Društvo| Filozofija

Oda Drustvenim Naukama

Spiridon RSS / 23.04.2024. u 10:11

 test.jpg

Ah, moderno naoružanje, ili kako volimo da ga zovemo - napredak. Kako li je samo divno živeti u doba gde se tehnologija širi brzinom svetlosti, a društveni pejzaž mutira brže od trendova na društvenim mrežama. Naravno da nam je potreban širok spektar perspektiva da bismo shvatili koliko smo zapravo izgubljeni u ovom lavirintu savremenosti.

Oh, hvala ti, oh, veliki inženjeri i programeri, vi ste naša svetla budućnost, stubovi digitalne ere na kojima leži naša sudbina. Hvala što ste nas doveli do tačke gde više ne možemo da se zapitamo samo kako nešto uraditi, već se moramo pitati i zašto to radimo. Jer, naravno, gradimo ove tehnologije da bi ih razumeli, oblikovali i usmeravali na način koji... pa, ko to još zapravo zna? Ali nema veze, važno je da postavljamo ta pitanja, zar ne?

Da, da, filozofi i društveni naučnici, hvala i vama, dragoceni ste kao začin u digitalnoj kuhinji. Hvala što nam pomažete da pronađemo moralnu i etičku ravnotežu u ovom haosu koji smo sami stvorili, da shvatimo da tehnologija nije samo za zabavu, već je tu i da nam pomogne da ostvarimo "dublje ljudske ciljeve i vrednosti". Jer, naravno, to je ono što nam treba u ovom dobu tehnološkog luksuza - moralna ravnoteža i dublji smisao života.

U današnjem svetu, dok se programeri i inženjeri bore da stvore sledeći hit tehnološki proizvod, filozofi su tu da nam pomognu da shvatimo zašto bi to uopšte trebalo da želimo. Jer, znate, dok programeri crtaju kod, filozofi crtaju granice čovečanstva.

 



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 08:08 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Spiridon
Colin_bgd
Inzinjeri (programeri, itd) jesu ubedljivo najgori, to bez daljnjeg, ali "drustvenjaci" ne zaostaju za njima ni malo. Jedina nauka koja je danas koliko-toliko ostala na vetrometini smislenosti je fizika, sve ostalo je...

Inace, danasnji osecaj za feeling nije nista drugaciji nego kad se od luka i strele i koplja, na primer, prelazilo na vatrena oruzja. Propasti sveta nije bilo, a mozda i jeste. Svejedno, svet ce opet propasti (ili ne) tacno onoliko koliko je zasluzio, a nasa pokolenja, kad dodju u nase godine, ce se ovih godina secati sa setom i govoriti kako je danas njima bilo bolje nego nama osamdesetih...

Eto... Mozes sad da zatvoris blog...


Poenta nije da su najgori već da vrednosti treba tražiti na drugom mestu jer su stvari dostigle tačku ključanja. Ugroženost humanizma se neće sprečiti novom verzijom mobilnog telefona.

Pa to ti kazem, ovo sto sam podvukao, to oseca, manje-vise, svaka generacija kad joj "prodje vreme". Onda gledas u nazad i mislis sve je bilo super, a u stvari sve je uvek isto. Danasnja tehnologija se razvija "geometrijski", ali to ne znaci apsolutno nista. Novim narastajima to je baseline...

To ne znaci da sutra nece sve da ode dodjavola, odlazilo je do sada hiljade puta (da ne pominjem dinosauruse itd), ali se planeta jos uvek (a i dalje ce jos koju milijardicu godina) okretati oko Sunca...

Najveci zajeb (da se strucno izrazim) homo sapiensa je monoteizam. Mislim svaki teizam je fantastican zajeb, ali je mono bas on narocito bio i ostao poguban...
Spiridon Spiridon 08:38 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Najveci zajeb (da se strucno izrazim) homo sapiensa je monoteizam. Mislim svaki teizam je fantastican zajeb, ali je mono bas on narocito bio i ostao poguban...


pa to je verovatno kvaka gde ljudska glupost dolazi do izrazaja najvise. Da nije to bilo bi nesto drugo ... Zvezda-Partizan ...


cmix909 cmix909 09:04 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Milan Novković
... an important number of the ideas which turned out to be effective for understanding the world originated over two thousand years ago...




The hardest part for me was the writing style. Many sentences were quite long and run on.
(Iz komentara citaoca koji je na Amazonu udelio svega tri zvezdice.)
Milan Novković Milan Novković 09:36 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

cmix909
Milan Novković
... an important number of the ideas which turned out to be effective for understanding the world originated over two thousand years ago...




The hardest part for me was the writing style. Many sentences were quite long and run on.
(Iz komentara citaoca koji je na Amazonu udelio svega tri zvezdice.)

Super dodatak mom kukumavčenju

U kreativnoj piramidi, u klasičnoj muzici npr, gde linearno, s vrha na dole, možemo da zloupotrebimo ranking ideju ...

kompozitor --> izvođač --> dirigent --> kritičar

... već sam Šredinger u ovom tvom konteksu je poseban primer: on je ne samo bio genije, nego u S&T, and beyond, bio mutli-faceted genije, genije širokog spektra.

I knjiga koju prilažeš je mala dodatna ilustracija toga. Ako nisi pročitao već u uvodu sledeće knjige - odlične po mom mišljenju - imaš isto lepo objašnjenje:



"In the tradition of Schrödinger's classic What Is Life?, this book is a tour-de-force investigation of the basis of life itself, with conclusions that radically undermine the scientific approaches on which modern science rests-the approaches of Newton, Boltzman, Bohr, and Einstein.

Kauffman's At Home in the Universe, which The New York Times Book Review called "passionately written" and nature named "courageous," introduced pivotal ideas about order and evolution in complex life systems. In investigations, Kauffman builds on these theories and finds that classical science does not take into account that physical systems--such as people in a biosphere--effect their dynamic environments in addition to being affected by them. These systems act on their own behalf as autonomous agents, but what defines them as such? In other words, what is life? By defining and explaining autonomous agents and work in the contexts of thermodynamics and of information theory, Kauffman supplies a novel answer to this age-old question that goes beyond traditional scientific thinking.

Much of Investigations unpacks the progressively surprising implications of his definition. Kauffman lays out a foundation for a new concept of organization, and explores the requirements for the emergence of a general biology that will transcend terrestrial biology to seek laws governing biospheres anywhere in the cosmos. Moreover, he presents four candidate laws to explain how autonomous agents co-create their biosphere and the startling idea of a "co-creating" cosmos.

A showcase of Kauffman's most fundamental and significant ideas, Investigations presents a new way of thinking about the basics of general biology that will change the way we understand life itself--on this planet and anywhere else in the cosmos...
"

Iako je Kauffman napisao knjigu, a genije je i sam, u ovom Amazon uvodu nije jasno da se više napisanog odnosi na Šredingera nego što se stiče utisak.

Slično, u jednoj od naj-knjiga iz popularne nauke što sam ja pročitao, gde fizičar Nobelovac pokušava da nam da prozor u mind fizičara genija, bilo je kritičara bitnika koji su mu davali malo zvezdica pošto nema....dovoljno formula.

Jbg, neko se pali više na formule nego na genijalnost:



4% reviews su samo jedna zvezdica - treba da vidiš ovde asortiman komentara - 5 zvezdica je dobio samo od 60% komentatora.

Ali naravno, svi smo i dalje za slobodu govora (ne znam da li pratiš ove što ne samo da pokušavaju da ućutkaju Elona zbog slobode govora na Tviteru, koja im ne odgovara, nego ih ima i koji bi ga u zatvor po brzom ostupku, pa onih koji su otvoreno protiv slobode govora zakonski ako ne mogu da kontrolišu outlets koji su prominentni.

U to ime, ja gore u jednom komentaru Spiri, gde sam pomislio na AI generativu, tačno mislim ono što kažem - jedva čekam AI da piše umesto nas non-fiction, čak i fikšn - duh priče može sasvim da se prenese i "više" nego korektno iz naših glava preko generative AI pripovedanja.

True intelect je više u razumevanju - teže je kapirati svet oko nas nego kreativno nešto napraviti (u ogromnoj većini, prave umetničke i ostale genije ne računam ovde, o kvantitativi u širini pričam).

Name je vreme da se podignemo na viši nivo, pa se može ispostaviti da je seljak u vijetnamskom polju pirimča u stvari talentovaniji u nekoj kreativi nego, recimo, 99% od nazalnog njakanja što danas može da se čuje po opasnoj većini radio stanica, samo do sada taj seljak nije imao načina da svoj talenat projektuje izvan unutrašnjeg i subjektivnog.





Spiridon Spiridon 11:58 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Name je vreme da se podignemo na viši nivo, pa se može ispostaviti da je seljak u vijetnamskom polju pirimča u stvari talentovaniji u nekoj kreativi nego, recimo, 99% od nazalnog njakanja što danas može da se čuje po opasnoj većini radio stanica, samo do sada taj seljak nije imao načina da svoj talenat projektuje izvan unutrašnjeg i subjektivnog.


potpisujem

True intelect je više u razumevanju - teže je kapirati svet oko nas nego kreativno nešto napraviti (u ogromnoj većini, prave umetničke i ostale genije ne računam ovde, o kvantitativi u širini pričam).


i ovo


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:02 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

bene_geserit
možda nas zajebe ovo ludilo sa najnovijim tech dostignućima a stara dobro ljudska priroda nije desetinama hiljada godina pa neće ni sad

Stara dobra ljudska priroda je ubi, otmi, pohlepa i zavist.
Što je tehologija bolja i efikasnija to se bolje i efikasnije ubijamo.
Svaka tehnologija može da se zloupotrebi, ne može tehnologija da bude problem, ne ubija puška nego čovek koji pritiska okidač.
Mada ako pođemo od onoga da smo svi po malo a neki i po malo više ludi, onda nam stvarno ne treba dati prefiše efikasnu tehologiju u ruke.


ne mislim na oružje mislim da ubrzannu digitailzaciju života..
već smo se navukli na digitalni sadražj opako a naredna generacija je još gora.. šta je sledeća iteracija.. wall-e ili matrix, svi ležimo nepokretni i konzumiramo neki sadržaj jer se tako para okreće?
ili nešto još gore?
i hoćemo li moći izaći iz toga ako shvatimo da nema smisla..
na to mislim..
inače oružje ko oružje i rat ko rat.. ide kanda u ciklusima.. period mira razvije napredak pa pohlepu pa sitno krljanje dok se ne pretjera, svi se zgorzimo pa se primirimo i obrnemo krug..
realno mi vjerovatno i da ispalimo sve nuklearke koje imamo ne bismo mogli da uništimo život čovjeka na zemlji a od nečeg se umjeti mora pa sad ko od bombe ko od raka a ko od čega trećeg..
tu ne cjenim da ima nekih promjena niti to vidim kao neku strašnu stvar (moguće i zato što sam jebiga u po rata i odrasla) ali cjenim da bi mogla da se pređe granica sa digitalizacijom života (tako da je provizorno nazovem pa ako koga zanima možemo i o tome šta bi to konrektno značilo)
jovilim_e jovilim_e 12:07 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Spiridon
Name je vreme da se podignemo na viši nivo, pa se može ispostaviti da je seljak u vijetnamskom polju pirimča u stvari talentovaniji u nekoj kreativi nego, recimo, 99% od nazalnog njakanja što danas može da se čuje po opasnoj većini radio stanica, samo do sada taj seljak nije imao načina da svoj talenat projektuje izvan unutrašnjeg i subjektivnog.


potpisujem

True intelect je više u razumevanju - teže je kapirati svet oko nas nego kreativno nešto napraviti (u ogromnoj većini, prave umetničke i ostale genije ne računam ovde, o kvantitativi u širini pričam).


i ovo



Za ovo drugo se ne slažem.
Iz prostog razloga što je 'za napraviti nešto' delimičan uslov da se 'razume mnogo'.
Posle toga je potrebno još koješta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:12 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

bene_geserit

A spirina poenta je OK, ali teško sprovodiva u praksi.
Društvene nauke imaju taj problem da egzaktnog kriterijuma nema a finansiraju se mahom iz budžeta (u smislu oni koji su završili društvene nauke uglavnom dobijaju platu od države).
Većina pametnih ljudi je pobegla u nauku i tehniku zato što su tamo veće pare, a kriterijumi egzaktniji, a svako ima samo jedan život.
Pa ako si jako pametan i mogao bi da budeš neki ekstra filozof, u današnjem svetu čime ima smisla da se baviš? Odeš u IT, finance, medicinu, to je sigurica, ako si pametan napredovaćeš bez prevelikog laktanja i rvanja sa birokratijom.
Kako bi trebalo da transformišemo današnje društvo da se privuku najpametniji da se bave društvenim naukama?


ma nije problem finansiranje iz budžeta.. a nije ni istina.. poprilično sam sigurna ako pogledaš final destination za istoričare recimo nećeš ga naći u ministartvima i državnim institutima nego vrv konsalting, finansije, kojekakve špedicije pa tek na kraju obrazovanje..
btw. šta ti upisa dijete-djeca?
filozofija ditto.. to su pametna djeca i jedno i drugo, kad vide šta su opcije mahom na kraju zaključe a jbg. odoh gdje će da me plate..
e onda kad dođeš do tog a ko plaća i šta plaća..
dosta ste vi to romantizovali.. pa kao elon plaća da idemo na mars, takav je on sanjar.. milina..
a šupak kretenima prodaje pretplatu na plavu ptičicu na x i ta tamo raja svu tu svoju strašnu kreativnost ulaže da vidi kako da te zaveće za taj ekran da ne ustaneš od njega nikad..
ako je i 1% njih da se bave nekakvim problemom raketnog pogona puno je.. prije da je 0.01% ajde nek je 1% kad uzmeš sve koji se bave ičim korisnim..
a onda i tih 1% vrv sluša maska koji objašnjava kako moramo da lansiramo satelite za fakin nečiju već vojsku jer reko gazda da tu konja vezujemo..
ma mislim.. kompleksna je priča a problem je prije svega ko drži pare i ima li išta benevolentno u njemu..
takva su vremena da benevolentnosti nema..
današnji milijarderi su kao cilj uzeli da istrče ispred ostalih milijardera i drugog cilja nema..
ako nešto vremena i ugrabe se pozabave ičim drugim osim kako da sjebem konkurenciju onda nisu ni izdaleka benevolentni nego kao djeca, i to malo i priglupa, men je san uvijek bio da metnem kaubojski šešmšir pa letim u nebo.. uuuuuuuu jeeeeee.. ia zato treba to da radi cijelo društvo.. a isto bi volo da vidim šta bi bilo da turim čip u glavu.. uuuuuuuuuu jeeeee.. deder sad svi da se posvetite kako da od stanovništva napravimo screen adicts pa da skupimo love da više im turimo i taj čip..
ovaj sad Altman je ja bih rekla još gora iteracija iste te stravične socijalne retardiranosti kombinovane sa matematičkom inteligencijom pa onda bustovane ogromnim finansijskim uspjehom..
ne znam jesi slušao ti tog čovjeka.. kakav neskriveni narcizam, kanda još nije prošao sve te silne obuke prikrivanja stvarne zloće.. prestrašno.. pa sad šta nam taj skuva jer jbg taj se pita..
e jer sjedi na milijardama..
i to je problem.. što su pojedinci sjeli na milijarde u mjeri kakva se rijetko viđala a vanredno su narcisoidni i nespremni da ikoga i šta slušaju osvim svojih djetinjastih somnabulija..
a ne što kao svi filozofi na budžetu..
nisu oni na budžetu.. al nemaju ni miljarde, takva vremena došla, prodaje se samo tech i jebiga
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:42 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Spiridon
newimprovedtadejus
Spiridon

Poenta nije da su najgori već da vrednosti treba tražiti na drugom mestu jer su stvari dostigle tačku ključanja. Ugroženost humanizma se neće sprečiti novom verzijom mobilnog telefona.


spiro bre kakah greed.. pa jbt greed je starom testamentu, baš ništa novo pod kapom nebeskom..
možda nas zajebe ovo ludilo sa najnovijim tech dostignućima a stara dobro ljudska priroda nije desetinama hiljada godina pa neće ni sad..
nego tebe uvatila neka staračka melanholija.. da znam lijeka ne znam


Znas sta mi pade na pamet, kao pitanje upravo …

Zasto se danasnja, „moderna“ filozofija oslanja jos uvek u velikoj meri na filozofiju antičke grčke od pre 2,500 godina? Kako je moguce da su originalna razmisljanja tadasnjih filozofa i dalje primenjiva na danasnje drustvo? Sta nam to govori o filozofiji kao nauci? Da li to ukazuje na njenu sveobuhvatnost i univerzalnu vrednost? A sada samo na trenutak pomisli gde je u toj priči tehnologija i koliko je ona varljiva i koji su sve njene posledice … zagadjenja, nuklearni arsenali i td.

Slično je i sa umetnoscu. Zamisli da neko kaze za Baha da je demode, a on je realno stvarao pre 300 godina.
Poenta je da se mozda covecanstvo umorilo od tehnologije i da mu je potrebno skrenuti paznju na neke stare dobre proverene vrednosti. Pomisli samo da buducnost covecanstva zavisi od toga da li ce neko odluciti da pritisne dugme ili ne, pa ces onda shatiti zasto sam anksiozan.

Ja pricam ovim mojim prijateljima, strancima (koji uopste nisu zabrinuti) da mi u srbiji nismo verovali da ce da nas bombarduju sve do trenutka dok prva raketa nije pogodila Strazevicu.
Poljaci su najvise nadrkani. Njima se najvise digla patka iz nekog razloga.


ja zbog pritiskanja dugmeta uopšte nisam anksiozna, niti zbog rata uopšte.. pa taman da ih padne stotine na Evropu pa opet ćeš ili umrjeti ili preživjeti.. društvo će se resetovati a mi smo bar vidjeli šta znači reset društva.. živjeće se opet..

više sam eventualno zabrinuta oko neke pretjerane digitalizacije života iz koje više nećemo moći nazad.. ne vjerujem da će dotle da ode ali ako bih oko nečega brinula brinula bih oko toga..
egzistencija u kojoj si uvezan u sistem iz kog ne možeš napolje a u kom je život realno sumoran..
nešto poput Ready player one ako si čitao..
a nije nerealan scenario..
mada sam ja opet vječiti optimista i mislim da bi se snašla i prilagodila kako god bi ispalo.. meni je mučno samo da je uvijek isto, ostalo mi je skoro pa sve ok.. dobro mogla bih da zamislim i scenario koji mi nije ok, vezano za djecu.. mimo toga biće kako bude
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:45 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

cmix909
Milan Novković
... an important number of the ideas which turned out to be effective for understanding the world originated over two thousand years ago...




The hardest part for me was the writing style. Many sentences were quite long and run on.
(Iz komentara citaoca koji je na Amazonu udelio svega tri zvezdice.)


pa čovjek je stara škola..
u međuvremenu smo naučili da odvajanje imenice i glagola, kao i subjekta i objekta u rečenici i umetanje dužih segmenata teksta između to dvoje tjer mozak da u kratkoročnu memoriju pohranjuje sve duže i duže dijelove teksta prije nego što može da razluči značenje rečenice..
čitanje onda postaje naporno a suština mnogo lakše i izmiče..
dobri pisci su su međuvremenu naučili da ne siluju mozak čitaoca a neke starije autore ne bi bilo loše prepjevati
cmix909 cmix909 18:02 25.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Milan Novković
... Šredinger...

Godina 1928...

Да узгред споменем још један доживљај у томе граду. У гостољубивом дому Хајнриха Фикера нађох се при вечери и са својим познаницима из Беча Шредингером и Дефантом, који су, поред Фикера, дошли за професоре берлинског Универзитета. Тако нас, четири бивша држављанина Аустро-Угарске, игра судбине доведе за исту трпезу у Берлину. Насмејасмо се када то приметисмо и осетисмо се као рођаци који се сусретоше у страном свету. За време те наше заједничке вечере, која је прошла у најпријатељскијем расположењу појачаном присуством наше љубазне домаћице, супруге Фикерове, пило се пиво, но када дођоше на ред разне ђаконије и воће, донесе нам она и стави на сто повећу батерију флаша рајнског вина. Муж јој је причао да је већ у Инсбруку приметио да ми је вино милије од пива. И сви присутни сагласише се са мојим укусом. Зазвечаше чаше, одржаше се здравице, а нашој раздраганости не беше краја. Тек касно у ноћ кренусмо кући. Шредингер се успут клатио као чамац на таласима; видело се да је био оснивач модерне таласне механике.

(М. Миланковић, Успомене, доживљаји и сазнања)
bene_geserit bene_geserit 02:41 26.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

ubrzanu digitailzaciju života..
već smo se navukli na digitalni sadražj opako a naredna generacija je još gora.. šta je sledeća iteracija.. wall-e ili matrix, svi ležimo nepokretni i konzumiramo neki sadržaj jer se tako para okreće?
ili nešto još gore?
i hoćemo li moći izaći iz toga ako shvatimo da nema smisla.

Amiši su se izvukli na vreme, jedino njima da se pridružimio?

Nego taj Musk, nemam ništa protiv što oće da šalje ljude na Mars ako on bude među njima i što ugrađuje ljudima čipove u glavu ako ugradi i sebi. Ovako mi više deluje on daje pare a pokusnih kunića se uvek nađe jeftino.
benedykt benedykt 08:32 27.04.2024

Re: Dok Palme Njišu Grane...

Spiridon
The connection between problems posed by the scientists of antiquity, and solutions found by Einstein and quantum gravity, is, as we shall see, surprisingly close


Ovo me zaintrigiralo =)

I mene moram da priznam, jer sam živeo u naivnom ubeđenju kako su kako Ajnštajn, u onome čime se bavio, tako i ekipa koja je zaslužna za Kopenhagenšku interpretaciju kvantne mehanike, u suštini samo ponudili nove intelektualne modele nekih i dalje neshvatljivih pojava, a sad shvatam da su to znači u kamen uklesana rešenja. Ono što je najzanimljivije je da je upravo ekipa iz Kopenhagena odradila kartezijansku bifurkaciju 2.0, odnosno kao što je i Dekart podelio svet na Res Cognitans i na Res Extensa, tako su i oni svet podelili na onaj deo gde vladaju zakoni Njutnove mehanike i na onaj drugi gde opet vlada kvantna mehanika. O Ajnštajnu i njegovom posmatranju vremena kao fizičke veličine koja se u zavisnosti od graviticije može savijati zajedno sa prostorom da već ne govorimo.

Sve u svemu, fizika je od vremena Njutna i posmatranja univerzuma kao grandioznog časovnika otišla na početku dvadesetog veka u nešto što najviše liči na naučnu fantastiku, odnosno postala savršen ezemplar za ono što je Hans Vajhinger nazivao fikcionalizmom. Filozofi makar shvataju, ako ništa drugo, kako su njihovi koncepti, kako to Delez reče, samo delovi fragmentarne celine koji se ne uklapaju jedni u druge već čine slagalicu koja egzistira u ravni imanencije kao slici mišljenja. Na onoj drugoj strani u tzv egzaktnim naukama a skoro pa uvek postoji čvrsta vera kako je taj najnoviji intelektualni model koga oni u nekom već trenutku smisle nekakva jedanaesta Božija zapovest, mislim sve dok ne dođe neki novi model koji će sve to isto sasvim drugačije da objasni…
solo solo 23:14 24.04.2024

Spiro, opušteno.

zoja444 zoja444 09:24 25.04.2024

moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

kako je milic vukasinovic objasnio svrhu svoje zene. u bolnici je zakacio infekciju sa dijarejom. kod kuce je jedva stizao do toaleta. e, tu je bila svrha postojanja njegove zene. on je paradigma.
angie01 angie01 13:31 25.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

Spiro brisi ovu sramotnu klevetu, koja prelazi svaku i najmanju morlanu liniju, gde nesuvisla, besprizorna, zla i ne bas normalna osoba nastavlja da klevece mrtvog coveka, ucitavajuci mu nesto, sa cime on veze nije imao i jos vredja njegovu porodicu o kojoj ne zna nista...to je van svake normale i pameti...ujedno potpuno srozava ovo mesto na nivo dna kace, gde ocigledno pripada.
angie01 angie01 14:47 25.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

vidi, nasrskog nije banovao, pustio ga je da lupeta, a tebe budalu je uklonio,...ocigledno nemas pojma o coveku i vredjas ga uporno, jer si dno od coveka, sad si presla i na njegovu porodicu, nije te sramota, tebe stavrno treba konacno prijaviti, jer ovo sto radis u javnom prostoru je zakonom kaznjivo, kleveces ljude lupetas kojesta proklinjes, crna magija blabla-je l znas da se u takvim stvarima sve vraca posiljaocu, tako da cekaj u toj svojoj smrdljivoj rupi, sve ono sto si pozelela drugima.
Spiridon Spiridon 15:01 25.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

zoja444
prijavi me.


Ova tema treba da ide na novi blog ... upravno je otvoren na naslovnoj. U protivnom cu zaključati blog.
angie01 angie01 15:55 25.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

objavljen i zakljucan za komentare. jako pokvareno


sta ce sa tobom da se ciganisu,...da im dodje nesuvislo lpetalo, da im govori klevete i vredja pokojnog clana porodice, koga ovde zoves besprizorno mrtvak-nemas srama...covek veze nemasa DUPom,ceo zivot se borio ze dobrobit grada i nelecena likusa sebi dozvoljava da ga klevece,...Spiro, zasto to ovde dozvoljavas.

mala crtica o tome kako funkcionisu stavri,

Međutim, prema Zakonu o lokalnoj samoupravi, po mišljenju glavnih arhitekata, ovoj funkciji su prilično "vezane ruke". Glavni arhitekta, po njima, nema ingerencije za odlučivanje o građevinskom zemljištu, prostornim planovima i slično. Nadležnosti su prvenstveno u pokretanje inicijative za izradu urbanističkih planova i davanje uputstva i mišljenja pri izradi arhitektonskih projekata i projekata za zaštitu arhitektonskih i očuvanje ambijentalnih vrednosti.

Arhitekta realno daje mišljenje, pokreće inicijative, ali glavnu i odlučujuću ulogu o opremanju gradskog građevinskog zemljišta i donošenju urbanističkih planova imaju čelnici kuća koje se najčešće zovu direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju, a glavni arhitekta je savetodavna ličnost, bez velike mogućnosti odlučivanja.


sramno, klevete nesuvisle osobe, upucene mrtvom coveku i njegovoj porodici,a da nemaju grama krivice za to za sta su optuzeni, stavise, istina je sasvim suprotna,...sramota.

Spiro, nemam reci.
jovilim_e jovilim_e 18:21 25.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

zoja444
prijavi me.

Na dežurstvu je.
Nemoj da joj otežavaš posao.
Kod Filipa je uspela.
Banovao me da mu ne postavljam pitanja o ćirilici.
Ne da se 'stara garda' iz zlatnog doba bloga.
Ćirilica je nono.
zoja444 zoja444 00:27 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

i sta kazes moderatorko, da se ciganisu. akcenat je na ciganisu. tad sam te napala da si fasista i rasista, oko natase tasic. od tada me proganjas. ti ces biti kriva za propast bloga. ziva bila pa videla.
shmoo shmoo 06:59 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

zoja444
i sta kazes moderatorko, da se ciganisu. akcenat je na ciganisu. tad sam te napala da si fasista i rasista, oko natase tasic. od tada me proganjas. ti ces biti kriva za propast bloga. ziva bila pa videla.


Мене су једаред Пајић и његов другар, брат близанац са канадске стране границе којег овде одавно нема, Блоги - Блоговатељ, разапели зато што сам написао да се аргентински фудбалери циганче на терену.

(Хтео сам тада да додам: Као и хрватска политика током читаве своје историје али нисам смео.)

Јбг, Анђа то сме да каже тако, ти и ја не смемо.

Мени је ово врх врхова тог лицемерја:


Politička korektnost napala je fudbal žestoko, što smo i sami osetili na kruševačkom slučaju, ali je u Londonu dostignut novi nivo.

Udruženje crnih advokata (SBL) oštro je zahtevao od navijača Totenhema da prestanu da koriste nadimak “Yids” (u prevodu “Ješe”).

SBL tvrdi da se radi o nadimku koji je uvredljiv za jevrejski narod. Navijači Spursa preuzeli su taj nadimak upravo zbog povezanosti kluba sa jevrejskom zajednicom u Londonu i kao odgovor na česte uvrede na taj račun.



ЛИНК


Пази, они би навијачима Јеврејима (Тотенхем је њихов клуб) да забране да сами себе називају Јеше - Yids.

И то ко тражи забрану?

Удружење црних адвоката у Лондону.





Нема шансе да мени неко забрани да самог себе зовем циганином зато што навијам за Звезду.

Додуше, ми цигани смо у лаганом одумирању још откако се Аркан појавио на Северу Маракане и од цигана направио делије.

(По истом рецепту као што је Слоба Милошевић од Савеза комуниста Србије и Савеза социјалистичког радног народа Србије направио Социјалистичку партију Србије.)

Али то је нека друга и дуга прича.

Само сам хтео да кажем да ја нисам делија и нисам никада пристао то да будем нити ћу бити.

Циганин, брате, још увек сам циганин.

Не мењам ја стране (и странке) к'о неки у овој мученој Србији.





zoja444 zoja444 07:32 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.
jovilim_e jovilim_e 08:22 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.

Doksumanuti tu ne pripada.
On pripada grupi 'niti smrdi, niti miriše'.
shmoo shmoo 08:52 26.04.2024

Ружичаста чоколада

zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.


То је код њих мотивисано искључиво дневном политиком због Наташиног ангажмана у политици, а не неком стварном нетрпељивошћу за Роме.

И зато је утолико и јадније и бедније јер озбиљна питања попут међунационалне толеранције своде на ниво ријалити естраде.

Раде то они и свима осталима који им не иду низ длаку када је у питању дневна политика.

За Наташу Ромкињу-посланика на листи СНС је то циганисање, за тебе да си психијатријски случај, за Чарлија да је педофил, за Предатора и Тесу да су шумски Срби, за Гвоздена "ако је Титоград могао да се врати на Подгорица, зашто онда Чачак не би био Чичак", за Крстића да је прелетач, за Милана да је знојави декица, за мене љотићевац, СНС-овац, "ц, ц, ц, ко све предаје НАШОЈ деци"... При томе мисле само на своју децу, наравно.

Тренутно их највише збуњује Фрихенд, некадашњи њихов бузум френд, својим наступима у последње време на Блогу Б92.



Зато сам ти и рекао да све ово не треба да схваташ озбиљно.

Естрадна забава на нивоу ријалитија типа Фарма, Парови, Задруга, Елита итд. иако су учесници у просеку досегли много виши ступањ образовања од просека учесника оних поменутих ТВ ријалитија.

(Што је за мене само још један доказ да, нажалост, савремено образовање нашег доба и није баш повезано са васпитањем.

А требало би да буде, зар не?)





docsumann docsumann 08:55 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

jovilim_e
zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.

Doksumanuti tu ne pripada.
On pripada grupi 'niti smrdi, niti miriše'.


to nešto kao - kupa se, al ne stavlja deodoranS

docsumann docsumann 08:56 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.


zamolio bih da me se ne upliće u vaše blogovske "intrige"
shmoo shmoo 09:02 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

docsumann
jovilim_e
zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.

Doksumanuti tu ne pripada.
On pripada grupi 'niti smrdi, niti miriše'.


to nešto kao - kupa se, al ne stavlja deodoranS




Или још горе...

Не купа се, а ставља дезодоранс.




Spiridon Spiridon 09:05 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

docsumann
zoja444
taso, bio je bas lep blog natase tasic o tom izrazu 'ciganisanje'. mucena zena se bori koliko moze za svoj narod, ali ne! tu je gospodarica moderatorka sa: spiro, filipe, docs... stvarno... ona okom, oni skokom... bruka za bilo kog sa integritetom.


zamolio bih da me se ne upliće u vaše blogovske "intrige"


Ja pojma nemam o čemu se radi? Kada krene pičkaranje ja se isključim i brišem samo ono što mi bode oči bez zalaženja u celu priču ...spominjanje pokojnika, vredjanje porodice. Ja za gospodina Bobica nisam imao pojma ko je i sta je, sve dok Andzi nije javila da je čovek umro. Tu se cela priča završava.
angie01 angie01 10:05 26.04.2024

Re: moram, ali moram da ostavim ovaj komentar

i sta kazes moderatorko, da se ciganisu. akcenat je na ciganisu. tad sam te napala da si fasista i rasista, oko natase tasic. od tada me proganjas. ti ces biti kriva za propast bloga. ziva bila pa videla.


vdi nedotupavna lazovcino, bez srama ovde ispisujes najgore komentare, ja takve gadosti nisam videla nigde, kleveces ljude i nasrces prostaklucima, jer jedino tako osecas neko zadovoljstvo, sem sto botujes, jednako kao oni po firmama.

ti si pocela da lupetas kojesta posto sam Natasi skrenula paznju da nje napisala prikladan tekst povodom tragedije rudara-i nisam samo ja, ono je bas bilo sramotno izravnavanje peska nad takvom katastrofom, koja se za porodice jos nije zavrsila, a nema "zaiteresovanih i briznih" da kazu nesto o tome.

tada si nasrnula na mene sa fasisto, rasisto, napala i MIkelea, jer ti nije dozvolio da iste histercne bezobrazluke ispisujes kod njega, tako da ne lazi i ne izmisljaj o drugima.

to sto ti sebi dozvoljavas da ispisujes, mogu samo ocajnici, koji su toliko kivni na svoj zivot, da drugima zele samo zlo...tako jos mogu jedino da dozive neko zadovoljstvo....morbidno, al istinito.
zoja444 zoja444 17:39 25.04.2024

moderatorko

jesi li zvala provajdera da ih pitas sto te trazi sns? mene bi zanimalo iz radoznalosti.
solo solo 18:53 25.04.2024

Bank holiday


Šunja se lagano predpraznički WIKEND.

jovilim_e jovilim_e 19:29 25.04.2024

Re: Bank holiday

solo

Šunja se lagano predpraznički WIKEND.


A ja ne radim ni sutra.
Milina!
bene_geserit bene_geserit 05:59 26.04.2024

Re: Bank holiday

kamilo_emericki kamilo_emericki 07:40 26.04.2024

O moralu i samokontroli je riječ

bez obzira o kojoj se oblasti ljudske djelatnosti radi.
Vijest stara nekoliko dana a na TV propraćena videom koji izaziva strah.

Istraživači Mikrosofta razvili su tehnologiju veštačke inteligencije (AI) koja će pretvoriti fotografiju lica i uzorka glasa u ultra-realističan video "lice koje govori", navodi se u dokumentu koji je ove nedelje objavio IT gigant.

IT firma, glavni investitor u OpenAI (ChatGPT), stoga ne planira da novi alat učini dostupnim niti pruži tehničke informacije „sve dok ne budemo sigurni da će se tehnologija koristiti odgovorno i u skladu sa važećim propisima”.

Prevod sa francuskog je guglov uz par mojih intervencija a prilog koji sam vidio na TV praktično pokazuje šta ta tehnologija može da uradi ako se "nahrani" jednom fotografijom lica i malo autentičnog govora te osobe.
To izgleda toliko realistično a mogućnosti manipulacije su neograničene, toliko da se i Mikrosoft, očigledno, uplašio zloupotrebe.


alselone alselone 08:12 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:22 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Kad već spomenuh moral, da kažem da me đavo odnese, poslije ovdje izrečenog zahtjeva Spiri da briše neki komentar, na blog posvećen sjećanju na blogokolegu Bobića.
Bože gospode, šta je ono? Nisam vidio tokom svih ovih godina "boravka" na blogu toliku količinu uvreda, prostakluka, psovki. A nisam pročitao sve postove, bilo mi muka od toga u šta se ovo mjesto može pretvoriti.
I niko ne diže glas da spomene principe i granice pristojnosti ili da nešto spriječi ili obriše.
Ne treba da se čudimo što ljudi sa slabijim želudcom odlaze sa ovog mjesta.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:27 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

alselone
Vidi ovo Kamilo:

https://www.instagram.com/alis.code/reel/C6MV8lQtwGV/

Slijedeće sedmice idem u biblioteku da pozajmim Hakslijev "Vrli novi svijet". Davno sam to čitao, moram ponovo.
alselone alselone 09:03 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Napreduje brže nego što je iko mislio.

Spiridon Spiridon 09:06 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

alselone
Napreduje brže nego što je iko mislio.



Pukla brana
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:17 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Spiridon




Pukla brana

Nenadmašni Duško Trifunović:

Pukla ravnica a pukla brana pa nema o šta
da udari val…
Voda ko horda – horda ko horda…
Mrsi se gusti ivik crni se pusti šljivik
uz vodu uzvodno vrbe se vuku
gole i bele kao da slaze topole gaze
dignutih ruku
za njima jablan jedan žuri
svijen u struku…
Još grca grmlje još škripi hrast
još majka bira smjer još plačem ja
još susjed psuje još sunce na nas zja…
A plivaju vidre plivaju daske plivaju krave
leti vika kruži ptica pliva plast
na njemu roda za njima krov sa krova zov…
i viče ko čovek i klikće ko ždral…
A nema o šta da udari val…
Nebo voda – voda horda…
Pukla ravnica a pukla brana pa nema o šta
da udari val…



angie01 angie01 09:24 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Kad već spomenuh moral, da kažem da me đavo odnese, poslije ovdje izrečenog zahtjeva Spiri da briše neki komentar, na blog posvećen sjećanju na blogokolegu Bobića.
Bože gospode, šta je ono? Nisam vidio tokom svih ovih godina "boravka" na blogu toliku količinu uvreda, prostakluka, psovki. A nisam pročitao sve postove, bilo mi muka od toga u šta se ovo mjesto može pretvoriti.
I niko ne diže glas da spomene principe i granice pristojnosti ili da nešto spriječi ili obriše.


bas me iznenadi reakcijom na skaradnosti, doduse smuseno napisanom, al sam razumela,...otisla da vidim, kad ono i ti si dokacen,...cekaj, nisi nikada pre video psovke i vredjanja ovde, sa sve porn kontekstom, sa sve bacanjem kletvi na tudju decu,...i znas vec, da ne nabrajam,...je l reaguje fina ekipa bloga, ne, pazi se da ludaci i njih ne dokace, pa se prave nevesti.

ako ne kapirate sta se desava, stavrno mi je zao.

ovde sam trazila da se obrise komentar u kome ova neonrmalna osoba bez obraza vredja porodicu gospodina Bobica i nastavlja da klevece coveka, sada preko njih,...pa je l smo svi ovde bas tolikiko posrnuli, da tako nesto dozvolimo,...tako da kamilo, losa ti je procena.


docsumann docsumann 09:27 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

kamilo_emericki
Kad već spomenuh moral, da kažem da me đavo odnese, poslije ovdje izrečenog zahtjeva Spiri da briše neki komentar, na blog posvećen sjećanju na blogokolegu Bobića.
Bože gospode, šta je ono? Nisam vidio tokom svih ovih godina "boravka" na blogu toliku količinu uvreda, prostakluka, psovki. A nisam pročitao sve postove, bilo mi muka od toga u šta se ovo mjesto može pretvoriti.
I niko ne diže glas da spomene principe i granice pristojnosti ili da nešto spriječi ili obriše.
Ne treba da se čudimo što ljudi sa slabijim želudcom odlaze sa ovog mjesta.



potpuno si u pravu.

prostakluk je postao "dobro jutro" na blogu. a šta tek reći za opsesivna komentarisanje drugih blogera, i prenošenja tih trredova iz posta u post.
jbt, koja treš-trač rublika postadosmo.


a šteta je baš što su ti s osjetljivim želudcem koji su digli ruke od ovog virtualnog svratišta bili blogeri koji su donosili nešto ovom blogu,








angie01 angie01 09:33 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

prostakluk je postao "dobro jutro" na blogu. a šta tek reći za opsesivna komentarisanje drugih m blogera, i prenošenja tih trredova i posta u post.
jbt, koja treš-trač rublika postadosmo.


apsolutno tacno, samo sto je vecina to dozvolila, nema moderacije, nema reakcije,...eto ti rezultata, agresivni ludaci ce rasterati sve...kao i u RL.
docsumann docsumann 10:36 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

angie01
prostakluk je postao "dobro jutro" na blogu. a šta tek reći za opsesivna komentarisanje drugih m blogera, i prenošenja tih trredova i posta u post.
jbt, koja treš-trač rublika postadosmo.


apsolutno tacno, samo sto je vecina to dozvolila, nema moderacije, nema reakcije,...eto ti rezultata, agresivni ludaci ce rasterati sve...kao i u RL.


ako nema moderacije, da bi stvar ostala povezana iznutra, moguće je jedino ako u učesnici u diskusijama tolerantni ljudi, sa samokontrolom i svješću prije svega da je ovo tek jedan od ko zna koliko bircutza po netu (koji ako je nekad i štrpnuo koju kap svjetla s velike medijske pozornice, odavno već obituje skrajnut na duboku marginu) a ne virtuelni Armagedon. gdje izlazimo na crtu silama zla
da skratim, onako je mjesto kakvi su ljudi koji ga održavaju u životu.

lično nemam namjeru ni volje, a ni zvanja, da učim normalnom ponašanju odrasle ljude.
eventualno mogu jednom da ukažem da nečije poinašanje nedolično i za njihove godine i za javni prostor. tu se moj angažman završava.

e sad kako nema kontrole spolja, sistem po prirodi stvari teži ka stanju povišene entropije. u našem slučajnu mentalnog haosa. tj. blata.

procesu degradacije su obilno pomogli i blogeri enzimi, svojimpredanim radom na širenju šporkih riječi.
sad da lu to radili spontano, neznaveno, što im takav opis ličnosti, il ciljano, rad njima znanih ciljeva...znaju oni i niima slični

blog je crko. živiJo blog!


angie01 angie01 10:43 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

da skarim, onako je mjesto kakvi su ljudi koji ga održavaju u životu.


bas tako!..kakvi smo, takav nam je ambijent...kao i u RL.

a ima i ona,


"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke ( 1729 - 1797 )
alselone alselone 11:20 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

lično nemam namjeru ni volje, a ni zvanja, da učim normalnom ponašanju odrasle ljude.
eventualno mogu jednom da ukažem da nečije poinašanje nedolično i za njihove godine i za javni prostor. tu se moj angažman završava.


To je tačno ali na primer možeš i da ignorišeš provokacije, glupa pitanja, idiotluke, zapišavanja, a ne da sipaš gorivo pokušavajući da odgovaraš normalno na takve komentare. Pošto tu kraja nema.
angie01 angie01 11:37 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

ali na primer možeš i da ignorišeš provokacije, glupa pitanja, idiotluke, zapišavanja, a ne da sipaš gorivo pokušavajući da odgovaraš normalno na takve komentare. Pošto tu kraja nema.


to bi radilo, da se radi o normalnim osobama, a kod progonitelja to ne funkcionise tako, oni ce nastaviti svoje, sa tobom, ili bez tebe, izmisljace nove i nove razloge- evo ti primer mrtvog bogera i njegove porodice u najnovijem izdanju bezobrazluka,...a ovde se jos radi o grupi,...ujedno, da tebe neko tako godinama stalkira, ne bi sigurno imao mudre savete, kako si i sam kriv, sto se to desava...na svim platformama to regulise moderacija, u RL_policija i neke druge sluzbe.

ovdasnji stalkeri su svi odreda bili vise puta uklanjani od raznih moderatora, al su docekali da kontrole vise nema,...
alselone alselone 11:44 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Ne treba se svađati pošto je to željeni odgovor. Takve osobe dolaze da isprazne svoj jed pa jedva dočekaju da se neko upeca i svađa.

Samo zajebavati!
zoja444 zoja444 12:00 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

sta je sa pretnjama ubistvom? zar to nije za prijavu policiji? da ja prijavim? najbolje je da blog bude pod kontrolom i nadzorom policije, zar ne?
alselone alselone 12:04 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

ti prijavi.
shmoo shmoo 12:06 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

docsumann

ako nema moderacije, da bi stvar ostala povezana iznutra, moguće je jedino ako u učesnici u diskusijama tolerantni ljudi, sa samokontrolom i svješću prije svega da je ovo tek jedan od ko zna koliko bircutza po netu (koji ako je nekad i štrpnuo koju kap svjetla s velike medijske pozornice, odavno već obituje skrajnut na duboku marginu) a ne virtuelni Armagedon. gdje izlazimo na crtu silama zla



Па добро, да... Слажем се.

Али надам се да смемо мало међусобно да се боцкамо онако добронамерно?

Духа ради.

Јер ако ни то не радимо, треба онда да се забринемо за сопствено ментално здравље.

Знаш већ оно... Народ који није у стању да се подсмехне самом себи и насмеје се томе, у озбиљном је проблему у глави.

(Кад сте последњи пут чули неки добар виц ван Блога Б92? Забрињавајућа слика...)

Као и оно од Јиржи Менцла (+ Бохумил Храбал):

"Претенциозно је причати о озбиљним стварима без трунке хумора."






zoja444 zoja444 12:14 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

prijavicu. to sto se brisu te pretnje, to policija moze da vrati? i da otkrije da li je neko cackao oko identiteta komentatora?
alselone alselone 12:17 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Sve će oni utvrditi, samo ti pravac policija.
shmoo shmoo 12:26 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Станите бре, људи, закочите мало.

Иде Ускрс.

Прво право по јаја, па десно у полицију!






П.С. -




zoja444 zoja444 12:33 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

a u koju policiju da idem? javnu ili tajnu? mozda i vojnu? bilo je pretnji iz hrvatske. ne znam u koju? mozda u sve? a jel moze to tel. da se zavrsi? treba i porezno da se blog dovede u red. to zelite? i finansijska. seticu se jos neke policije.
shmoo shmoo 12:35 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

zoja444
a u koju policiju da idem? javnu ili tajnu? mozda i vojnu? bilo je pretnji iz hrvatske. ne znam u koju? mozda u sve? a jel moze to tel. da se zavrsi? treba i porezno da se blog dovede u red. to zelite? i finansijska. seticu se jos neke policije.



Не знам, сестро слатка...

Много има тих полиција, а свака ради за себе.

Намножило ти се то, погодује им друштвена клима.

cmix909 cmix909 13:50 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

angie01
...ovdasnji stalkeri su svi odreda bili vise puta uklanjani od raznih moderatora, al su docekali da kontrole vise nema,...

Od kontrolora bih potpuno zanemeo. Od autora uvodnih tekstova zavisi da li ce ono sto se ispise za sedam dana ostati vecno prosarano kojekakvim smecem. Evo, svima njima priznajem da su beskrajno tolerantne i ciste duse, pa preda mnom ne moraju da se u tome dokazuju na stetu javne higijene.
angie01 angie01 14:07 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Ne treba se svađati pošto je to željeni odgovor. Takve osobe dolaze da isprazne svoj jed pa jedva dočekaju da se neko upeca i svađa.


evo jos jednom, progonitelj ne funkcionise tako-imas i primere na blogu, ako si voljan da primetis:)...i izvini, tebe su jednom potkacili i skako si do plafona-s pravom.

da tebi neka bolesnica-tj, vise njih- konstantno ucitava kojesta, dodje i do morbidne ideje u bolesnom mozgu, da ti kune decu, ti se sigurno ne bi zahebavao, nego bi reagovao mnogo gore od mene,...pogledaj sta se ovde ispisuje od totalnih retarda, ja takve likove u zivotu nisam srela, a zivela sam na svim stranama sveta.
angie01 angie01 14:12 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Od kontrolora bih potpuno zanemeo.


sta bi zanemeo,svaka iole ozbiljna platforma ima moderaciju, da ne bi budaletine unistile svaku normalu-kao sto seupravo ovde desava,...od cega bi zanemeo leba ti.


Evo, svima njima priznajem da su beskrajno tolerantne i ciste duse, pa preda mnom ne moraju da se u tome dokazuju na stetu javne higijene.


ahahahahaha,...tolerantni preko tudje grbace, ostavljaju svinjac koji je upucen nekom drugom, kada njih zakaci govance, vriste do neba,...o kakvoj tacno toleranciji pricas- da li ti u RL dozvoljavas sebi da si u sredini gde se ljudi ponasaju ovaqko?!

tako da ne foliraj.
zoja444 zoja444 14:21 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

moderatorku cu posebno da prijavim za nadrilekarsvo i sarlatanstvo jer me u svakom komentaru naziva psihijatrijskim bolesnikom. ja cu platiti vestacenje tebe moderatorko.
docsumann docsumann 14:37 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

alselone
lično nemam namjeru ni volje, a ni zvanja, da učim normalnom ponašanju odrasle ljude.
eventualno mogu jednom da ukažem da nečije poinašanje nedolično i za njihove godine i za javni prostor. tu se moj angažman završava.


To je tačno ali na primer možeš i da ignorišeš provokacije, glupa pitanja, idiotluke, zapišavanja, a ne da sipaš gorivo pokušavajući da odgovaraš normalno na takve komentare. Pošto tu kraja nema.


slično mislimo.


angie01 angie01 14:43 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

slično mislimo.


zanimljivo, na samu pomen tvog imena si reagovao, da te ostave na miru. zamisli sada da ti upucuju najvece gadosti i jos ti uplicu porodicu u takve bljuvotine....i tako godinamai u grupi.
zoja444 zoja444 15:01 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

moderatorka je opasna manipulatorka. gledate samo svoje blogove i ne vidite kakve uvrede ona upucuje neistomisljenicima. vama je sve hihi, srca, uvlacenje u dupe. a ona je stalker.
zoja444 zoja444 15:17 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

mesecima si me nazivala nelecenom sizofrenicarkom i dobila si tu kletvu. ne spominjes da sam rekla da sam pogresila. zeno, svoja govna sama cisti i preuzmi odgovornost.
docsumann docsumann 16:03 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

angie01
slično mislimo.


zanimljivo, na samu pomen tvog imena si reagovao, da te ostave na miru. zamisli sada da ti upucuju najvece gadosti i jos ti uplicu porodicu u takve bljuvotine....i tako godinamai u grupi.


fino si rekla, reagovao sam s molbom da me ostave na miru. ni manje ni više od toga.

ako nastve da me povlače, ne bih im se više obraćao. kraj priče.




angie01 angie01 16:35 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

fino si rekla, reagovao sam s molbom da me ostave na miru. ni manje ni više od toga.


pa i ja sam se prvo obracala sa tom molbom, nikoga od njih nisam ni dirala, niti im se obracala....tako da mi je glupo da me upucujes na normalni model,...pogledaj sta kazu psiholozi za progonitelje i kako to funkcionise.

uzmi samo slucaj MIkelea, ili gospodina Bobica, ako ti se ne svidja moj, ova zena ga mrtvog mrcvari, ne preza da klevece i njegovu porodicuito sa takvim zarom i agresijom da nema dalje.

baska sto je ekstremno licemerno da nekog maltertira grupa besprizornika, a da se drugi prave, da to nema veze sa njima, iako stoje pored te scene,...i jos sa istima ocijukaju, kao da nisu ni videli, na sta su bolesnici sve spremni.
docsumann docsumann 17:14 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

endži, sve smo ovo prošli

nema svbrhe...
Spiridon Spiridon 17:28 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

docsumann
endži, sve smo ovo prošli

nema svbrhe...


slazem se


zoja444 zoja444 19:22 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

jel biljana srbljanovic pustala balone za smrt milosevica. oni drugi pili sampanjac za ubistvo djindjica. bobica povampirili iz nekog sebicnog razloga. kakva elita, takav narod.
zoja444 zoja444 19:34 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

mikelea si izdala kao prijatelja. terala ga da brise poruke da bi sakrila svoj fasizam. inicirala ga da objavi blog o meni koji je obrisao. ti si kriva za to, moralna moderatorska gromado.
angie01 angie01 19:48 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

nema svbrhe...


znam, rekoh kao repliku.
zoja444 zoja444 20:14 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

srecom, sve se moze vratiti i dokazati. a vampir je ocistio vracar od starih beogradskih porodica i naselio deklarisane neprijatelje srba. gde ce mu dusa?
cmix909 cmix909 22:18 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

angie01
sta bi zanemeo,svaka iole ozbiljna platforma ima moderaciju...

Nekako se dogodilo da mi sloboda ne predstavlja teret i da lakse disem bez cenzora, CK-ova i slicnih ‘otuđenih sila’. A i znam za neke platforme sa kojih je upravo ta moderacija rasterala najinteresantnije dopisnike. Platforme su potonule.

angie01
ahahahahaha,...tolerantni preko tudje grbace...

Ovo je komentar na nesto prilicno razlicito od onoga sto sam napisao, a napisao sam da ni druga krajnost nije bas najbolja ideja -- da autor bloga (za racun svog ‘idealizovanog ja’ na primer) ne treba da odlozi svoju lokalnu i kratkotrajnu urednicku moc i pasivno posmatra nizanje ispada i budalastina na sopstvenoj stranici. Pogledajmo samo blog povodom smrti Đorđa Bobića.
shmoo shmoo 22:30 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

zoja444
jel biljana srbljanovic pustala balone za smrt milosevica. oni drugi pili sampanjac za ubistvo djindjica. bobica povampirili iz nekog sebicnog razloga. kakva elita, takav narod.


Чуј, елита!

'Ај не зајебавај и ти.

Она права истинска елита овог народа, а има је веруј ми, негде је другде.

Не животињари она своје животе по оваквим местима.

А има таквих истих места на интернету колико год хоћеш.

Елита...

Свашта и од тебе.

zoja444 zoja444 22:52 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

taso, slabo ti se ja palim na elitu. sloboda, ili barem njen privid su mi najvisa vrednost.
angie01 angie01 22:52 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Nekako se dogodilo da mi sloboda ne predstavlja teret i da lakse disem bez cenzora, CK-ova


o cemu pricas,...kakvi cenzori i CKovi? moderator sprecava pravljenje smetlista-imas disklejmer, to bi bilo to,...bez moderacije imas divljanje nedotupavnih likova, zbog cega odlaze oni normalni, sto je urusilo i ovo mesto...ljudi sami izgleda ne mogu da se dogovore oko toga,...sve pojave su izdvojene u studijama o drustvenim mrezama, to nije nikakva nepoznanica, niti tema za ubedjivanje. Specificnost ove komunikacije, daje jos dodatne mogucsnosti za opstrukciju svake vrste i to je cela prica.
A i znam za neke platforme sa kojih je upravo ta moderacija rasterala najinteresantnije dopisnike. Platforme su potonule.


ako bi bio ljubazan da kazes koje su to platforme potonule zbog moderacije...koja bukvalno postoji svuda?


Pogledajmo samo blog povodom smrti Đorđa Bobića.


blabla-tructruc, okolonaokolo,...pa kazi brate sta te muci,...to je prvi put, da sam ja tako nesto ostavila-nikada pre, za raliku od mnogih drugih ovde i dala sam objasnjenje zasto i u nekom momentu cu obrisati.

ovde su na raznim in memoriam blogovima divljali i nisi se bunio-da ne kazem na svim drugim blogovima....na kojima su se izgovarale takve svinstine, koje ja nikada pre nigde nisam cula,...tako da taj jedan jedini moj put, sigurno nije pravi primer, sem ako si ekstremno zlonameran i licemeran.

isto tako, ja sam kod mene brisala pre svega uvrede upucene drugima, sto isto vecina autora ne radi, nece da se zamera, glume zbun, eto nije njima upuceno,...nemam pojma,...kao neka se vidi i slucne gluposti,...kao npr, sada sto su ostale uvrede upucene mrtvom coveku i njegovoj porodici,...pa to nikome ne smeta....a velika je sramota.
angie01 angie01 23:23 26.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Spiridon
docsumann
endži, sve smo ovo prošli

nema svbrhe...


slazem se




:))))...slazes se, sto smo se doks i ja vec ispricali na temu:)))
Spiridon Spiridon 08:09 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

-- da autor bloga (za racun svog ‘idealizovanog ja’ na primer) ne treba da odlozi svoju lokalnu i kratkotrajnu urednicku moc i pasivno posmatra nizanje ispada i budalastina na sopstvenoj stranici.



To bi značilo da moram da konstantno pratim i čitam ovakve prapiske … ili da bukvalno zahvatim poslednjih 50 komentara i sve obrisem ali onda bi stradali i oni koji nemaju veze sa ovom diskusijom.
angie01 angie01 08:35 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

To bi značilo da moram da konstantno pratim i čitam ovakve prapiske … ili da bukvalno zahvatim poslednjih 50 komentara i sve obrisem ali onda bi stradali i oni koji nemaju veze sa ovom diskusijom.


pa kada otvoris svoj novi blog, bar jednom dnevno pogledas, neka odgovornost bi bila normala,...pri tome, nema bas puno komentatora-upravo zbog tog svinjca sto se pravi i ostavlja....pa nije neki pos'o da vidis sta se desava.

ovo za stradanje ostalih zbog brisanja nisam razumela....vise se ne brisu u nizu komentari zakaceni za taj neki obrisani-probaj jednom, kada je zakaceno samo dva, ili jedan....nema maxe da objasni bolje.


sto se tice cjuba-videla sam da si se zalio Bokiju-samo ponovi sve kako ti rekoh prosli put i opet ces popraviti stvar.
shmoo shmoo 08:45 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

zoja444
taso, slabo ti se ja palim na elitu. sloboda, ili barem njen privid su mi najvisa vrednost.


Не кажем ја да се ти палиш на елиту него дајеш тај погрешан назив овом скупу људи овде који се окупљају на Блогу Б92.

Каква црна елита...

(Ма шта год они мислили о себи, чак и онда када се овде сретну па се поздрављају међусобно као она два црногорска врапца са:"Ђе си, соколе!" )

Елита.

Иди бегај, бре!

solo solo 09:13 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

endži, sve smo ovo prošli

nema svbrhe...



Vreme je da vratite mandate pa nazad u PUB da slušate DUB.

Sve može to da stane u jedan stari srpski glagol

Odmrmorili (ste svoje)

DOLAZIMO MI LJEPŠI,PAMETNIJI,DUHOVITIJI,MUZIKALNIJI........

na mlađima ( NAMA) svijet ostaje !

solo solo 09:19 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

blabla-tructruc, okolonaokolo,...pa kazi brate sta te muci,...to je prvi put, da sam ja tako nesto ostavila-nikada pre, za raliku od mnogih drugih ovde i dala sam objasnjenje zasto i u nekom momentu cu obrisati.

ovde su na raznim in memoriam blogovima divljali i nisi se bunio-da ne kazem na svim drugim blogovima....na kojima su se izgovarale takve svinstine, koje ja nikada pre nigde nisam cula,...tako da taj jedan jedini moj put, sigurno nije pravi primer, sem ako si ekstremno zlonameran i licemeran.

isto tako, ja sam kod mene brisala pre svega uvrede upucene drugima, sto isto vecina autora ne radi, nece da se zamera, glume zbun, eto nije njima upuceno,...nemam pojma,...kao neka se vidi i slucne gluposti,...kao npr, sada sto su ostale uvrede upucene mrtvom coveku i njegovoj porodici,...pa to nikome ne smeta....a velika je sramota.




p.s.

cmix909 cmix909 11:27 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

angie01
... sem ako si ekstremno zlonameran i licemeran...

… i ako ti Hipokritova zakletva visi na zidu.

nikvet pn nikvet pn 13:28 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

shmoo

Каква црна елита...


Аух Тасо-о-о... Статива. Пардон, пречка и то она Мијатовићева.

Ово није збор елите. Никад није ни био. Можда је тако замишљен али није тако испало. Ово је само пристојна причаоница на разне теме и дилеме. Не више од тога. Нужни минимум за цивилизован конструктиван разговор је основна пристојност, базно кућно васпитање.

Нажалост Тасо чини се да баш ти, када си у мр Хајд фази, довучеш деструктивце широкога спектра у буљуцима. С друге стране, у др Џекил фази имаш конструктивнога доприноса.

Одавно сам те питао и остао без одговора - на свом часу у школи шта радиш са деструктивним клипанима који све чине да ти униште час? Некако их неутралишеш наравно. И зашто, који је твој мотив да баш то ментално смеће доносиш овде? Револт радничке Чукарице према умишљеној висости КругДојкаша?

У моме послу има метода за разуларену стоку. Зло говече тражи чврст вез и добру мотку. Не би се овде ђубрета наслагало да су аутори блогодомаћини брзи на метли а блогогости у међувремену пазе да не угазе. И чиста ливада. Обесна стока нек се боде, рита и уједа на некој другој.

(И не, не занима ме твој одговор Тасо. Прескочићу из хигијенских разлога. Гомилу пропратних гадости такође.)
angie01 angie01 13:33 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

doktore, moj naklon!
angie01 angie01 13:37 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

i ako ti Hipokritova zakletva visi na zidu.


ne znam sta si 'teo, nije ni vazno, jer ti stalno susti celofan, a to meni nije bas simpaticno,...ili kazi, ili nemoj,...svakako, sa moje strane, nema niceg neprijateljskog,...imas pravo da mislis drugacije, dokle god je to pristojno iskazano, mozemo i civilizovano da razmenimno ta razlicita misljenja.
Spiridon Spiridon 14:57 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

neka odgovornost bi bila normala,.



Ne, ne bi bila normalna. Prestani da reagujes i ignorisi, postedi sebe svih sranja. Gore je neko vec napisao … oni se time hrane.

Ja necu da objavljujem blogove u strahu od ovakvih diskusiji i da strepim da li sam obrisao ili ne pogotovu sto se ovo desava na skoro svim tekstovima.

I-GNO-RI-SI
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:49 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Spiridon

I-GNO-RI-SI

Marfijev zakon kao dodatak Spiridonovom poučku:
"Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko"
shmoo shmoo 16:21 27.04.2024

Just another boring weekend on Blog B92

nikvet pn

shmoo

Каква црна елита...


Аух Тасо-о-о... Статива. Пардон, пречка и то она Мијатовићева.


Аух, Докторе! Гол, гол, гол! Курац гол, статива!

(copyright by неки радио или ТВ водитељ који нам је преносио фудбал још док смо били Југославија)

Ниси пажљиво пратио.

Нисам ја употребио реч "елита" за Блог Б92, него Зоја.

А ја Зоји рекох исто што и ти:

nikvet pn

Ово није збор елите. Никад није ни био. Можда је тако замишљен али није тако испало.


И зато 'ајде сада ти све ово исто што си написао поново напиши у још једном коментару, али се овога пута обрати Зоји, а не мени.

Ово је само пристојна причаоница на разне теме и дилеме. Не више од тога. Нужни минимум за цивилизован конструктиван разговор је основна пристојност, базно кућно васпитање.


Толико је пристојна причаоница да си ти нашао за сходно да се искењаш и проспеш ту своју кофу гована по мени ни кривом ни дужном зато што си функционално неписмен, али зато подједнако задојен мржњом према мени?

Машала, Докторе, на тој пристојности.

И твојој пристојности и ових што ти труцирају.


nikvet pn

Одавно сам те питао и остао без одговора - на свом часу у школи шта радиш са деструктивним клипанима који све чине да ти униште час? Некако их неутралишеш наравно.



Наравно.

То су мале тајне великих мајстора кухиње.


nikvet pn

И зашто, који је твој мотив да баш то ментално смеће доносиш овде?


То уопште није смеће него си ти довољно дубоко заслепљен мржњом према мени којом те је неко (да није Анђа?) подојио на овом Блогу Б92 да то не можеш ни да укапираш.

Додуше, и твоја функционална неписменост те такође омета у томе. Изгледа да вам се у тој вашој екипи запатио неки вирус функционалне неписмености који је кренуо од Анђе?


nikvet pn

Револт радничке Чукарице према умишљеној висости КругДојкаша?


Ау, Докторе, ово је ударац испод појаса.

И ти онда овде некоме држиш придике о пристојности?

Лицемерко један мали.

Јесу ли те томе овде на Блогу Б92 подучили исти ти ликови који ти говоре да треба да ме мрзиш јер нисам ваш?

nikvet pn

(И не, не занима ме твој одговор Тасо. Прескочићу из хигијенских разлога. Гомилу пропратних гадости такође.)



Занима те, занима те...

Изгорео си од нестрпљења да ти одговорим.

Немој сад овде да ми се фемкаш.

Лицемерко један мали.





shmoo shmoo 16:34 27.04.2024

Re: Just another boring weekend on Blog B92

Зоја, како се назива ово што Никвет сада мени овде ради?

Сталкирање?

Могу ли ја да се придружим тој твојој судској тужби?

П.С. - Шалим се, шалим се...

За Доктора и све његове другарице и другаре на Блогу Б92:




angie01 angie01 16:57 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

Prestani da reagujes i ignorisi, postedi sebe svih sranja. Gore je neko vec napisao … oni se time hrane.


pa vidi, ovo je bila tema, koju smo doks i ja vec pretresli.

a stvar je u tome, sto progonitelj reaguje drugacije od toga sta nudis.

neko je jednom okacio celu opservaciju...koju ce ti ponoviti svako strucno lice.

da tebe stalkira nesuvisla osoba, na mom blogu, da ti govori kojesta i kune ti decu, ja ti ne bih rekla- ignorisi i ostavila svinjac da stoji...niti verujem, da bi ostao miran, jer ti reagujes i na manje od toga.

svakako nije ideja, da bilo ko ovde trpi torturu idiota i da svi stojimo u blatu, koje prave budale, kojima je to prirodna sredina...i glumimo zbun.


Ja necu da objavljujem blogove u strahu od ovakvih diskusiji i da strepim da li sam obrisao ili ne pogotovu sto se ovo desava na skoro svim tekstovima.


ti radi kako mislis da treba,...ako tebi stvara strepnju da vodis racuna da ti se ne zaserava blog-onda nemoj da vodis racuna,...na kraju ce ostati samo zaserivaci,...ti ni u RL ne bi sedeo za stolom gde se neko ponasa nedolicno....ovo sve ne dozivljavaj licno, to generalno kazem,...znaci, svako neka radi po svom...svima je svakako jasno sta je ok, a sta nije.
angie01 angie01 17:06 27.04.2024

Re: Just another boring weekend on Blog B92

да није Анђа?

који је кренуо од Анђе?


kakva bre Anjda te spopala, ti svuda i u svemu vidis mene, to je ozbiljna ospsesivnost.

pa ne regrutujem ja blogere, kao sto ti radis i filujem ih spletakama i huskam na druge, to je tvoja specijalnost,...pri tome, nisu svi ovde prisutni blesavi pa da pristaju na takve smutljive kombinacije-ti si sve takve prikupio oko sebe.

znaci, mani se Andje, ja te u zivotu nisam nigde i nikome nikada pomenula- za razliku od tebe a vezano za mene,...stavise, uopste me ne interesujes....sta imam,
kazem ti direktno....ende.
angie01 angie01 17:14 27.04.2024

Re: O moralu i samokontroli je riječ

"Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko"


svi ste pametni preko tudje grbace!...kako se to tacno zove?!

valjda je ideja da ne stojimo svi u smetlistu, koje budale prave iz cistog zadovoljstva, jer se tako osecaju bolje-zato i postoji moderacija, ovo je javni prostori bez te moderacije, zavisi iskljucivo od nas....ako moze sranje-onda nismo ni mi bolji od toga.
shmoo shmoo 17:15 27.04.2024

Re: Just another boring weekend on Blog B92

ja te u zivotu nisam nigde i nikome nikada pomenula- za razliku od tebe a vezano za mene,...stavise, uopste me ne interesujes....sta imam,
kazem ti direktno....ende.

doktore, moj naklon!



Шта рече ти оно Спиро?

А да!

I-GNO-RI-SI


Хоћу.

Јес да није мени упућено, али ево ја ћу те послушати.

zoja444 zoja444 20:09 27.04.2024

Re: Just another boring weekend on Blog B92

taso, prijavila sam je da srbe naziva narodom sa posebnim potrebama, da falsifikuje cinjenice o jasenovcu, da tera srbe iz republike srpske... pa nek bude pod opservacijom. sta cu dalje, necu objavljivati.
solo solo 08:07 27.04.2024

.

solo solo 07:17 28.04.2024

I....

fehner fehner 23:09 29.04.2024

engleski pravopis

Sada kada su svi otišli da pitam domaćina: zašto je reč 'philosophy' dva puta pogrešno napisana na slici uz tekst? Pretpostavljam da je slika kompjuterski generisana a da sadašnja veštačka inteligencija ume da speluje kad piše ali ne i kad crta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana