London i Pariz svakako ne idu u istu kategoriju sa Bratislavom i Minhenom..
ja svakako za njih ne bi upotrjebila izraz veliki grad al ako je neke nedoumice i bilo tu su primjeri pomenute Bratislave i Minehena pa da bude jasno na šta se misli..
zašto ti imaš potrebu da se proganjaš oko gluposti a da pri tom ne da nisi u pravu nego čak ni nemaš bilo kakav stav o tome dal je normalno u Evropi da u centar ulaze autoputevi ili ne..
to samo ti znaš..

freehand freehand 19:40 17.04.2024

Re: уз труд ....али

a da pri tom ne da nisi u pravu nego čak ni nemaš bilo kakav stav o tome dal je normalno u Evropi da u centar ulaze autoputevi ili ne..
to samo ti znaš..

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:45 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
a da pri tom ne da nisi u pravu nego čak ni nemaš bilo kakav stav o tome dal je normalno u Evropi da u centar ulaze autoputevi ili ne..
to samo ti znaš..

skoro svaki veliki evropski grad ima autoput koji piči kroz grad..





i? gdje je problem?
a ne reče ni šta je srušeno u Karađorđevoj ulici?
tamo si kažeš bio?
šta je srušeno?
angie01 angie01 20:00 17.04.2024

Re: уз труд ....али

da stavim u potpis da anđa ne zna da je Manjež prije svega park?




ne, andja je rekla, kada kazes Manjez-kao sto si ti rekla, to znaci da mislis na kafanu,...poslednjih 50 godina, NIKO u BGDu ne misli na park, koji pak svi zovu, kod JDPa....a isto je andja objasnila, zasto je park dobio to ime i sta rec znaci na francuskom i zasto je kafana dobila isto ime,...al mi ne pricamo o istoriji grada.
ako kazes, da krocis u Manjez, nisi valjda mislila na park,...pre ce biti da nisi znala da je kafana pretvorena u kockarnicu.

tako da ne lazi i ne muljaj, kako to stalno radis.


Sta kaze mapa?


dokle se prostire ulica, za koju tvrdis da je kilometrima daleko od WF.
freehand freehand 20:02 17.04.2024

Re: уз труд ....али

i? gdje je problem?

Ako dovoljno spustim IQ nigdje.

a ne reče ni šta je srušeno u Karađorđevoj ulici?
tamo si kažeš bio?
šta je srušeno?

ne samo da London, Pariz i Berlin nisu veliki evropski gradovi nego sad ne račiunaš ni to što si rekla da ništa nije rušeno na kilometar od karađorđeve. A rušeno je na 50 i 100 metara. Da te vodim sutra da vidiš? Ako znaš gde je Karađorđeva?
Bajdvej, sve je to običan blšit, taman na tvom nivou. BGH2O je, kao što rekoh, strašan primeruništavanja kompletnog sistema jedne države: političkog, pravnog, ekonomskog i svih njegovih službi i resursa. ali to je već priča za nekog ko operiše bar osnovnim računskim operacijama i osnovama prirode i društva. Dakle, to nije za tebe.
angie01 angie01 20:07 17.04.2024

Re: уз труд ....али

London i Pariz svakako ne idu u istu kategoriju sa Bratislavom i Minhenom..
ja svakako za njih ne bi upotrjebila izraz veliki grad



angie01 angie01 20:13 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa gdje je London pandan Beogradu živ bio, nesamozaljubljen a pametan..
a i Pariz.. a i Berlin..
otkud ideja da se s tim porediš a ne sa pomenutom Bratislavom, pa nek bude i Minehenom pa i Bečom..
al Pariz jbt..
strašno..


a ko je tacno i kako uporedjivao Beograd sa pomenutim gradovima, pa sada ti uvodis taj momenat?

stalno muljas, muljas,...bozemesacuvaj...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:34 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
nego sad ne račiunaš ni to što si rekla da ništa nije rušeno na kilometar od karađorđeve. A rušeno je na 50 i 100 metara. Da te vodim sutra da vidiš? Ako znaš gde je Karađorđeva?


jel ti stvarno toliko ne možeš da pratiš razgovor il je to tvoja ideja rasprave?
rekla sam da Karađorđeva završava na kilometar od BNV.. nek je 900 metara, ne vidim da se oko toga treba natezati koliko je tačno te da u tom smislu nema nikakvog smisla da se nešto ruši u Kraađorđevoj e da bi se izgradio BNV koji počinje na kilometar od nje..
i još sam pitala, pošto ti tvrdiš da jeste nešto u Karađorđevoj srušeno, da mi kažeš šta?
sad kanda ipak priznaješ da nije ništa ali jeste na 50 metara da nje..
i jeste..
drvena baraka, ograda pruge, pruga, stovarište, groblje starih vagona..
ništa od toga niti je istorijsko nasljeđe grada, niti je zgrada od istorijskog značaja, niti je bilo kakav ambijentalni ugođaj nego prosto lupate neimlice gluposti bez ikakvog smisla..
a ja budala se s vama objašnjavam..
šta da se radi..
na to smo spali
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:36 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
pa gdje je London pandan Beogradu živ bio, nesamozaljubljen a pametan..
a i Pariz.. a i Berlin..
otkud ideja da se s tim porediš a ne sa pomenutom Bratislavom, pa nek bude i Minehenom pa i Bečom..
al Pariz jbt..
strašno..


a ko je tacno i kako uporedjivao Beograd sa pomenutim gradovima, pa sada ti uvodis taj momenat?

stalno muljas, muljas,...bozemesacuvaj...


freehand..
i tu se bojim da mi je isteklo strpljenje za palanačko natezanje..
ako ste mu vi opozicija moram i ja da se složim da vala treba da vlada još 100 godina
freehand freehand 20:40 17.04.2024

Re: уз труд ....али

na to smo spali

Tina to treba tek da se popneš, ali posle mnogo vežbe i upornog planinarenja.
Elem:

pošto ti tvrdiš da jeste nešto u Karađorđevoj srušeno

Pošto ti nisi obična tupava lažljivica sigurno ćeš sad moći da citiraš ovde gde sam ja to tvrdio?
Ili si ipak obična tupava lažljivica pa ne možeš da citiraš nešto što nikad i nigde nije rečeno?

rekla sam da Karađorđeva završava na kilometar od BNV.. nek je 900 metara, ne vidim da se oko toga treba natezati koliko je tačno te da u tom smislu nema nikakvog smisla da se nešto ruši u Kraađorđevoj e da bi se izgradio BNV koji počinje na kilometar od nje..

jes da nisi po mom ukusu i da nisi baba karakondžula od 90 godina već sve suprotno, al gde da te čekam sutra da te odvedem da vidš gde je i šta je srušeno i da premerimo koliko ima od BGH2O do Karađorđeve?

angie01 angie01 20:41 17.04.2024

Re: уз труд ....али

a ne reče ni šta je srušeno u Karađorđevoj ulici?
tamo si kažeš bio?
šta je srušeno?


ako je kilometrima daleko- onda nista:)))

a sta je tamo bilo, gradjevine u klasicistickom stilu i secesiji,...koje je trebalo restaurirati. Cela Sava mala je vrlo specifican kraj izgradjen na obodu samog jezgra grada i u njemu se prepoznaju svi stilovi evropske gradnje, od nultog, do moderne i savremenog stila. Manakovakuca recimo, je sagradjena na starom putu u Sava maloj, koji je povezivao Varos kapiju sa ovom cetvrti,....tako da niko normalan ne rusi takvo jedno kulturno/istorijsko bogatstvo, da bi oteo dobar deo grada i tu zidao Dubai, kako bi novokomponavani tres imao svoj novi centar, svoj novi gradu kome se oprala lova....i da taejus kaze, kako je to napredak, a mi smo svi glupi i komunjare, koji kazemo da nije.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:45 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
newimprovedtadejus
angie01
pa de poduči ti.. koja je zgrada u Karađorđevoj srušena? ima broj, ne, koje više nema?


sad bas po broju-ne bih znala,...bas cudan zahtev,...cudno je i sto si zapenila da branis krimogeni vandalizam u gradu u kome ne zivis.

meni se nesto cini,da ceo ni da spoje sve oko Kalemegdana, zato hoce da sklone i zoo,..a krenuli su i prema BB, zato skidaju sajam,..znaci-ludaci.

ati se divi i raduj, sta cu ti ja.


pa ne možeš kad ne postoji.. nijedna zgrada u Karađorđevoj nije srušena.. zašto bi..
pa to je bar kilometar daleko od BNV, bukvalno besmisleno..
ama prođeš li ti tamo uopšte i znaš li kako izgleda ta Karađorđeva.. otkud ideja da je išta rušeno..


Znam ja, i prolazim često. Znaš li ti? Mislim, nije valjda da ne znaš ni koliki je kilometar?

freehand
na to smo spali

Tina to treba tek da se popneš, ali posle mnogo vežbe i upornog planinarenja.
Elem:

pošto ti tvrdiš da jeste nešto u Karađorđevoj srušeno

Pošto ti nisi obična tupava lažljivica sigurno ćeš sad moći da citiraš ovde gde sam ja to tvrdio?
Ili si ipak obična tupava lažljivica pa ne možeš da citiraš nešto što nikad i nigde nije rečeno?

rekla sam da Karađorđeva završava na kilometar od BNV.. nek je 900 metara, ne vidim da se oko toga treba natezati koliko je tačno te da u tom smislu nema nikakvog smisla da se nešto ruši u Kraađorđevoj e da bi se izgradio BNV koji počinje na kilometar od nje..

jes da nisi po mom ukusu i da nisi baba karakondžula od 90 godina već sve suprotno, al gde da te čekam sutra da te odvedem da vidš gde je i šta je srušeno i da premerimo koliko ima od BGH2O do Karađorđeve?



pa evo gore lijepo pišeš kako ti znaš broj zgrada srušenih u Karađorđevoj?
sad ćeš se sigurno i izviniti za ponašanje?

a iskreno ja se sjećam kako su ljudi ovde pripovjedali kako si ti uživo baš dobrostiv dekica, nikad ne bi rekli al brate daleko ti lijepa kuća te ćeš mi oprostiti što ti se ubuduće neću obraćati..
baš baš baš si prekardašio
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:48 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
a ne reče ni šta je srušeno u Karađorđevoj ulici?
tamo si kažeš bio?
šta je srušeno?


ako je kilometrima daleko- onda nista:)))

a sta je tamo bilo, gradjevine u klasicistickom stilu i secesiji,...koje je trebalo restaurirati. Cela Sava mala je vrlo specifican kraj izgradjen na obodu samog jezgra grada i u njemu se prepoznaju svi stilovi evropske gradnje, od nultog, do moderne i savremenog stila. Manakovakuca recimo, je sagradjena na starom putu u Sava maloj, koji je povezivao Varos kapiju sa ovom cetvrti,....tako da niko normalan ne rusi takvo jedno kulturno/istorijsko bogatstvo, da bi oteo dobar deo grada i tu zidao Dubai, kako bi novokomponavani tres imao svoj novi centar, svoj novi gradu kome se oprala lova....i da taejus kaze, kako je to napredak, a mi smo svi glupi i komunjare, koji kazemo da nije.





da li ti sad tvrdiš da je manakova kuća porušena?
aman pa ima li kraja?
bukvalno nijedan stalni objekat nije srušen a ne zgrade od istorijskog značaja?
ne vjerujem kakve ste gluposti u stanju da ispišete e da bi kao "raspravljali"..
te ćeš mi oprostiti al ni s tobom ubuduće neću razgovarati
angie01 angie01 20:48 17.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand..


koliko sam otpratila, on je pricao o autoputevima koji prolaze/ne prolaze kroz grad, nije uporedjivao gradove.

i tu se bojim da mi je isteklo strpljenje za palanačko natezanje.


jujuju, ono kada se provincijalka prenemaze.


ako ste mu vi opozicija moram i ja da se složim da vala treba da vlada još 100 godina


on ce da vlada zbog takvih kao sto si ti, koji glasaju za njega, plus rodbina iz zavicaja, koja se dovozi autobusima i prijavljuje na banderu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:49 17.04.2024

Re: уз труд ....али

newimprovedtadejus
freehand
kad već pitaš.. u Londonu u centar ne možeš ući brzinom većom od 45 kmh..
u Parizu bi možda mogao sa 60, u Berlinu isto..

Ne pitam. Pitam tačno ovo:
"Gde u Parizu, Berlinu i Londonu autoput idu kroz centar grada?"
Pa bi bilo ok da se maneš spinovanja i izvrtanja i da odgovoriš na jednostavno pitanje. Ako ipak, i ovako formulisano, nije prekomplikovano.

pa nije komplikovano nego je glupo.. ne prolazi ni u Beogradu autoput kroz centar grada.. niti su London, Pariz i Berlin dobar primjer "velikog grada u Evropi"..
jel i to treba objašnjavati zašto je tako..
aman

Има у разним градовима саобраћајница са више трака, али апсолутно ниједна није међународни аутопут.
freehand freehand 20:50 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa evo gore lijepo pišeš kako ti znaš broj zgrada srušenih u Karađorđevoj?
sad ćeš se sigurno i izviniti za ponašanje?

GDE to gore piše?
to što podmećeš a nikad nigde nisam izrekao?

a iskreno ja se sjećam kako su ljudi ovde pripovjedali kako si ti uživo baš dobrostiv dekica, nikad ne bi rekli al brate daleko ti lijepa kuća te ćeš mi oprostiti što ti se ubuduće neću obraćati..
baš baš baš si prekardašio

Ja nikog nisam pitao kakva si ti uživo ali valjda ću to saznati sutra kad te budem vodio u obilazak da ti pokažem šta je i gde rušeno i kad budemo merili šta je tvoj kilometar a šta mojih 50 metara.
angie01 angie01 20:53 17.04.2024

Re: уз труд ....али

a iskreno ja se sjećam kako su ljudi ovde pripovjedali kako si ti uživo baš dobrostiv dekica,


prvo, nikada nisam videla da je to neko ovde napisao-mozda mi promaklo, al koliko lazes, pre ce biti da si slagala i to.

a drugo,ja sam freea upoznala i evo da ti kazem, da nije dekica, dapace, ako je to uopste nesto lose,...za Femu iz Londona, mladu i najpametniju, verovatno jeste.
angie01 angie01 21:01 17.04.2024

Re: уз труд ....али

da li ti sad tvrdiš da je manakova kuća porušena?
aman pa ima li kraja?


da nisi glupa nadobudna tuka, shvatila bi da nisam to rekla, nego ti predstavljam da sve te kuce u Sava mali nisu za rusenje, da je to jedna kompaktna celina specificnog sarma i da joj pripdaju i biseri, kao sto je Manakova kuca,( koju su isto nesto usrali sa nekom gradnjom pored)...posto ti stalno insistiras da ti se kaze sta je sruseno,...ne znam po broju, al je ociscen ceo prostor za tu novu gradnju i to je vandalizam parekselans.
bukvalno nijedan stalni objekat nije srušen




pa procitaj tekstove o rusenju, pa vidi sta je sve sruseno,...ili idi da ti free pokaze dokle ide Karadjordjeva i na sta to sada lici....da se ne brukas vise svojim nadobudnim pametovanjem...zahvali se bogu, sto nema JJ, da vidi sta lupetas o njenom dvoristu.


te ćeš mi oprostiti al ni s tobom ubuduće neću razgovarati


mos' misliti...propustam nove krugove muljanja ,pametovanja i laganja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:03 17.04.2024

Re: уз труд ....али

poslednjih 50 godina, NIKO u BGDu ne misli na park, koji pak svi zovu, kod JDPa....a isto je andja objasnila, zasto je park dobio to ime i sta rec znaci na francuskom i zasto je kafana dobila isto ime,...al mi ne pricamo o istoriji grada.

Ево, ја када кажем ”Мањеж” НИКАДА не мислим на кафану (у којој сам последњи пут била пре најмање 30 година), већ искључиво на парк. Такође, никада не кажем ”код Југодрпа” ако се не налазим са неким тачно испред улаза у позориште.

ЕДИТ: Случајно знам неколико људи који живе у Ресавској између некадашње официрске задруге и Немањине и увек се каже ”преко пута Мањежа”, јасно мислећи на парк.
angie01 angie01 21:12 17.04.2024

Re: уз труд ....али

Ево, ја када кажем ”Мањеж” НИКАДА не мислим на кафану (у којој сам последњи пут била пре најмање 30 година), већ искључиво на парк. Такође, никада не кажем ”код Југодрпа” ако се не налазим са неким тачно испред улаза у позориште.


pa ti si onda iz proslog veka,...nemam drugo objasnjenje,...i u medijima kazu park kod JDP,...i dok je kafana radila, uvek je ona bila Manjez.

znac NIKADA nisam cula, da je neko rekao, nadjemo se u Manjezu, a da misli na park.


freehand freehand 21:13 17.04.2024

Re: уз труд ....али

znac NIKADA nisam cula, da je neko rekao, nadjemo se u Manjezu, a da misli na park.

Ma kažu, svi kučkari iz okoline najmanje. Pa i Markos.
angie01 angie01 21:23 17.04.2024

Re: уз труд ....али

Ma kažu


ja cula nikada nisam....da tajeus jos koristi taj naziv za park, a juce je dosla, jos manje verujem,...mozda neki matorci iz kraja jos uvek tako zovu park...prosto su gradski nadimci, zauzeli mesto pravim imenima.
angie01 angie01 21:29 17.04.2024

Re: уз труд ....али

ЕДИТ: Случајно знам неколико људи који живе у Ресавској између некадашње официрске задруге и Нрмањине и увек се каже ”преко пута Мањежа”, јасно мислећи на парк.


ja sam imala ekipu u Svetozara Markovica i Bircaninovoj i sedeli smo ili u Malom Parizu ili u Manjezu,....i svi oni umetnici, studenti Akademije, ovi/oni, su kao orjentir naziva Manjez imali iskljucivo-kafanu.

sada imam drugu ekipu u Svetozara Markovica, s druge strane i isti je slucaj...dok kafanu nisu utukli.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:33 17.04.2024

Re: уз труд ....али

pa ti si onda iz proslog veka,...nemam drugo objasnjenje,...i u medijima kazu park kod JDP,...i dok je kafana radila, uvek je ona bila Manjez.

znac NIKADA nisam cula, da je neko rekao, nadjemo se u Manjezu, a da misli na park.

Мислим да смо сви овде из прошлог века.

Ако се налазиш са неким у парку, нормално је да се прецизира где се тачно налазите, не само ”у Мањежу” или ”на Ташмајдану”.
angie01 angie01 21:37 17.04.2024

Re: уз труд ....али

Ако се налазиш са неким у парку, нормално је да се прецизира где се тачно налазите, не само ”у Мањежу” или ”на Ташмајдану”.


pa obicno postoji mesto okupljanja, bez da se naglasi. Manjez park, nije toliko veliki, da se ne bi nasli i bez toga...promuvas se i nadjes koga treba.
freehand freehand 21:38 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
ЕДИТ: Случајно знам неколико људи који живе у Ресавској између некадашње официрске задруге и Нрмањине и увек се каже ”преко пута Мањежа”, јасно мислећи на парк.


ja sam imala ekipu u Svetozara Markovica i Bircaninovoj i sedeli smo ili u Malom Parizu ili u Manjezu,....i svi oni umetnici, studenti Akademije, ovi/oni, su kao orjentir naziva Manjez imali iskljucivo-kafanu.

sada imam drugu ekipu u Svetozara Markovica, s druge strane i isti je slucaj...dok kafanu nisu utukli.


Ruta šetnje je sledeća: kreće se iz parka Manjež
[url=https://www.danas.rs/vesti/drustvo/poznata-trasa-setnje-beograd-

prajda/]KLIK[/url]

Tradicionalna ruta parade ponosa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:42 17.04.2024

Re: уз труд ....али

ja sam imala ekipu u Svetozara Markovica i Bircaninovoj i sedeli smo ili u Malom Parizu ili u Manjezu,....i svi oni umetnici, studenti Akademije, ovi/oni, su kao orjentir naziva Manjez imali iskljucivo-kafanu.

sada imam drugu ekipu u Svetozara Markovica, s druge strane i isti je slucaj...dok kafanu nisu utukli.

Па јасан је контекст. Мањеж је тој екипи била локална кафана у коју су ишли, а кроз парк су евентуално пролазили.
angie01 angie01 21:50 17.04.2024

Re: уз труд ....али

prajda/]KLIK[/url]


nesto nisi dobro spakovao.
angie01 angie01 21:51 17.04.2024

Re: уз труд ....али

Мањеж је тој екипи била локална кафана у коју су ишли, а кроз парк су евентуално пролазили.


njao jeste, park koji je tik prekoputa, u njega su eventualno isli:))))
freehand freehand 21:52 17.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
prajda/]KLIK[/url]


nesto nisi dobro spakovao.

Nisam, al me mrzi da prepravljam. U svakom slučaju piše - Prajd tradicionalno kreće (kad krene) iz parka Manjež.
angie01 angie01 22:45 17.04.2024

Re: уз труд ....али

Prajd tradicionalno kreće (kad krene) iz parka Manjež.


mnogo buke-ni oko cega.
bene_geserit bene_geserit 02:39 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Има у разним градовима саобраћајница са више трака, али апсолутно ниједна није међународни аутопут.

Recimo u San Diegu, Los Angelesu, Finiksu, Torontu, ... autoputevi samo piče kroz centre gradova (ajd da kažemo kroz Toronto 401 preseca grad bukvalno na pola, ne ide kroz neke uži centar, ovo ostalo, bukvalno gradovi ispresecani autoputevima).
Ne znam dal ima i jedan veći grad U SAD kroz koji ne ide autoput.
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:47 18.04.2024

Re: уз труд ....али



Au bratesestro pa braniti BNV, da ne pominjem druge projekte' je besmisleno..

Da zaboravimo na sekund ciji su to projekti, ono malo i skromno beogradsko arhitektonsko nasledje treba i moralo bi da se cuva kao oci u glavi. Taj mali potez od Slavije, Terazije, Kalemegdan, Savamala i izlaz na Dunav sa druge strane su jedino autenticno sto Beograd ima jos uvek da pokaze. I da cuva a ne da natakari citavo naselje tipa BNV. I zeleznicku stanicu koja ma kako bila i zapustena umesto da su pare ulozene da se renovira a ostale eventualne zeleznicke stanice bile dodatno rasterecenje zeleznickog saobracaja, oni urade sta - sruse je?! Pa jebote.. ko to radi matermujebem?
Savamala je trebalo da bude sredjena tako da se sacuva sve sto je proglaseno (ako je uopste) kulturnim nasledjem grada i od vaznosti, sve ukoliko novo da bude u skladu sa vec postojecim stilom. Vidim da su natakarili i neke zgradurine sa one strane Kalemegdana i sad zaklanjaju vidik sa kalemegdanske terase. Jebotebog idiotluka.

Na tom potezu od Slavije do Kalemegdana koji sam pomenula ok ima bisera', ali ako su izuzetak ajde i da se proguta, ali onaj konglometarat BNV, uzas bre. Jos je i lose uradjeno pitanje je kada ce poceti da se urusava od neprofesionalne gradnje i citavog projekta.

O tome je rec zar je tesko shvatiti?

Kakav London, Pariz, Bec, ima naravno i tamo bisera i promasaja, ugradnje i korupcije, ali to su imperijalni' centri plus imaju dobru regulativu, ustanove i zastite kulturnih vrednosti - njihove drzave, grade se novotarije ali oni imaju na pretek zasticenih i brojcano nemerljivo sa Beogradom kulturnih spomenika, dobara i arhitekture pa sebi mogu da dopuste i poneki kraj da betoniraju i ustakle.

Beograd taj luksuz nema. Ima malo pa to treba da cuva ocajnicki a ne da rusi i dalje eksperimentise, amanzaman.

Eno i kod konaka Knjeginje Ljubice, na primer, su zalepili neku novogradnju na santimetar od konaka.

Dakle o cemu mi pricamo?

A itekako ima veze ko upropascava, pa to je banda nad bandama, koje arhitektonske timove takvi mogu da imaju, kakve zastite kulturnih dobara se mogu od takvih ocekivati, pa nemojmo biti smesni.

Jesu i u vreme bivse Jugoslavije pravljeni su gafovi, niko to ne spori, ali zar treba nastaviti sa gafovima i time se pravdati, alo.

Ako su bas zamislili nesto na vodi tipa onog sranja pa pre bi nekako moglo da se proguta da je prekoputa na Savi a ne sa strane starog grada.

Jos jednom da se osvrnem na zeleznicku stanicu, evo amsterdamska je relativno skoro potpuno renovirana, prosirena i sredjena i naravno kao i u svakom svetskom gradu u centru je grada (iza nje je voda ispred nje je centar grada na 10 minuta hoda). Nije srusena, to stvarno samo idiotima moze na pamet da padne. Pored toga ima naravno jos nekoliko zeleznickih stanica (uparenih sa metro stanicama) koje rasterecuju zeleznicki saobracaj. A ima manje od milion stanovnika.

Takodje je uradjena kompletna nova linija metroa ispod starog grada (zasticenog) koji datira od 12 - 18 veka. Jos je grad ispod nivoa mora, mocvarni teren sve ukupno.

Ok novcane su im mogucnosti mega vece od Srbije, ali koliko se novca nakralo i koliko otislo u debilne projekte decenijama, da nije ili makar da nije toliko i Srbija je mogla sigurno da bude pristojne arhitektonske i ekonomske slike.

Taj BNV kao i raznorazni putevi i saobracajnice i cega god su se uhvatili da grade su bas sto rece zili - potemkinova sela, to se raspada tik posle gradnje, za nekoliko godina ce sve to popadati, poplaviti, urusiti se i biti jos jedno ruglo za podsetnik samo ne znam kome, jer se gafovi mnoze geometrijskom progresijom.

Sorry svima na rantu ali citam o bandi i BNV i povraca mi se..




principessa_etrusca principessa_etrusca 07:23 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Ne znam dal ima i jedan veći grad U SAD kroz koji ne ide autoput.

Говоримо о различитим стварима..

У Београду се радило о међународном ауттопуту, не о саобраћајницама за локалне комјутере.

У Бг се спајају два главна европска правца, са северозапада из Пеште и са запада (а у Нишу раздвајају правац ка Цариграду и даље Азији и јужни правац ка Грчкој) и, нарочито до заливских ратова, потпуно непотребно су кроз центар града тутњали камиони са приколицама из Турске и Ирана, турски гастарбајтери, и сав живописни хипи саобраћај између Европе и Индије, уз неупоредиво мање локалног саобраћаја него што има данас.
predatortz predatortz 07:39 18.04.2024

Re: уз труд ....али

zeleznicku stanicu koja ma kako bila i zapustena umesto da su pare ulozene da se renovira a ostale ev. zeleznicke stanice bile dodatno rasterecenje zeleznickog saobracaja, oni urade sta - sruse je?! Pa jebote.. ko to radi matermujebem?


Koliko znam zgrada železničke stanice je predviđena za renoviranje i da se u njoj otvori neki muzej.
Projekat izmeštanja glevne železničke stanice datira još iz 1972. godine, a pokrenuo ga je tadašnji gradonačelnik Branko Pešić.
Za novu lokaciju je predviđen Prokop, krenulo se sa izgradnjom stanične zgrade, onda je ekonomija krajem sedamdesetih i tokom osamdesetih posrnula, devedesetih bila na respiratoru, pa je gradnja tek nedavno dovršena. Bilo je predviđeno da prvi vozovi dođu na Prokop 1979. godine.

Potez Savamale je bio ruglo a ne lepo lice grada. Njega je trebalo urediti, a to podrazumeva rušenje straćara, udžerica, sklanjanje zarđalih vagona i vagon naselkja, rušenje devastiranih i nebezbednih objekata, rasčišćavanje.

Drugo je pitanje šta je sa platoom nakon toga trebalo činiti.
Po mom skromnom sudu, trebalo je napraviti lep park, šetališta, objekte za rekreaciju, ugostiteljske objekte, igrališta za decu...
No, ovo moje ne bi podržao ni jedan ozbiljan ekonomista jer je rešenje populističko i utopijsko.
Tu imamo jednu od najatraktivnijih građevinskih lokacija u ovom delu Evrope i to bi svako materijalizovao. To znači pokretanje niza industrija i ogromnu količinu novca koja se sliva u budžet.
Koliko je to transparentno, to svi znamo. Stoga sam pri stavu da pri promeni vlasti to bude prvi posao kriminalističke finansijske forenzike. Ko je gradio, koliko se ugradio i koliki kriminal se odvijao pred našim očima i na našu štetu jer je plato investitorima ustuplen bez naknade.
Za to neko, a sv znamo i ko, mora snositi punu krivičnu odgovornost i sankcije koje iz nje proističu.
No, to ne menja činjenicu da je plato pre toga bio ruglo, stecište besprizornih likova, smetljište i ružno lice grada tamo gde grad ima predispoziciju da bude najlepši.
I ne negira činjenicu da projekat silaska Beograda na reke datira još iz sedamdesetih godina prošlog veka.

Povratak u budućnost
Veliki Pešićev plan iz 1972. godine – “Beograd 2000”
29/03/2022
Od Kaldrma
12
SHARE
Kada je Branko Pešić, jedan od najvećih predsednika Skupštine Grada Beograda u novijoj istoriji, 23. marta 1972. godine, pred tadašnjim kompletnim državnim vrhom koji je predvodio Josip Broz Tito, predstavio budući plan razvoja prestonice, prva stvar koju je rekao bila je da je – nazvan „Beograd 2000“.

Ovakvo ime ambicioznog plana kojim je trebalo Beograd konačno odlepiti od tavorenja u teškim decenijama nakon razaranja u Drugom svetskom ratu, i učiniti ga u pravoj meri evropskom prestonicom za primer, ukazivalo je da su ciljevi priređivača plana, Zavoda za urbanizam i Grada Beograda, bili fokusirani na tada daleki 21. vek, odnosno, na 2000. godinu kao istorijsku tačku do koje će biti ostvareno sve što je plan predviđa.


Početak predstavljanja “Beograda 2000”: Branko Pešić pokazuje Titu elemente plana oko buduće železničke stanice Prokop
„Strategijski ciljevi Beograda su: oslobađanje obala železnih okova i izmeštanje železničke stanice, spuštanje grada na njegove reke, izgradnja metroa, izgradnja novih stambenih naselja, razrešenje nagomilanih saobraćajnih problema, izgradnja rekreativnih površina…“
Ovim rečima Branko Pešić je krenuo da obrazlaže plan, gledajući netremice u samog Tita. Od njegove odluke i prihvatanja ili neprihvatanja ideja sročenih u planu, u najvećoj meri zavisiće i sudbina zamišljenog.

“Od toga kako će se i u kojoj meri realizovati ovi strategijski ciljevi, zavisiće i ocena budućih generacija kao i njihov sud da li smo pogrešili ili nismo“, nastavio je da govori Pešić.


Izgradnja mosta kojim će se najpre vozovi, a zatim i metro linije, sprovesti na stanicu “Prokop”, započeta je već 1974. godine, nedugo nakon objavljivanja plana. Nažalost, oni koji su došli nakon Pešića nisu mogli da nastave prema predviđenim zadacima plana zbog čega je sve već od 1977. prestalo sa radom, činilo se, zauvek.
Prema ovom planu, prioritetno je bilo izmeštanje železničke stanice i njeno prebacivanje na tadašnju urvinu između kraja “Hajd parka” i novog autoputa kroz Beograd, u podnožju malo poznatog Maleškog brda – današnji Prokop. Cilj je bio da se Beograd konačno spusti na obalu svoje reke Save, što su sprečavali koloseci, železničke kompozicije, ložionice, depoi i svi ostali objekti koje je koristila tadašnja Jugoslovenska železnica.

apacherosepeacock apacherosepeacock 07:50 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Projekat izmeštanja glevne železničke stanice datira još iz 1972. godine, a pokrenuo ga je tadašnji gradonačelnik Branko Pešić.



Cek prvo ovo pa cu naknadno ostalo da procitam.. pa sta? Pokrenuto '72 pa valjda u kamenu zapisano da mora da se obavi 2000 i kusur i koje?

Ajde bre ne kacite se vise na bivsu Jugoslaviju, gledaj sta se danas radi, pa koliko puta treba tako osnovna logika da se podvlaci, aman.

Jeste bas se Vucic i uveoci ravnaju sta je hteo Pesic ili bilo ko pre 50 godina..
predatortz predatortz 07:54 18.04.2024

Re: уз труд ....али

apacherosepeacock
Projekat izmeštanja glevne železničke stanice datira još iz 1972. godine, a pokrenuo ga je tadašnji gradonačelnik Branko Pešić.



Cek prvo ovo pa cu naknadno ostalo da procitam.. pa sta? Pokrenuto '72 pa valjda u kamenu zapisano da mora da se obavi 2000 i kusur i koje?

Ajde bre ne kacite se vise na bivsu Jugoslaviju, gledaj sta se danas radi, pa koliko puta treba tako osnovna logika da se podvlaci, aman.

Jeste bas se Vucic i uveoci ravnaju sta je hteo Pesic ili bilo ko pre 50 godina..


Ne kačim se na SFRJ nego na činjenicu šta je predviđeno sa tim platoom. Ako mene pitaš, pametno je bilo ono što je Pešić predlagao i žao mi je što nije imao sredstva da to realizuje.
Ubeđen sam da bi bilo poštenije, korisnije zajednici i gradu, lepše i dovedeno nameni službe gradu i građanima da je to urađeno onda.

Ja nisam pobornik Beograda na vodi. Ne dopada mi se ovo što je urađeno, još manje mi se dopada ko je i kakoradio i radi.
No, to sve ne negira činjenicu da je plato ne treba urediti.

apacherosepeacock apacherosepeacock 08:05 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Koliko je to transparentno, to svi znamo. Stoga sam pri stavu da pri promeni vlasti to bude prvi posao kriminalističke finansijske forenzike. Ko je gradio, koliko se ugradio i koliki kriminal se odvijao pred našim očima i na našu štetu jer je plato investitorima ustuplen bez naknade.
Za to neko, a sv znamo i ko, mora snositi punu krivičnu odgovornost i sankcije koje iz nje proističu.
No, to ne menja činjenicu da je plato pre toga bio ruglo, stecište besprizornih likova, smetljište i ružno lice grada tamo gde grad ima predispoziciju da bude najlepši.
I ne negira činjenicu da projekat silaska Beograda na reke datira još iz sedamdesetih godina prošlog veka.


Ama ovo gore se podrazumeva, da bi u fiktivno uredjenoj drzavi bilo procesljano ako ne sve jer ima previse za svaku drzavu to procesljati i kazniti.

Sta god da je bilo ruglo moglo se makar i u etapama sredjivati ako para fali.

Ali u nekom skladu sa postojecom arhitekturom i namenom.

Za to treba strucnosti i naravno transparentnih arhitektonskih planova i konkurisanje projekata, pa ukljuciti i studente arhitekture sa planovima i pustiti masti na volju. Kao i ozbiljnih profesionalnih izvodjaca gradjevinskih radova..

Pitati i gradjane iz tih krajeva koji se renoviraju ukljuciti ih u proces, koji projekti im se najvise svidjaju itd.

Ali avaj, o cemu mi pricamo u lopovskoj drzavi.
Colin_bgd Colin_bgd 08:19 18.04.2024

Re: уз труд ....али

angie01
Ево, ја када кажем ”Мањеж” НИКАДА не мислим на кафану (у којој сам последњи пут била пре најмање 30 година), већ искључиво на парк. Такође, никада не кажем ”код Југодрпа” ако се не налазим са неким тачно испред улаза у позориште.


pa ti si onda iz proslog veka,...nemam drugo objasnjenje,...i u medijima kazu park kod JDP,...i dok je kafana radila, uvek je ona bila Manjez.

znac NIKADA nisam cula, da je neko rekao, nadjemo se u Manjezu, a da misli na park.



Kad kazes "Manjez" 99% ljudi je automatski mislilo na kafanu. Tako je bilo. A to sto ljudi konstruisu i izmisljaju svakojake gluposti, bilo iz neznanja, bilo iz pakosti, to je druga prica...
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:20 18.04.2024

Re: уз труд ....али

zgrada železničke stanice je predviđena za renoviranje i d




Ma ne mislim ja na samu zgradu, znam da stoji i da misle muzej od nje da naprave, mislim na stanicu kao takvu koja je trebalo da bude renovirana i da ostane stanica jer nema evropskog (& ostalih) grada gde glavna zeleznicka stanica nije u centru grada od kako postoji zeleznica nije slucajno na centralnoj lokaciji gradjena.

Da ponovim, u svim gradovima je tako, pa jesu li svi oni ludi a samo mi pametni (jesu qrc). A sigurno su svima njima u nekom momentu kako grad raste bile potrebne renovacije. Pa se sedne i planira, mislim oni pametni, a budale bi samo rusile to im je forte.
freehand freehand 08:22 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Kad kazes "Manjez" 99% ljudi je automatski mislilo na kafanu.

Postoji li proverljivi temelj za ovakvu izričitu tvrdnju izraženu i u procentima?
Colin_bgd Colin_bgd 08:39 18.04.2024

Re: уз труд ....али

freehand
Kad kazes "Manjez" 99% ljudi je automatski mislilo na kafanu.

Postoji li proverljivi temelj za ovakvu izričitu tvrdnju izraženu i u procentima?

Licna percepcija zivota u Beogradu od kasnih sedamdesetih do ranih devedesetih...

Kad se, u raznoraznim drustvima, pominjao Manjez, uvek se mislilo na kafanu...


predatortz predatortz 08:47 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Colin_bgd
freehand
Kad kazes "Manjez" 99% ljudi je automatski mislilo na kafanu.

Postoji li proverljivi temelj za ovakvu izričitu tvrdnju izraženu i u procentima?

Licna percepcija zivota u Beogradu od kasnih sedamdesetih do ranih devedesetih...

Kad se, u raznoraznim drustvima, pominjao Manjez, uvek se mislilo na kafanu...




Ne razumem ovu vašu raspravu!
Nekome asocijacija na park, nekome na kafanu, i kafanu i park tako zovu...
Gde je problem?

freehand freehand 08:51 18.04.2024

Re: уз труд ....али

predatortz
Colin_bgd
freehand
Kad kazes "Manjez" 99% ljudi je automatski mislilo na kafanu.

Postoji li proverljivi temelj za ovakvu izričitu tvrdnju izraženu i u procentima?

Licna percepcija zivota u Beogradu od kasnih sedamdesetih do ranih devedesetih...

Kad se, u raznoraznim drustvima, pominjao Manjez, uvek se mislilo na kafanu...




Ne razumem ovu vašu raspravu!
nekome asocijacija na park, nekome na kafanu, i kafanu i park tako zuovu...
Gde je problem?


Što se mene tiče u "99%", i9nače je rasprava potpuno besmislena o nebitnoj stvari. Tako da ja i ne raspravljam, samo pokušavam da podastrem činjenice koje su kontra tvrdih stavova.

angie01 angie01 08:58 18.04.2024

Re: уз труд ....али

(ajd da kažemo kroz Toronto 401 preseca grad bukvalno na pola, ne ide kroz neke uži centar, ovo ostalo, bukvalno gradovi ispresecani autoputevima).


Tornotno, koji u pracniku ima 100km, ti dajes kao primer da HWY preseca grad,....u nekom delu prilicno dalekom od gradskog jezgra i prvih prstenova:)
angie01 angie01 08:59 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Gde je problem?


u muljanju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:59 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Jos jednom da se osvrnem na zeleznicku stanicu, evo amsterdamska je relativno skoro potpuno renovirana, prosirena i sredjena i naravno kao i u svakom svetskom gradu u centru je grada (iza nje je voda ispred nje je centar grada na 10 minuta hoda).

Амстердам је одличан пример.

Раније сам долазила авионом, па возом до те железничке станице, а прошле године на Вермерову изложбу продуженим јуростаром од Лондона, мислим да је трајало 4 сата од центра до центра. Од станице до Дама 10 минута пешке, колико је требало и од старе београдске до Теразија или Славије.

Станице, осим централне позиције, имају градску саобраћајну и другу инфраструктуру у окружењу, ресторане, хотеле и хотелчиће, а Прокоп има оронули Партизанов стадион, оронуле војне солитере и Кућу цвећа, од чега тешко да ће да настане оно што нормално окружује станице, а кад-тад ће се завршити и брза пруга до Пеште, и неке друге.

Цео концепт измештања станице у Прокоп је анахрон и датира из времена када су све карте код нас стављане на друмски и авионски саобраћај. Тадашњи планери очигледно нису ималу идеју брзих пруга, иако су оне већ од 60-их грађене у Јапану, нити визију онога што је 90-их остварено у Монаку када је цела тамошња станица стављена под земљу. Ипак, грешке у плановима из 70-их би се могле разумети, али реализација 40 година касније је била недопустива.
angie01 angie01 09:00 18.04.2024

Re: уз труд ....али

Postoji li proverljivi temelj za ovakvu izričitu tvrdnju izraženu i u procentima?


ono, statisticki podaci sa pecatom:)
shmoo shmoo 09:21 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

angie01
https://craterian.org/event/scott-bradlees-postmodern-jukebox-the-10-tour/




Да ли да идемо на овај концерт?

Јбг, и то је СНС пропаганда.

Сачекаћемо да видимо шта ће о томе да каже премудри Пера Јањатовић.

angie01 angie01 09:24 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

Јбг, и то је СНС пропаганда.


ko je rec rekao o propagandi?...je l ti ne razumes napisano, ili sta?!
shmoo shmoo 10:05 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

angie01
Јбг, и то је СНС пропаганда.


ko je rec rekao o propagandi?...je l ti ne razumes napisano, ili sta?!



Пише да ће 7. септембра Постмодерн Џубокс свирати тезгу на Ташмајдану, зар не?

Мора да је и то нека СНС пропаганда као и овај концерт Ника Кејва код Геозавода.


П.С. - Знаш шта је најсмешније у вези са нашом преписком овде о одласку или не на концерт Ника Кејва у мом случају, Анђо?

Ја сам карте за концерт Ника Кејва добио од мојих ђака и њихових родитеља (дубоко верују да сам у младости био панкер) као поклон за крај 8. разреда.

(Поклон у виду карата за концерт је дошао уместо ручног сата пошто сада имам од свих претходних генерација које сам испратио као разредни отприлике 5 или 6 ручних сатова које уопште не носим... Мислим, не зато што ми се не свиђају итд. него зато што не трпим на себи ништа од тога, ни сатове ни огрлице ни наруквице ни прстење ни минђуше итд... Ништа. О тетоважама на кожи да и не причам колико су ми одвратне...)

А фора је у томе што ја на Ника Кејва никада нисам нешто посебно обраћао пажњу, то јест посвећивао време слушању његових песама. Слушао сам га само онако успут ако случајно налетим на радију или на ТВ на неку његову ствар... Не ради ме тај његов трип музике. И поезије.

(Као ни цела та Берлинер сцена осамдесетих.)

Ал' јбг... Поклону се у зубе не гледа.

Да нисам добио карте за концерт код Геозавода, вероватно бих без трунке гриже савести прескочио Ника Кејва али не зато што ме тако саветовао премудри Пера Јањатовић него зато што не сечем вене на Кејва.

Шта ћу...

Захвалио сам се деци и родитељима као што је ред фолирајући се да сам одушевљен.

Деца се не смеју разочаравати.

Је л' тако?

Тако је.

Идемо даље!

Написаћу овде на Блогу извештај са концерта Ника Кејва код Геозавода.




shmoo shmoo 10:34 14.04.2024

За Анђу...

Јбг...







angie01 angie01 11:09 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

Мора да је и то нека СНС пропаганда као и овај концерт Ника Кејва код Геозавода.


pa nije stvar u propagandi, to ti kazem.
shmoo shmoo 12:36 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

angie01
Мора да је и то нека СНС пропаганда као и овај концерт Ника Кејва код Геозавода.


pa nije stvar u propagandi, to ti kazem.


Него у чему?

У музици?

(Што и ја мислим.)

Онда је то исто као и Ник Кејв у Београду.

shmoo shmoo 13:11 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

angie01


И молим те, 'ајде макар само када пишеш скраћено Ташмајдан додај дијакритички знак на то S. Макар само тада и само ту.

Па врло ми је непријатно када прочитам:

na Tasu!






angie01 angie01 15:56 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

Него у чему?


ovome,

ako ti ne razumes ideju kartela, da sve pocinje od njih i da njihova Frankenstajnska gradjna treba da preuzme ulogu centra grada i sva desavanja-to je tvoj problem,...doduse, ti kao botina iste klike, ovde samo radis, razumem ja to,..al je sramota, da se gradu prevrce utroba i bude organizovan da funkcionise samo za potrebe vlasti,..to je svima sa gramom mozga jasno,.


sa sve objasnjenjem,

„Govori samo jednu stvar – loša vlada proizvodi deobu među ljudima, loša vlada korumpira ljude, pravi ih slugama, robovima i potrčko ekipu. Dakle, da je ovo neka pristojna zemlja i režim, potpuno bi nam bilo svejedno gde svira Nik Kejv“,

shmoo shmoo 20:14 14.04.2024

Re: 7. Septembra na Tasu!

angie01
Него у чему?


ovome,

ako ti ne razumes ideju kartela, da sve pocinje od njih i da njihova Frankenstajnska gradjna treba da preuzme ulogu centra grada i sva desavanja-to je tvoj problem,...doduse, ti kao botina iste klike, ovde samo radis, razumem ja to,..al je sramota, da se gradu prevrce utroba i bude organizovan da funkcionise samo za potrebe vlasti,..to je svima sa gramom mozga jasno,.


sa sve objasnjenjem,

„Govori samo jednu stvar – loša vlada proizvodi deobu među ljudima, loša vlada korumpira ljude, pravi ih slugama, robovima i potrčko ekipu. Dakle, da je ovo neka pristojna zemlja i režim, potpuno bi nam bilo svejedno gde svira Nik Kejv“,



Ма важи, супер сте ти и Пера Јањатовић.

Ви сте моји идоли.

Само напред, навијам за вас двоје паметница.

П.С. - Колико људи у овој Србији могу да падну ниско, да изгубе своје људско достојанство, да буду црви, просто је невероватно.

И после ти исти црвићи који се савијају по туђој вољи за мало мрвица са нечије тајкунске трпезе највише кукају на ту исту Србију, а не помисле да управо они такви какви јесу, ниски, подли, примитивни грамзиви и зли, чине Србију баш таквом на шта се они жале.

Е, Перо, Перо...

Шта ти ово треба...

freehand freehand 08:36 14.04.2024

Šta fali Beogradu na vodi?

angie01 angie01 08:47 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

je l moze neko da prevede, sta ovde pise,...i ko je na avataru?
shmoo shmoo 09:50 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

freehand
Biljana Keller



Ма пусти, за све је крив Баја Мали Книнџа.

Он је први повукао ногу.

На Ташу.




freehand freehand 10:31 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

angie01
je l moze neko da prevede, sta ovde pise,...i ko je na avataru?

Ih, ne znaš...

Leya Keller
angie01 angie01 11:14 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

free, prvo, hvala sto si smanjo post, pa se lakse cita,... al ja pitala za bukvalni prevod,...sta Leica hoce da nam kaze,...onaj prvi deo jos nekako kapiram da ironise-nategnuto i nespratno-, al sve skupa je neki bljuc, bez da se raznazanaje sta je (ht)jela.
Ih, ne znaš...


znam ko je Leja Keler, al ne znam ko je na avataru.
freehand freehand 11:17 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

free, prvo, hvala sto si smanjo post, pa se lakse cita,...

Nema razloga za zahvaljivanje, mada je u pitanju blog kao takav koji ne daje opciju da se slika smanji prilikom postavljanja, pa to mora da se uradi u nekom eksternom softveru što je često preveliko smaranje.
Što se Srbljanovićke tiče - to šta je htela da kaže jeste da je vučić uvek u pravu. Manje-više.
angie01 angie01 11:24 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

mada je u pitanju blog kao takav koji ne daje opciju da se slika smanji prilikom postavljanja,


meni nije jasno, zasto ispod ikonice za slicke u komentarima, nema iste mogucnosti kao ona koja se nalazi prilikom pisanja teksta,..kada su je vec namontirali da moze da se kontrolise velicina priloga.

ukaprala sam da je moguce izmeniti jedino, ako se adresa slike zavrsava sa -large,...onda se to izbrise i ukuca- small,...to radi.


to šta je htela da kaže jeste da je vučić uvek u pravu. Manje-više.


samo je taj deo jasan:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:29 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

freehand




Eto.
Jednom i ona da kaže nešto pametno.
shmoo shmoo 12:35 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

Слажем се са Бики Срки?

Смак света је близу.

angie01 angie01 15:57 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

Слажем се са Бики Срки?

Смак света је близу.


ma nece, to samo pokazuje koliko je posrnula...imate iste gazde, koje traze istu pricu.
shmoo shmoo 20:11 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

angie01

imate iste gazde



Имате?

Бики Срки и ја имамо исте газде?



Рекао бих ти сада да ти је сврака попила мозак, али бојим се да је сврака дошла, погледала у твоју паметну главицу и брзо отишла јер није имала шта да попије.

angie01 angie01 20:18 14.04.2024

Re: Šta fali Beogradu na vodi?

ti svaki put padas na ledja, kada si histerican,...upravo branite istu kliku,..ona nesto smusenije, a ti otovorenije, praveci se lud...a mozda se i ne pravis.
shmoo shmoo 20:23 14.04.2024

1000 пута поновљена лаж...

angie01
ti svaki put padas na ledja, kada si histerican,...upravo branite istu kliku,..ona nesto smusenije, a ti otovorenije, praveci se lud...a mozda se i ne pravis.


Јеси то чула од Гебелса?

Или те томе подучио твој другар Емилија који студентима држи курсеве о "извештавању из непријатељског окружења"?

angie01 angie01 21:50 14.04.2024

Re: 1000 пута поновљена лаж...

Јеси то чула од Гебелса?


ahahaha, pa ti prepisujes od lude babe,...i opet Emiliju kleveces, kao i bivseg blogera, nemas ni minimum etike i pristojnosti, da te bilo ko-sem ovih tvojih satrapa, koji ovde izivljavaju neke svoje frustracije, pa im odgovara takva bedastoca-uvazava.

onaj devon vas je odlicno skenirao,...to je utisak koji ostavljas, jasno je svima.

toliko, necu vise da se smaram s tobom, eno ti tvoji inkluzivci, to je tvoje drustvo i nivo...sljamotina.
shmoo shmoo 21:59 14.04.2024

Ти, он,... И ко још?

angie01

to je utisak koji ostavljas, jasno je svima.


Никове на сунце!

Којим то свима је то јасно?

Ко су то сви?


П.С. - Имам једног другара ентузијасту и оптимисту за фудбал (који, наравно, не зна да игра). И својевремено када ме је звао да рекреативно играмо фудбал, ја га питам ко долази. А он каже:"Ти и ја."

Мислим...

Јебо ти такав фудбал кад га играју двојица један на један.

Исто то важи и за овакве твоје тврдње.

devon devon 02:33 16.04.2024

Re: Momak Tasomir

Stalker za zene...picko jedna ustrojena
angie01 angie01 16:28 14.04.2024

,

gavros gavros 08:58 15.04.2024

Cane

legenda. Ako budem u prilici nabaviću zbirku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana