Umetnost| Život| Životni stil

Lični izbori

njanja_de.manccini RSS / 07.04.2024. u 22:30

Umetnost je održala čovečanstvo.


Izdvajam nekoliko bitnih elemenata koji utiču izuzetno prijatno na mene i samim tim prave me srećnu: MoMA (muzeji), MET Opera i lista najomiljenijih pesama (eklektičan izbor).


*****

Ne znam šta bih radila da nemam pristup muzejima gde bih mogla da lutam satima. Čak i ne moram da stanem i gledam u ništa specijalno. Sama činjenica da se nalazim tu i svuda oko mene umetnost sa svih krajeva sveta, iz svih mogućih perioda, deluje kao magija na mene.

MoMA me je spasila. I još uvek me spašava. Tu je nedaleko od posla i ponekad odem tamo čisto da sebi ulepšam dan gledajući svu onu divotu. Mir koji osećam kad odem tamo je neopisiv. Skoro isti osećaj kao kad odem u rodni grad. Ili kad gledam u kristalno čisto Mičigen jezero.


Kad su izbori u pitanju nema se tu šta diskutovati. Svi smo različiti. Svako pravi svoje okruženje onako kako mu je najlepše. Ja sam oduvek volela lep moderan nameštaj i mnogo vaza. Beskonačni broj vaza u svakom kutku prostora u kojem živim. Nije da sam uvek imala lep nameštaj, al volela sam da ga gledam po prodavnicama, maštajući da ću jednog dana moći sebi da priuštim nešto tako lepo. Manifestacija kažu pomaže da dobiješ ono što želiš. Pre skoro 26 godina kad sam prvi put autom prošetala Menhetnom poželela sam da jednog dana tu radim, na Park aveniji. 25 godina kasnije, san mi se ostvario.

Pre neki dan odem u MoMA sa prijateljicom iz Teksasa. Izložba Bauhaus nas je očarala. Ali nedaleko od te jedinstvene izložbe egzistira i ova stolica, Gunnar Aagaard Andersen. Armchair. 1964. Ljudi je zovu poop (govno) chair (stolica). Vidim i zašto.
Pitam se, u stvarnom životu, ko bi izabrao da sedi na takvu stolicu? Ne sudim, samo se pitam.
Ja bih da uživam na neku Bauhaus stolicu. Moj izbor: Marcel Breuer, bilo koja al ajde nek bude ova. I pored nje na zidu Kandinsky i polica za knjige.
 

*****

MET Opera

Za vreme pandemije MET opera on demand me je spasila. Sad mi ulpešava život skoro svaki drugi vikend kad odem tamo. Najomiljenije arije u izvedbi jedne i jedine Marije Kalas me uvek rasplače. Zbirka arija koje ona izvodi mi je i na Spotify kao omiljena lista koju slušam dok putujem avionom a i dok hodam po zemlji.



******

Omiljena muzika (kratki pregled)

Azra
EKV
Idoli
Partibrejkersi
Prljavo Kazalište
Parni Valjak


Vlatko Stefanovski Miroslav Tadić
Slave Dimitrov
Arhangel
Đorđe Balašević
Josipa Lisac
Arsen Dedić

Pink Floyd
Queen
Nirvana
Perl Jam
Massive Attack
Portishhead
Debbie Harry
David Bowie
Prince
Amy Winehouse
EMINEM
Billie Eilish

Andra Day

Hadestown (muzika iz ovog mjuzikla)
Hamilton (muzika iz ovog mjuzikla)

 



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 23:16 07.04.2024

obligatio accessoria

или.....Ne znam šta bih radila da nemam pristup muzejima

никад братее...кише
да....у музеј скренем,
па спасoм на пречац
ја...........не покиснем
zoja444 zoja444 23:30 07.04.2024

kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

turisticku vizu uz dobru garanciju za usa su mi odbili: jer nisam tada bila zavrsila fakultet, nisam bila udata, nisam imala svoje nekretnine. samo sam zelela da odem u met i probam hot dog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:51 07.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

zoja444
turisticku vizu uz dobru garanciju za usa su mi odbili: jer nisam tada bila zavrsila fakultet, nisam bila udata, nisam imala svoje nekretnine. samo sam zelela da odem u met i probam hot dog.



Pa kad je verovatnije da si sumnjivo lice koje manje mari za Met i hotdog, a više za to da ostane ovde kad viza istekne i otpočne novi život. Probaj da predpostaviš koliko naših u tom statusu ovde ima, a to neko sve beleži i statistiku vodi, pa onda zatežu na izdavanju viza.

Ali meni je bila sestra u gostima prošlog leta, i vizu na 10 godina je dobila iz prve, bukvalno je ništa nisu pitali ni tražili ikakva dokumenta, sem toga da im kaže koja je svrha posete i kod koga ide, rekla je ide da joj dupe vidi put i ide kod brata u Kolorado, i to je bilo to, ni garantno pismo joj nisu tražili na uvid.


Njanjo jel sušaš GistroFM?

Kakav vam je život u NY? Mi evo nemamo struju drugi dan za redom, otopi se meso u frizu, istruli mi dunja u fijoci. Duvala je neka suluda vetrušina, pa su kao morali da prigase mrežu zbog opasnosti od prerijskih požara. Sad je vetar uglavnom stao ali moraju da provere nekih šesto milja dalekovoda i milion trafostanica pre nego što upale struju.

Rekoh komšiji juče da kad mi bude slao dete koje se igralo kod njih kući da joj stavi kamenje u džepove da je ne odnese vetar. Baš je solidno duvalo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:09 08.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Pajiću, život ovde onako usporen da tako kažem. Znam da zvuči čudno al stvarno je tako. Kuća, poso (3 dana nedeljno idem u kancelariju), bar jednom nedeljno u MoMA ili MET, MET Opera. Ponekad i u pozorište ili Broadway. Čak i standup komendije gledam. Gledala sam Seinfeld pre neki mesec i fenomenalno je bilo. Jedva čekam da vidim predstavu u Lincoln pozorište, Ujka Vanja. Ima stvarno šta da se vidi, šta da se radi. Dobro je što je ulaz u sve muzeje besplatan za stanovnike grada, a zbog kompanije za koju radim čak mi je i MoMA besplatna.
Vreme mnogo bolje nego u Čikagu. Nema zime ovde. Nema snega. Bio zemljotres pre par dana, ja nisam ni osetila.

Zoja - moja sestra je isto ko i Pajićeva po prvi put tražila vizu pre par godina i dali joj na 10 godina. Al što kaže Pajić, ako ima i malo sumnje da se nećeš vratiti u Srbiju, neće da ti daju vizu. Bezveze.

EDIT - Pajiću ne znam šta ti je to GistroFM. Ja slušam NAXI radio
bene_geserit bene_geserit 03:33 08.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Al što kaže Pajić, ako ima i malo sumnje da se nećeš vratiti u Srbiju, neće da ti daju vizu. Bezveze.

Imam drugara (tačnije brata od mog nekadašnjeg cimera, samo sam ga video par puta) koji je u SAD ušao u "stampedu", nekad davno 90-tih. Eno ga u LA-u živi srećno.
To je tad bilo, kad su granice još uvek koliko toliko ozbiljno tretirali, po pograničnim gradovima u Meksiku samo se proturi vest sat vremena ranije da ne stigne do USA graničara, stampedo tu i tu, skupi se njih 5000 negde gde može granica da se pređe i jurnu u isto vreme, koliko god da ima graničara ne mogu sve da ih nahvataju.
alselone alselone 08:24 08.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Zoja - moja sestra je isto ko i Pajićeva po prvi put tražila vizu pre par godina i dali joj na 10 godina.

Meni su isto dali na 10 a kada sam produžavao nisam ni morao da idem u ambasadu nego sam im fedeksovao pasoš, produžili opet na 10 i fedeksovali nazad.

Kada tu tri momka iz moje firma tražila vize uz pozivno pismo, prvog su pitali nešto 5, 6 minuta, drugog dva minuta a trećeg su pitali "jesi ti sa ovom dvojicom", "jesam", "aj teraj, sve OK".
predatortz predatortz 08:27 08.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

alselone
Zoja - moja sestra je isto ko i Pajićeva po prvi put tražila vizu pre par godina i dali joj na 10 godina.

Meni su isto dali na 10 a kada sam produžavao nisam ni morao da idem u ambasadu nego sam im fedeksovao pasoš, produžili opet na 10 i fedeksovali nazad.

Kada tu tri momka iz moje firma tražila vize uz pozivno pismo, prvog su pitali nešto 5, 6 minuta, drugog dva minuta a trećeg su pitali "jesi ti sa ovom dvojicom", "jesam", "aj teraj, sve OK".


Ameri vizu daju široko ili nikako!
Recimo, ja znam da je verovatno nikad ne bih mogao dobiti.
Prva stvar koju su uradili nakon potpisivanja Dejtona je bila da uzmu spiskove oficira i podoficira, aktivnih ili u rezervi.
Pošto znaju kakvo su nam sranje u kući napravili, ne veruju nam.
cmix909 cmix909 09:59 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

srdjan.pajic
... FM...

U Evropi mu (joj) se lose pise. Britanci su za sada odlozili kraj za 2030, dok je za norveske drzavne stanice FM vec istorija, sto je otprilike zlocin protiv covecnosti. U ovom domenu Amerika je i dalje velika, cak se i AM odrzava iznad vode; jos uvek ima snaznih predajnika, mada se, izgleda, odgovarajuci prijemnici vise ne ugrađuju u elektricne automobile.
gavros gavros 13:51 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Pajiću, život ovde onako usporen da tako kažem. Znam da zvuči čudno al stvarno je tako. Kuća, poso (3 dana nedeljno idem u kancelariju), bar jednom nedeljno u MoMA ili MET, MET Opera. Ponekad i u pozorište ili Broadway. Čak i standup komendije gledam. Gledala sam Seinfeld pre neki mesec i fenomenalno je bilo. Jedva čekam da vidim predstavu u Lincoln pozorište, Ujka Vanja. Ima stvarno šta da se vidi, šta da se radi. Dobro je što je ulaz u sve muzeje besplatan za stanovnike grada, a zbog kompanije za koju radim čak mi je i MoMA besplatna.
Vreme mnogo bolje nego u Čikagu. Nema zime ovde. Nema snega. Bio zemljotres pre par dana, ja nisam ni osetila.

Zoja - moja sestra je isto ko i Pajićeva po prvi put tražila vizu pre par godina i dali joj na 10 godina. Al što kaže Pajić, ako ima i malo sumnje da se nećeš vratiti u Srbiju, neće da ti daju vizu. Bezveze.

EDIT - Pajiću ne znam šta ti je to GistroFM. Ja slušam NAXI radio


I ja slušam NAXI pored Beograd 202, ah Njujork, volio bih nekad da ga posjetim bar malo da osjetim atmosferu ali BAŠ mi je neprijatno kad putujem avionom tako da je to samo pusta želja

Lijep blog, pozdrav!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:54 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

I ja slušam NAXI pored Beograd 202, ah Njujork, volio bih nekad da ga posjetim bar malo da osjetim atmosferu ali BAŠ mi je neprijatno kad putujem avionom tako da je to samo pusta želja

Lijep blog, pozdrav!


прогутај неки диазепам и седни у авион
gavros gavros 13:57 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
I ja slušam NAXI pored Beograd 202, ah Njujork, volio bih nekad da ga posjetim bar malo da osjetim atmosferu ali BAŠ mi je neprijatno kad putujem avionom tako da je to samo pusta želja

Lijep blog, pozdrav!


прогутај неки диазепам и седни у авион


:) Nije mi problem ni polijetanje ni spuštanje (tome se baš radujem - ono približavanje zemlji) što obično ljudi ističu kao neprijatnost ali mi je jako jako neugodno dok smo gore na visini. Let iz Banjaluke do Dortmunda trajao je nekih sat i po i to mi je najduži sat i po u životu
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:02 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

разумем.
ја данас крећем на пут па ћу да будем изнад облака једно 10 сати, па онда опет још 2 сата. мени није лоше кад путујем, јер пустим музику или гледам филмове. пу, пу, пу да се не урекнем
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

gavros
njanja_de.manccini
I ja slušam NAXI pored Beograd 202, ah Njujork, volio bih nekad da ga posjetim bar malo da osjetim atmosferu ali BAŠ mi je neprijatno kad putujem avionom tako da je to samo pusta želja

Lijep blog, pozdrav!


прогутај неки диазепам и седни у авион


:) Nije mi problem ni polijetanje ni spuštanje (tome se baš radujem - ono približavanje zemlji) što obično ljudi ističu kao neprijatnost ali mi je jako jako neugodno dok smo gore na visini. Let iz Banjaluke do Dortmunda trajao je nekih sat i po i to mi je najduži sat i po u životu


Kad tu dodaš malo dete koje baš ne voli letenje, to je onda pakao, tako sam uknjižio 9 najdužih i najtežih sati u vazduhu. To se toliko dralo, da je na kraju pilot napustio kokpit i rekao: ja ne mogu ovako da radim, i ponudio da ljulja dete, da se smiri, stjuardese na aparatima, putnici gledaju ispod oka prete linčovanjem ili samoubistvom.

No, to je bilo samo te jedne godine, već sledeće je dete odma dobilo ajped u ruke i bilo je mirno do Frankfurta na Majni, srećom da imaju priključke za punjenje uz svako sedište.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

EDIT - Pajiću ne znam šta ti je to GistroFM. Ja slušam NAXI radio


.

Dobar je Skoča, imaš onlajn, naravno. Lepu muziku pušta, može da se radi uz nju, ili da se dangubi i odmara.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:12 09.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

srdjan.pajic
EDIT - Pajiću ne znam šta ti je to GistroFM. Ja slušam NAXI radio


.

Dobar je Skoča, imaš onlajn, naravno. Lepu muziku pušta, može da se radi uz nju, ili da se dangubi i odmara.

проверила сам ја то и пази кад не капирам шта се тамо дешава. ништа не могу да нађем. смајли бивши библиотекар
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
библиотекар


Nije komplikovano, klikneš na ovaj link i odabereš koju emisiju hoćeš da slušaš sa liste, i to je to. Nema mnogo blebatanja, čovek pušta lepu i probranu muziku, bar po mom ukusu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:11 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

е баш си морао да ме цитираш да видим све своје грешке и да не могу да поправим сад

захваљујем. пробаћу још једном. толико шанси има овај твој ФМ.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:18 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

cmix909
srdjan.pajic
... FM...

U Evropi mu (joj) se lose pise. Britanci su za sada odlozili kraj za 2030, dok je za norveske drzavne stanice FM vec istorija, sto je otprilike zlocin protiv covecnosti. U ovom domenu Amerika je i dalje velika, cak se i AM odrzava iznad vode; jos uvek ima snaznih predajnika, mada se, izgleda, odgovarajuci prijemnici vise ne ugrađuju u elektricne automobile.


Jeste, i dalje radi AM, ali slabo ko to sluša, sem možda negde u preriji, na nekoj farmi ili ranču zadrtog farmera koji neće za novo da čuje, jer sve te stanice emituju i na FM-u, kao i na internetu. Jedini relikt prošlosti koji čujem je kad jednom mesečno prekinu radio program na NPR-u, koji je naravno na FM-u i puste snimljenu poruku da se radi o testu sistema za uzbunjivanje, ili ono kad se sprema neko nevreme pa da obaveste narod, e, to je snimljeno u frekvencijskom opsegu za AM stanice, 3kHz, mono, pa zvuči baš starinski i ko iz kante, skoro kao da neko zove sa land line telefona, ali onog iz vremena Mihajla Pupina.

Ali, najbolje je kad god negde odem iz ove varošice, jedino što od radio programa može da se uhvati su hrišćanski zadržaji, ono, ispiranje mozga dok na padneš u nesvest.







srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini


захваљујем. пробаћу још једном. толико шанси има овај твој ФМ.




E, nije obavezno, to je samo preporuka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Ameri vizu daju široko ili nikako!
Recimo, ja znam da je verovatno nikad ne bih mogao dobiti.


A i koji ćeš nam ovde, realno?

Dobio bi vizu sigurno, jer imaš porodicu, kuću, firmu i verovatno nijedan razlog da ostaneš ovde, a podrazumeva se da nisi na nekom spisku traženih ili osuđivanih lica zbog nepodopština u ratu. Ovde živi jako puno ljudi iz RS, mnogi su učestvovali u ratu i svašta prošli, i kasnije emigrirali, a znam i nekoliko njih koji imaju visoke sekjuriti klirance jer rade na osetljivim poslovima u vojnom kompleksu tipa Lokid Martin, Ball Aerospace, Sijera Spejs, itd. Doduše znam i jednog našag koga su apsili na aerodromu u Salt Lake City-ju jer su ga pobrkali sa jednim nadaleko čuvenim isto našim ratnim zločincem, pa ga držali tamo dok se to nije raščistilo.
predatortz predatortz 16:44 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

A i koji ćeš nam ovde, realno?


Iskreno, nemam ni neku preteranu želju.
Kao mlađi sam želeo da vidim NY i LA (a ko nije?). Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:54 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

predatortz
A i koji ćeš nam ovde, realno?


Iskreno, nemam ni neku preteranu želju.
Kao mlađi sam želeo da vidim NY i LA (a ko nije?). Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.


како беше оно, све моје казне док сам био млађи су ми сад животни циљеви - одмараш мозак кући, легнеш у 9 увече, не јуриш да се појавиш свуда и где треба и где не треба ... ја сам достигла ово стање одавно а за време пандемије сам укапирала да не морам баш свуда да дајем 100% од себе. нарочито не где се то не цени.
predatortz predatortz 16:55 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
predatortz
A i koji ćeš nam ovde, realno?


Iskreno, nemam ni neku preteranu želju.
Kao mlađi sam želeo da vidim NY i LA (a ko nije?). Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.


како беше оно, све моје казне док сам био млађи су ми сад животни циљеви - одмараш мозак кући, легнеш у 9 увече, не јуриш да се појавиш свуда и где треба и где не треба ... ја сам достигла ово стање одавно а за време пандемије сам укапирала да не морам баш свуда да дајем 100% од себе. нарочито не где се то не цени.


Tako nekako!
Samo što kasno ležem.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:00 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Ali, najbolje je kad god negde odem iz ove varošice, jedino što od radio programa može da se uhvati su hrišćanski zadržaji, ono, ispiranje mozga dok na padneš u nesvest


Pajiću, pa valjda uhvatiš i NPR ili ne?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.


Razumem, ja ni u Denver Seljorado ne idem bez baš preke potrebe, tipa ako ima neki lep koncert, ili moram kod lekara, jer je tamo centrala. A u Beograd kad dođem prvih par dana dobijem nervni slom zbog pokušaja da se u Jugiću sa decom probijem do zoološkog vrta ili Ade Gicanlije. Treba mi bar nedelju dana da se naviknem na gradsku vrevu i nervozne ludake za volanom. I da krenem ponovo da izbacijem lakat kroz prozor i psujem ko kočijaš, dok me neki basandžija ne prebije. Ali zato uživam u izletima van Beograda, jer to po Srbiji dosta liči na ovu našu pumojebinu samo je malo ravnije.

Bejah u NY, LA i SF kad sam došao ovde, dakle kao mlad, i dosta mi je, a ni tad nisam nešto preterano uživao tamo, prosto, ne volim velike gradurine. Ok, posetio sam ove Njanjine muzeje i predstavu na brodveju odgledao sa ženskom, operu sam eskivirao, popeo se na Bliznakinje par nedelja pre nego ih sješbaše Bin Ladenovi, na Kip slobode se nisam popeo mrzelo me da čekam u redu za karte za lađu. I sećam se kako su svi bili nervozni i nadrkani. SF sam na bicikli obišao, što je bilo ok, mada malo naporno, dobio kaznu za parkiranje na pogrešnoj strani ulice gde smo ostavili auto kad smo došli, a koja je bila određena za ribanje. LA-ja se ne sećam uopšte, gradurina koja nema ni početak ni kraj, smogčina svuda, niko me ne bi naterao da se tamo preselim.
jovilim_e jovilim_e 18:31 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
predatortz
A i koji ćeš nam ovde, realno?


Iskreno, nemam ni neku preteranu želju.
Kao mlađi sam želeo da vidim NY i LA (a ko nije?). Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.


како беше оно, све моје казне док сам био млађи су ми сад животни циљеви - одмараш мозак кући, легнеш у 9 увече, не јуриш да се појавиш свуда и где треба и где не треба ... ја сам достигла ово стање одавно а за време пандемије сам укапирала да не морам баш свуда да дајем 100% од себе. нарочито не где се то не цени.

Ja, uglavnom, uveče ležem u 08.15 PM.
Ali zato ustajem ujutro u 5 AM.
Napavan kao bela lala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
Ali, najbolje je kad god negde odem iz ove varošice, jedino što od radio programa može da se uhvati su hrišćanski zadržaji, ono, ispiranje mozga dok na padneš u nesvest


Pajiću, pa valjda uhvatiš i NPR ili ne?


Teško, u planine ne dobacuje njihov radio talas, sem kad si na nekom prevoju ili blizu vrha. Samo Džizs, i kantri, jer tih staničica ima milion i pokrivaju sve. Ali posle dovoljno sati slušanja propovednika počne to da mi bude interesantno, ko španska serija, jedva čekam da čujem šta je bilo do kraja, da li su se uzeli, ili je neko završio na krstači ili bez glave i udova, i da li će na kraju da pomenu broj žiro računa da uplatimo prilog.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:07 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

jovilim_e
njanja_de.manccini
predatortz
A i koji ćeš nam ovde, realno?


Iskreno, nemam ni neku preteranu želju.
Kao mlađi sam želeo da vidim NY i LA (a ko nije?). Sad mi je dosta gužve i u Beogradu.


како беше оно, све моје казне док сам био млађи су ми сад животни циљеви - одмараш мозак кући, легнеш у 9 увече, не јуриш да се појавиш свуда и где треба и где не треба ... ја сам достигла ово стање одавно а за време пандемије сам укапирала да не морам баш свуда да дајем 100% од себе. нарочито не где се то не цени.

Ja, uglavnom, uveče ležem u 08.15 PM.
Ali zato ustajem ujutro u 5 AM.
Napavan kao bela lala.



па слично време, са тиме што ја укључим неку серију да гледам, а то је по обичају Монк. мора да је нека серија коју знам на памет. ко мало дете кад воли да му се читају све једне те исте књиге. устајем и ја у 5. колико кругова по централ парку претрчим тако у глави, рано ујутру, појма немаш
bene_geserit bene_geserit 21:51 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

укључим неку серију да гледам, а то је по обичају Монк. мора да је нека серија коју знам на памет. ко мало дете кад воли да му се читају све једне те исте књиге.

Ne znam jel to starenje ili šta, al kod mene isto. Kažu da su matori ljudi sve više ko bebe.
Od 50 serija koje sam pogledao bude jedna koja mi tako prija, koju znam napament i gledao sam je 10 puta, ne nervira me nigde ili kad ima neki nervirajući deo znam šta da premotam, i svaki put ko meditacija, za uspavljivanje. Svaki put mi zasuze oči na istim mestima ko da nisam gledao 10 puta.
Mada sam ja takav bio i kad sam bio mlađi, isto sam voleo da čitam jednu te istu knjigu ili jednu te istu seriju bezbroj puta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:49 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

U Evropi mu (joj) se lose pise. Britanci su za sada odlozili kraj za 2030, dok je za norveske drzavne stanice FM vec istorija, sto je otprilike zlocin protiv covecnosti. U ovom domenu Amerika je i dalje velika, cak se i AM odrzava iznad vode; jos uvek ima snaznih predajnika, mada se, izgleda, odgovarajuci prijemnici vise ne ugrađuju u elektricne automobile.


jos jedna prevara - dab. samo da bi se uvele neke fake inovacije i naravno zgrnule pare. dab je unistio radio - dovodi me do ludila lag dok ne dobije signal; neslusljivo prilikom bilo kakvog kretanja. znas ono - vozis 100 km i dalje vidis gomilu dab stanica sa pocetne lokacije ciji signal naravno ne mozes da cujes. i onda nagadjas koja ce stanica mozda da radi tu gde si ti. dok vozis, i gledas u ekran naravno.

milenijalci. mrs bre.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:53 10.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Ameri vizu daju široko ili nikako!
Recimo, ja znam da je verovatno nikad ne bih mogao dobiti.
Prva stvar koju su uradili nakon potpisivanja Dejtona je bila da uzmu spiskove oficira i podoficira, aktivnih ili u rezervi.
Pošto znaju kakvo su nam sranje u kući napravili, ne veruju nam.


pajz' sad - ja bio tamo 90. i imao neko lakse cukanje sa babom. ona kriva bila naravno, ja joj rekao sve ok aj idemo dalje. potpisala mi ona da je sve ok, i posle me prijavila da sam zbrisao. mozes misliti.

ali jebi ga. zaboravila da je potpisala papir.

elem, fast forward ja trazim 2010. vizu, ne pitaj me zasto. i oni meni iskopaju da ima neka tuzba protiv mene - iz 1999. godine!!!. ne znam kako da mu kazem, ja sam tad obarao vase avione, tesko da sam ja bio kod vas tada. jos mi trazio da mu nadjem to resenje iz suda 1990. godine mozes misliti.

elem to putovanje propalo, mene zvali tri meseca posle da mi kazu da su mi dali vizu na deset godina. rekoh, ko vas jebe...


nikvet pn nikvet pn 09:19 11.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

srdjan.pajic
Samo Džizs, i kantri, jer tih staničica ima milion i pokrivaju sve. Ali posle dovoljno sati slušanja propovednika počne to da mi bude interesantno, ko španska serija, jedva čekam da čujem šta je bilo do kraja, da li su se uzeli, ili je neko završio na krstači ili bez glave i udova, i da li će na kraju da pomenu broj žiro računa da uplatimo prilog.


Немој тако Пајићу плизим те. Помисли на наше мучне душе и уши у напаћеној ти отаџбини. Ни фрижидер да отвориш без Вучића, Вулина и млохавих ваздуплохова а између јауче Цеца-Јеца-Аца. Незнаш шта је хорор па ти Ђизус-кантри терор...
angie01 angie01 10:10 11.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

између јауче Цеца-Јеца-Аца. Незнаш шта је хорор


samo arlaukanje uz elektronske zurle i onaj tupavi IDJ sa dz,dz,dz busenjem mozga uz tekstove sexa, krimosa, droge i pucnjave,...u sta smo se pretvorili cudo jedno, ono hipnotese se narod, deca odrastaju uz tu skaradnost,....a za nacionalnu filharmoniju, nema para, Kolarac je stalno na ivici opstanka,...samo jako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:47 11.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

bene_geserit
укључим неку серију да гледам, а то је по обичају Монк. мора да је нека серија коју знам на памет. ко мало дете кад воли да му се читају све једне те исте књиге.

Ne znam jel to starenje ili šta, al kod mene isto. Kažu da su matori ljudi sve više ko bebe.
Od 50 serija koje sam pogledao bude jedna koja mi tako prija, koju znam napament i gledao sam je 10 puta, ne nervira me nigde ili kad ima neki nervirajući deo znam šta da premotam, i svaki put ko meditacija, za uspavljivanje. Svaki put mi zasuze oči na istim mestima ko da nisam gledao 10 puta.
Mada sam ja takav bio i kad sam bio mlađi, isto sam voleo da čitam jednu te istu knjigu ili jednu te istu seriju bezbroj puta.


pa moguće starenje al ne u smislu kao popustila pažnja nego u smislu zasićenja, sve je već viđeno, očekivano..

ja skroz suprotno..
imam takav neki fomo za sadržajem da je to neviđeno.. da imam pet puta više vremena u danu opet bi na kraju dana imala osjećaj joj da sam stigla još i ovo da pročitam, poslušam, pogledam, uradim, gdje bi mi bio kraj..
moguće da je do toga da sam u mladosti imala taj period u ratu kad nismo imali fakin ničega pa ni izvora svjetla, pa su noći zimi bile poprilično puste, gluve i izolovane.. nalazili smo mi načina opet da se zabavimo, vrlo kratak period je zaista bio pust i i gluv al kanda ostavilo traga..
ja sam u modernom sviejtu konstantno ko alisa u zemlji čuda.. sve mi je super, sve mi je zanimljivo i ne znam kud bih prije..
cmix909 cmix909 21:18 11.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

srdjan.pajic
...kad god negde odem iz ove varošice, jedino što od radio programa može da se uhvati su hrišćanski zadržaji, ono, ispiranje mozga dok na padneš u nesvest...

Onu karikaturu sa vanzemaljcima Hju Ros bi uzeo za ozbiljno -- i bas bi ga zbog toga nasmejala -- jer su doticni u stvari pali anđeli, a zna se da oni od krsta beze kao đavo od krsta. Na YT se mogu videti njegova predavanja o malim zelenim ljudima, Postanju i drugim temama, ali mi je mozda najzanimljivije ono sto je ispricao o svojim avanturama u Rusiji.

(13 do 19)


Sto se stanica na srednjim talasima tice (kratki su posebna i jos tuznija prica), ove veceri je ovde pristojan prijem par rumunskih, a vise-manje se ne cuju po jedna mađarska i italijanska, kao i jos par rumunskih. Dobio sam i jednu moskovsku, ali tek po prelasku sa teskih na super teski prijemnik.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:34 12.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

zoja444
turisticku vizu uz dobru garanciju za usa su mi odbili: jer nisam tada bila zavrsila fakultet, nisam bila udata, nisam imala svoje nekretnine. samo sam zelela da odem u met i probam hot dog.

За оне који нису у Њујорку, а пратили би сезону, постоји мрежа биоскопа по свету (ЛИНК) где могу да се виде преноси уживо представа, а у Београду је то Синеплекс на Ушћу.

Осим тога, имаш и претплату, тзв, Met Opera on Demand (ЛИНК) са којом можеш да приступиш архиви са неколико стотина продукција.

Наравно, није исто као када си у публици на представи, али оно што изгубиш у атмосфери, добијеш квалитетним снимком.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:37 12.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

да, Мет Опера он деманд је то што ме је спасло за време пандемије. Имају стварно одличан избор. Ипак је то једна од врхунских оперских кућа.

За биоскопску мрежу нисам знала, хвала ти пуно.

ЕДИТ - ово за биоскопе те нисам размела. Ја сам мислила за филмове причаш (нисам кликнула твој линк). Сад видим да је линк до МЕТ Опера где можеш да пратиш у "живо" оно што се даје тог дана у МЕТ. Ја сам гледала Кармен јануара месеца баш кад се приказивало у овим биоскопима.
angie01 angie01 15:56 12.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

Met Opera on Demand (ЛИНК)


odlican izbor,
cmix909 cmix909 09:48 13.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

njanja_de.manccini
да, Мет Опера он деманд је то што ме је спасло за време пандемије. Имају стварно одличан избор...

Po mom skromnom predubeđenju, prednost imaju nekadasnji, gotovo zaboravljeni glasovi, a vidim da na Metovoj listi ima i predratnih snimaka. Npr. Travijata iz 1935, sa čuće-se-kakvim Lorensom Tibetom i neponovljivom Rozom Ponsel. Eh, da sam barem sezdeset godina stariji...



I Radio Beograd ima prenose iz Metropolitena, ali ih, u najboljem slucaju, samo usputno pratim. Principessi hvala za informaciju o bioskopu. Kada sam poslednji put usao u salu, Tarzan je jos uvek bio u punoj snazi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:20 13.04.2024

Re: kad licni izbor nije lican a nije ni izbor

За биоскопску мрежу нисам знала, хвала ти пуно.

Те биоскопске преносе сам открила када сам пре доста година добила на поклон претплату на преносе из Баљшоја током једна сезоне и мислим да је то стварно сјајна идеја.
shmoo shmoo 07:27 08.04.2024

Данас је Светски дан Рома



А уједно и рођендан моје драге.





zoja444 zoja444 07:49 08.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

srecan rodjendan! zar sv. dan roma nije bio pre neki dan? gostovala je natasa tasic po televizijama i pricala koliko romi vole zivot. i da su romi masovno dosli u srbiju jer je car dusan proglasio da su svi u srbiji slobodni, da nisu vise robovi.
shmoo shmoo 09:31 08.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

zoja444
srecan rodjendan! zar sv. dan roma nije bio pre neki dan?



Хвала.

Није, брате, 8. април је у питању...





А 5. новембар Дан ромског језика...





Мада, колико ја познајем ситуацију на том пољу, није то дан једног ромског језика него треба у множини - ромских језика/дијалеката.

Рецимо, мој другар из Железика није знао својевремено, пре 40 година ( ), да ми преведе оно Шабаново гељан даде, дуду ресте... Рекао ми другар да је то неки сасвим другачији ромски од његовог и да он не зна шта то значи. А Шабан је био из Ниш, ако се добро сећам...

Када сам у мојој школи почео да држим у међусмени додатне часове за учење српског језика као страног језика ромској деци (и не само ромској, него и Горанци, Ашкалије, Турци итд. са Косова и Метохије, 25% ученика моје школе) којима српски није матерњи језик па зато пођу у први разред основне и имају потешкоћа у учењу јер не разумеју језик на којем се настава одвија, у учионици ми се скупило 30 малишана од 1. разреда до 5. разреда основне школе међу којима сам успео да пребројим 4 различита ромска дијалекта плус албански језик. Ћифша тезе!

Повео ја моје ученике 8. разреда Роме да ми на тим часовима преводе док се не снађемо, али џабе... Ти осмаци опет говорили неки пети, шести, седми,... ромски дијалекат.

Зато у овом делу Србије још увек и немамо буквар на ромском језику као у Војводини. На ком би то ромском језику/дијалекту тај буквар требало да буде?





(Џеј и ја смо иста генерација... Он растао у Скендербоговој, ја у Гундулићевом венцу... Бајлонијева пијаца и воће преко лета на пијаци мила мајка када огладниш... А не платиш оброк. А онда кешање на трамвај до Калиша. )



gostovala je natasa tasic po televizijama i pricala koliko romi vole zivot. i da su romi masovno dosli u srbiju jer je car dusan proglasio da su svi u srbiji slobodni, da nisu vise robovi.






Опростићемо Наташи незнање на ширину њене уметничке душе...

Тешко да би цар Душан то прогласио у 14. веку.

Вероватно је Наташа мислила на Милоша Обреновића... Коџу...

Он је у 19. веку (30 година пре америчког грађанског рата ) прогласио да сваки роб који ногом ступи на тло Србије аутоматски постаје слободан човек.

Као и да земља припада ономе (сељаку) који је обрађује, а не неком земљо(веле)поседнику за кога тај сељак ради наполицу и слично.

Неписмени Коџа... У 19. веку... Много пре свих других у Европи и остатку света.

А Роми су у Србију стигли са Турцима у средњем веку јер су у турској војсци Роми били ковачи, поткивачи, оружари,... Па су по природи тог свог заната са остатком турске војне ордије ишли у све походе Османлија док је тих похода било.


Војничка песма

Нисам ја за сребро ни за злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих је руком за царске дворе мако,
за онај блудницâ рај.
А шта је мени до тих мраморних двора
тучног поноћног сата,
што очима слепим одбијати мора,
сестри срамној од брата?
А шта је мени до велможа у свили,
са соколом на руци?
Отац ми је себар што на точку цвили,
а кћер ми глођу вуци.
Баш ништа ме за цркве душа боли,
за силнога цара дом.
За грчке иконе полегуша голих
у робовском храму мом.
Дао је њиној души опроштај
гуслара сељачки пој.
У њивама ми је сахрањен лелек тај,
у проклети вечан зној.
Нисам ја за сребро ни злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих ја руком за царске дворе мако,
за онај блудница рај.



(Милош Црњански)

zoja444 zoja444 12:41 08.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

moguce je da sam ja nesto pobrkala oko cara dusana. zbog dzeja se mnogi bune sto je sahranjen u aleji zasluznih gradjana. meni ne smeta. barem jedan rom. i oni su sugradjani.
predatortz predatortz 12:53 08.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

zoja444
moguce je da sam ja nesto pobrkala oko cara dusana. zbog dzeja se mnogi bune sto je sahranjen u aleji zasluznih gradjana. meni ne smeta. barem jedan rom. i oni su sugradjani.


Meni ne smeta što je neki Rom sahranjen u Aleji zaslužnih građana, meni smeta što je sahranjen čovek besprizornog ponašanja. Upravo onakvog kakvo podstiče širenju stereotipa o Romima.
Gledam sad kako veličaju njega, Isa Lera Džambu i lepo mi bude muka od toga.
Romska zajednica u Srbiji ima sijaset dostojnijih osoba koje treba da se predstave kao uzor mladima i čije bi predstavljanje smanjivalo a ne učvršćivalo predrasude koje vladaju o Romima.
zoja444 zoja444 13:52 08.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

predatore, dzej je barem dobar primer kako je od doma i sibicara uspeo talentom da se probije i da se cuje za njega. rodbinu nije mogao da bira.
shmoo shmoo 14:02 08.04.2024

Алеја заслужних грађана, естрада и фотони

Када сам у цркви у Хиландару први пут у свом животу налетео на то да не постоје горња места за паљење свећа (за здравље, за живе како кажемо ми у Србији) и доња места за паљење свећа (оно што ми у Србији кажемо за мртве) него постоји само једна висина на којој је један сталак на којем се уједно пале свеће и за живе и за мртве, објаснили су ми да је то зато што смо у очима Бога сви једнаки, и живи и мртви.

И то се сасвим уклапило у оно што сам и сам мислио и што мислим о томе.

Не постоји ништа друго што нас толико изједначава, чини једнакима, као смрт.

(Чак ни комунизам. )

Зато су гробови и та места где се нечији гроб налази (за мене) потпуно неважна ствар.

Много важнија су она "гробна места" која покојници имају у нашим сећањима. (Од чега ми је сопствено сећање при томе најдраже од свих сећања.)

Или што би рекао познати самодекларисани атеиста (јербо је физичар а ја бих пре рекао да је он агностик), Брајан Кокс:

"Много су ми смешни људи који сами себи подижу монументалне гробнице у које ће положити њихово тело пошто се упокоје, гробнице које би по њиховој замисли требало да трају вечно да би их људи памтили. Чему то када ћемо ионако сви ми и све ово око нас на овој планети једнога дана да будемо фотони."



zoja444 zoja444 17:42 08.04.2024

Re: Алеја заслужних грађана, естрада и фотони

drugarica me je pitala da li mi smeta sto je vodoinstalater rom i da mnogima smeta. ne znam sta moze da im smeta, jedino ako nije dobar majstor. natasa tasic treba da ugosti svoje sunarodnike, da cujemo i njihovo vidjenje.
gvozden1 gvozden1 08:13 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома


Тешко да би цар Душан то прогласио у 14. веку.

Вероватно је Наташа мислила на Милоша Обреновића... Коџу...

Ma to je član Sretenjskog ustava, neki za njega kažu da je višak pošto ropstvo u klasičnom smislu ni tad nije postojalo u Srbiji.

A Romi ili Cigani, Šaban Bajramović je to vrlo jasno rekao, baš povodom Geljam dade
Proglašeni ste za kralja romske muzike?

Čekajte, nije to romska, to je ciganska pesma. Tu nešto moramo da raščistimo. Ja nisam Rom, ja sam Ciganin. Ja sam Srbin ciganskog porekla, pravoslavac. Ja slavim krsnu slavu Svetog Tomu i, naravno, veliki hrišćanski praznik Đurđevdan. Kakvi Romi, mi smo Cigani i samo tako pristajem da nastavimo razgovor. To je neko pomodarstvo. Sećam se davno da je niški Ciganin Avda Zekić sedamdesetih godina rekao baš ovako: "Mi smo Cigani, a Romi su bili oni što su bili članovi partije".
shmoo shmoo 08:24 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

gvozden1

Тешко да би цар Душан то прогласио у 14. веку.

Вероватно је Наташа мислила на Милоша Обреновића... Коџу...


Ma to je član Sretenjskog ustava, neki za njega kažu da je višak pošto ropstvo u klasičnom smislu ni tad nije postojalo u Srbiji.



У Србији није постојало... А диљем тог тадашњег лијепог свијета?

Зато није то било вишак.

За сваки случај... Ако некоме у самој Србији падне нека глупост на памет да би се угледао на тај свет.

К'о што нам се, је л' те, данас то често догађа.

Да падају глупости на памет.

Док нас лажу и мажу да се не досетимо.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:05 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

Ma to je član Sretenjskog ustava, neki za njega kažu da je višak pošto ropstvo u klasičnom smislu ni tad nije postojalo u Srbiji.


За сваки случај... Ако некоме у самој Србији падне нека глупост на памет да би се угледао на тај свет.




Sretenjski Ustav je i pisan po ugledu na francuski, belgiski i americki ustav. U narodu je prihvacen ali nije u Rusiji i Turskoj koje nisu ni imale svoje ustave. Zato je i potrajao mesec dana.
shmoo shmoo 10:08 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

apacherosepeacock
Ma to je član Sretenjskog ustava, neki za njega kažu da je višak pošto ropstvo u klasičnom smislu ni tad nije postojalo u Srbiji.


За сваки случај... Ако некоме у самој Србији падне нека глупост на памет да би се угледао на тај свет.




Sretenjski Ustav je i pisan po ugledu na francuski, belgiski i americki ustav. U narodu je prihvacen ali nije u Rusiji i Turskoj koje nisu ni imale svoje ustave. Zato je i potrajao mesec dana.



Како год, робова у Србији није било у том 19. веку у том тренутку док их је још увек било Сједињеним Америчким Државама, Британској империји, Француској, Белгији,...






(Брисел, 1958. година)

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:41 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

Стварно није лепо да се овако јавно вређате. Молим вас пребаците овакву комуникацију у приватне поруке.
Ја ћу ове коментаре са увредама да обришем.

gvozden1 gvozden1 13:00 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

njanja_de.manccini
Стварно није лепо да се овако јавно вређате. Молим вас пребаците овакву комуникацију у приватне поруке.
Ја ћу ове коментаре са увредама да обришем.


Ja nisam vređao jer su ćurka i gutanje poznato poređenje, čest je izraz " guta kao ćurka" a ti si obrisala i moj i njen komentar koji je bio direktna uvreda.

Ali dobro, evo pitam je ponovo, što si izdvojila Rusiju, kad su mnogi bili protiv tog ustava, među kojima i Beč, tada mnogo uticajniji od Turske recimo?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:23 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома


gvozden1
njanja_de.manccini
Стварно није лепо да се овако јавно вређате. Молим вас пребаците овакву комуникацију у приватне поруке.
Ја ћу ове коментаре са увредама да обришем.


Ja nisam vređao jer su ćurka i gutanje poznato poređenje, čest je izraz " guta kao ćurka" a ti si obrisala i moj i njen komentar koji je bio direktna uvreda.

Ali dobro, evo pitam je ponovo, što si izdvojila Rusiju, kad su mnogi bili protiv tog ustava, među kojima i Beč, tada mnogo uticajniji od Turske recimo?


Да ли разумеш да је свака употреба оваквих речи у комуникацији са људима увреда? То не ради човек који има и мало поштовања према људима. Није она никаква (поређај ту све могуће животиње), она је човек. Ако не разумеш како то боли и сече онда стварно те молим да не коментаришеш овде. То раде само нецивилизовани људи. Ниси ваљда дотле дошао? Нећу дозволити то на овом блогу.
jovilim_e jovilim_e 14:36 09.04.2024

Re: Данас је Светски дан Рома

njanja_de.manccini

gvozden1
njanja_de.manccini
Стварно није лепо да се овако јавно вређате. Молим вас пребаците овакву комуникацију у приватне поруке.
Ја ћу ове коментаре са увредама да обришем.


Ja nisam vređao jer su ćurka i gutanje poznato poređenje, čest je izraz " guta kao ćurka" a ti si obrisala i moj i njen komentar koji je bio direktna uvreda.

Ali dobro, evo pitam je ponovo, što si izdvojila Rusiju, kad su mnogi bili protiv tog ustava, među kojima i Beč, tada mnogo uticajniji od Turske recimo?


Да ли разумеш да је свака употреба оваквих речи у комуникацији са људима увреда? То не ради човек који има и мало поштовања према људима. Није она никаква (поређај ту све могуће животиње), она је човек. Ако не разумеш како то боли и сече онда стварно те молим да не коментаришеш овде. То раде само нецивилизовани људи. Ниси ваљда дотле дошао? Нећу дозволити то на овом блогу.

Nema potrebe da strogiraš.
Od ćurke ima mnogo gorih uvreda.
Spiridon Spiridon 07:37 08.04.2024

..

Bili smo pre nekoliko godina baš tokom Božića i otišli u MoMu na izložbu 'Toward a Concrete Utopia', gde smo videli na starom tv-ju Čkalju i Vrući Vetar (između ostalog). Žena se rasplakala, vratilo je u detinjstvo. Ta večer mi je ostala u lepim uspomenama. Moraćemo da ponovimo.

Malo me razočarao Brodvej, tačnije publika koja se ponašala kao da je u cirkusu. To je bila moja greška, očekivao sam nešto više uštogljeno i kulturno. Ponavljam, govorim o publici.

Večera u Docksu će mi zauvek ostati u sećanju. Tradicinonalno, Lobster uz čašu šardonea

Moja omiljena faca iz NY je Fran Lebowitz. Onaj serijam koji je Skorseze napravio sa njom je enciklopedija za NY.

Mnogo lud grad, na više nivoa.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 10:36 08.04.2024

Re: ..

Hej, ja sam tu izložbu videla čini mi se minimum 5 puta. Bilo je fenomenalno!
A sad ove prošle jeseni je bilo u MoMA retrospektiva filmova iz bivše Juge, filmovi crnog talasa. Kurator je naš čovek, mladi neki dečko i je strava. Tako da sam u sred MoMA videla:
Skupljači perja,
Kad budem mrtav i beo,
Čudna devojka,
Praznik,
Po isti poti se ne vračaj,
Ponedeljak ili Utorak,
Grad,
Plev v dežju,
Sveti pesak,
Tri,
Ljubavni slučaj ili tragedija službenice P.T.T.,(na ovaj sam htela da umrem od plakanja)
Mali vojnici,
Memento,
Roj,
Podne.

A da, publika ume da aplaudira dok se arija završava ako im se sviđa izvođač i to ustaju ljudi sa sedišta. Isto i na Broadway. Tough crowd, što kažemo.

Isti đavo i na US Openu.

predatortz predatortz 07:55 08.04.2024

Šta reći...


Omiljena muzika (kratki pregled)

Azra


... za prvo mesto, osim:

Sestro, pa'ni mi na grudi!
cmix909 cmix909 09:03 08.04.2024

Re: Šta reći...

njanja_de.manccini
... Sama činjenica da se nalazim tu i svuda oko mene umetnost... iz svih mogućih perioda, deluje kao magija na mene.

Ovo se moze prosiriti na literaturu i druge umetnosti, kućnu tehniku, namestaj i drugo, a sa blagotvornim prakticnim i psiholoskim efektima, mnogo bogatijim od prostog bekstva od realnosti. Sto rekao jedan filozof, covek moze biti provincijalan i vremenski, a ne samo prostorno.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 10:25 08.04.2024

Re: Šta reći...

predatortz

Omiljena muzika (kratki pregled)

Azra


... za prvo mesto, osim:

Sestro, pa'ni mi na grudi!

Azra, sad i uvek na prvom mestu.

Ovo se moze prosiriti na literaturu i druge umetnosti, kućnu tehniku, namestaj i drugo, a sa blagotvornim prakticnim i psiholoskim efektima, mnogo bogatijim od prostog bekstva od realnosti. Sto rekao jedan filozof, covek moze biti provincijalan i vremenski, a ne samo prostorno.


da, naravno. na listi sam stavila i New York Public Library, al sam onda obrisala. Sad se čudim zašto.
Nego sad se sećam kad sam bila student u našoj nam bivšoj Jugi, kad god smo iznajmljivali stan, ja nikako nisam mogla da poćnem da učim, t.j. da funkcionišem, dok se ceo stančić ne sredi, dok se ne okaču i sve slike na zidu, dok se ne stavi sve na svoje mesto. Morala sam da to prvo sredim, da osetim da je to moj kutak i tek ona idem dalje. I tako ceo život. I dan danas isto.
Jel ima doktora u avionu? Doktore šta mi je?
jovilim_e jovilim_e 12:28 10.04.2024

Re: Šta reći...

njanja_de.manccini
predatortz

Omiljena muzika (kratki pregled)

Azra


... za prvo mesto, osim:

Sestro, pa'ni mi na grudi!

Azra, sad i uvek na prvom mestu.

...

Meni je na prvom mestu bio Smak.

zoja444 zoja444 10:11 09.04.2024

iz prve ruke

umetnici su kao partneri propast. sebicni paraziti i grebatori nesposobni za realan zivot. jedino im je vazan sopstveni talenat i umetnost koja ih pokrece. nece da odu ni kada ih teras a imaju gde.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:45 09.04.2024

Re: iz prve ruke

zoja444
umetnici su kao partneri propast. sebicni paraziti i grebatori nesposobni za realan zivot. jedino im je vazan sopstveni talenat i umetnost koja ih pokrece. nece da odu ni kada ih teras a imaju gde.


Дискутабилно. Нису сви исти. Да постоје такви да, али постоје свуда и то не само међу уметнике.
docsumann docsumann 11:59 09.04.2024

Re: iz prve ruke

jedna lasta ne čini stoljeće
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:07 09.04.2024

Re: iz prve ruke

Да постоје такви да, али постоје свуда и то не само међу уметнике.

овај ми је падеж погрешан, јел да? никако да их убодем. једном ћу да бацим све низ реку и кренем да вам причам по торлачком дијалекту (ко у филму Зона Замфирова), па да видимо ко ће кога да разуме



predatortz predatortz 14:20 09.04.2024

Re: iz prve ruke

и кренем да вам причам по торлачком дијалекту (


Učini to nekad, molim te!
Jedan od retkih sa kojim se nisam sretao, ne bih umeo da ga prepoznam
A volim da znam takve stvari.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:24 09.04.2024

Re: iz prve ruke

eve ti ga link do cel film - https://www.dailymotion.com/video/x8eydu1

od s'g samo po torlački ima da vi zboru

p.s. u Kumanovo se upotrebljava s'g a u Vranje s'd.
predatortz predatortz 14:26 09.04.2024

Re: iz prve ruke

njanja_de.manccini
eve ti ga link do cel film - https://www.dailymotion.com/video/x8eydu1

od s'g samo po torlački ima da vi zboru

p.s. u Kumanovo se upotrebljava s'g a u Vranje s'd.


Hvala!

Je li ista varijanta i u Bugarskoj ili ima nekih razlika u govoru?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:30 09.04.2024

Re: iz prve ruke

ја бугарски не разумем. то нема везе са торлачким
predatortz predatortz 15:01 09.04.2024

Re: iz prve ruke

njanja_de.manccini
ја бугарски не разумем. то нема везе са торлачким


Gledam po rasprostranjenosti. Piše Istočna Srbija i Jugozapadna Bugarska.
Kažem, malo znam o tome, ali se kanim da ovog proleća obiđem taj deo Srbije.
Sramota da tolike godine živim u Srbiji a da mi je jedan deo zemlje toliko nepoznat.

Nije Rusija pa da ne može čovek sve da obiđe!
jovilim_e jovilim_e 12:32 10.04.2024

Re: iz prve ruke

njanja_de.manccini
Да постоје такви да, али постоје свуда и то не само међу уметнике.

овај ми је падеж погрешан, јел да? никако да их убодем. једном ћу да бацим све низ реку и кренем да вам причам по торлачком дијалекту (ко у филму Зона Замфирова), па да видимо ко ће кога да разуме




Ne be!
Baš je kako treba.
Juče sam bio u Niš i to ti ne bi niko zamerio.

... neko reče jednom nišliji - bio sam sa Aleksandrom.
A nišlija će njemu - bio si sa Aleksandru ili sa Aleksandra?
Mora da se zna iz prvu bez potpitanja.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:06 10.04.2024

Re: iz prve ruke

Ne be!
Baš je kako treba.
Juče sam bio u Niš i to ti ne bi niko zamerio.

знам да у Ниш пролазим

знаш ли онај виц из Куманова - на радњи у излогу стоји велика табла на коју пише - Има Сирење. Улази муштерија и тражи да купи сир. Газда каже, па зар ниси видео онолику таблу у излогу где лепо пише Има' Сирење (прошло време)!

поздрав из Кумахобо.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:34 12.04.2024

Re: iz prve ruke

Сад сам се сетила да има цела књига Зона Замфирова на овом линку. Како сам волела ово да читам појма немате. Хвала Стевану Сремцу што је овековечио торлачки дијалект.

"Несам гу видеја бата Коте. Куде смем ја да гледам чорбаџијске ћерке!"
predatortz predatortz 17:01 12.04.2024

Re: iz prve ruke

njanja_de.manccini
Сад сам се сетила да има цела књига Зона Замфирова на овом линку. Како сам волела ово да читам појма немате. Хвала Стевану Сремцу што је овековечио торлачки дијалект.

"Несам гу видеја бата Коте. Куде смем ја да гледам чорбаџијске ћерке!"


Gledao sam film i moram da priznam da sam razumeo onoliko koliko recimo razumem Zagorce.

Dakle, jako malo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:23 12.04.2024

Re: iz prve ruke

другари једни, црногорци пореклом, кад су гледали филм рекли су ми да су морали да читају са екрана јер нису ништа размели. кажу ми бре њањо ови причају исто ко ти што причаш својој деци
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:33 09.04.2024

скопје

видим сад вест да је данас изгорела Универзална Сала у Скопљу. Место где се одржавало толико културних догађаја да и не знам одакле да почнем са листом. На пример Скопље Џез фестивал где сам имала прилике да чујем по први пут толико познатих џез музичара, што ја за мене било изузетно искуство. То је био поглед у свет, свет у то време тако далек.

Оде све за 5 минута.

predatortz predatortz 12:38 09.04.2024

Re: скопје


Оде све за 5 минута.


Verovatno atraktivna lokacija za gradnju...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:25 09.04.2024

Re: скопје

predatortz

Оде све за 5 минута.


Verovatno atraktivna lokacija za gradnju...

јесте, атрактивна локација. али не верујем да је то урађено намерно. поправљали су је и нека електрика се зезнула.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:20 10.04.2024

crtica

klinac piskio iza drveta u parku, sklonio se da ga ne vide. prolazi gospodja sa dzukelom bez povoca da mi kaze da treba da ga vodim u javni wc...

moz' misliti sta sam joj rekao...



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 05:05 11.04.2024

Re: crtica

moz' misliti sta sam joj rekao

да је клинац већ у јавном wc?

dragosevacsutra dragosevacsutra 15:47 11.04.2024

Re: crtica

ne, pitao sam je da li vodi dzukelu u javni wc.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 05:09 11.04.2024

радила метла

морала сам да обришем неколик врло непристојних комнетара од овог блогера - http://blog.b92.net/blog/186168/devon/
jovilim_e jovilim_e 06:27 11.04.2024

Re: радила метла

njanja_de.manccini
морала сам да обришем неколик врло непристојних комнетара од овог блогера - http://blog.b92.net/blog/186168/devon/

Zašto?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 06:31 11.04.2024

Re: радила метла

не знам колико пута треба да кажем да псовање, вређање, и слична вербална гимнастика нису дозвољени овде.
shmoo shmoo 07:04 11.04.2024

Re: радила метла

njanja_de.manccini
морала сам да обришем неколик врло непристојних комнетара од овог блогера - http://blog.b92.net/blog/186168/devon/

не знам колико пута треба да кажем да псовање, вређање, и слична вербална гимнастика нису дозвољени овде.


Немој му замерити (Девону/Емилији/Кркару/Корисничком имену 1/????).

Погледај само шта је све истресао на рачун других блогера тамо код Филипа Младеновића.

(И то пред закључавање блога да не може да му се одговори. )

Нервозан је јер не иде све баш како је он мислио да ће ићи.

У Украјини и другде. Диљем овог нашег лијепог свијета од Корчуле и Београда па надаље.

Нервозан му послодавац у Лондону па је нервозан и он. Слути да му фирма полако пропада и да ће остати без упослења које су му дали у Србији.

И онда по свом обичају када му нешто није по вољи почне да хистерише и да лупа ногицама (папцима) о патос као неко мало размажено дете када не добије играчку коју тражи.

И почне да вређа људе јер не уме другачије да комуницира када му се не повлађује.

Он је такав одувек био, веруј ми, знам човека још са факултета.

Само је тада, у студентским данима, махао црвеном чланском књижицом Савеза комуниста Југославије (друг члан) све мислећи да му та чланска књижица даје покриће за то хистерисање.

Данас он мисли да му је покриће за то хистерисање самоуображење да је један од носилаца демократских промена међу Србима. Са све увредама у "демократском" дијалогу.



Има тај тип личности и неки свој назив у посихологији/психијатрији, не знам како баш тачно гласи та дијагноза.

Али све је то људски.

И мени није ни страно ни непознато код тог човека.

Кажем ти, знам га још од праисторије.

Разумем тебе и не осуђујем твој поступак.

Ти нас овде ипак угошаћаваш и не желиш неред на свом блогу, али покушавам да ти објасним да је то сасвим уобичајна и стална појава код тог блогера ( "спавача" ) чије си коментаре обрисала.





emilia emilia 07:50 11.04.2024

Re: радила метла

shmoo
njanja_de.manccini
морала сам да обришем неколик врло непристојних комнетара од овог блогера - http://blog.b92.net/blog/186168/devon/

не знам колико пута треба да кажем да псовање, вређање, и слична вербална гимнастика нису дозвољени овде.


Немој му замерити (Девону/Емилији/Кркару/Корисничком имену 1/????).

Погледај само шта је све истресао на рачун других блогера тамо код Филипа Младеновића.

(И то пред закључавање блога да не може да му се одговори. )

Нервозан је јер не иде све баш како је он мислио да ће ићи.

У Украјини и другде. Диљем овог нашег лијепог свијета од Корчуле и Београда па надаље.

Нервозан му послодавац у Лондону па је нервозан и он. Слути да му фирма полако пропада и да ће остати без упослења које су му дали у Србији.

И онда по свом обичају када му нешто није по вољи почне да хистерише и да лупа ногицама (папцима) о патос као неко мало размажено дете када не добије играчку коју тражи.

И почне да вређа људе јер не уме другачије да комуницира када му се не повлађује.

Он је такав одувек био, веруј ми, знам човека још са факултета.

Само је тада, у студентским данима, махао црвеном чланском књижицом Савеза комуниста Југославије (друг члан) све мислећи да му та чланска књижица даје покриће за то хистерисање.

Данас он мисли да му је покриће за то хистерисање самоуображење да је један од носилаца демократских промена међу Србима. Са све увредама у "демократском" дијалогу.



Има тај тип личности и неки свој назив у посихологији/психијатрији, не знам како баш тачно гласи та дијагноза.

Али све је то људски.

И мени није ни страно ни непознато код тог човека.

Кажем ти, знам га још од праисторије.

Разумем тебе и не осуђујем твој поступак.

Ти нас овде ипак угошаћаваш и не желиш неред на свом блогу, али покушавам да ти објасним да је то сасвим уобичајна и стална појава код тог блогера ( "спавача" ) чије си коментаре обрисала.






Lažovčino.
Jedini pseudonim pod kojim se javljam je emilija koji je ujedno i moje pravo ime.
Ne znam ni ko je krkar ni ko je devon ni ostale koje si nabrojao. Da, može sama da pogleda kojim se rečnikom ti služiš i koliko psuješ, koliki si prostak za razliku od mene. Sve stoji crno na belo. Ne smeta ti tvoj rečnik, laganje i spletkarenje, ne smeta ti ni najgori i najprizemniji rečnik, laganje i spletkarenje tvojih kolega koji svakodnevno upražnjavate na grupne obračune sa svojim ideološkim neistomišljenicima. Ne smeta ti, lažovčino, ni rečnik koji upražnjavate i šta sve ne izgovarate Angie, grupno je progonite i napadate mesecima i godinama, najgore bljuvotine koje njoj svakoga dana upućujete.

Neka ode i pogleda sama kod Filipa Mladenovića na blog, ili na bilo koji drugi blog, šta ste sve u stanju da izgovarate drugim ljudima i koliko lažete.

predatortz predatortz 08:06 11.04.2024

Re: радила метла

Погледај само шта је све истресао на рачун других блогера тамо код Филипа Младеновића.


Reče čovek da me prati godinama. U poslu u kom je, trebao bi da zna da je to uvek dvostrano.
angie01 angie01 08:11 11.04.2024

Re: радила метла

taso opet spletakris i kleveces, ti sigurno ne znas ko je devon, a ni emilija, a i sve sto si iskonstruisao za nekadasnjeg blogera.

i kako sad super sto se brisalo, a obicno padas u fras na tako nesto.

ja nisam videla obrisane komentare i svako ima pravo da moderise kako misli da treba,..samo komentarisem ovo post festum klevetanje, a bez prisustva osobe koja se klevece, sto znaci da ne moze ni da se brani ni da odgovori...meni je to recimo vece zagadjenje od psovke.
shmoo shmoo 08:17 11.04.2024

Re: радила метла

predatortz
Погледај само шта је све истресао на рачун других блогера тамо код Филипа Младеновића.


Reče čovek da me prati godinama. U poslu u kom je, trebao bi da zna da je to uvek dvostrano.








EDIT: Мала ова Србија, сви се знамо.




angie01 angie01 08:48 11.04.2024

Re: радила метла

. Ne smeta ti tvoj rečnik, laganje i spletkarenje, ne smeta ti ni najgori i najprizemniji rečnik, laganje i spletkarenje tvojih kolega koji svakodnevno upražnjavate na grupne obračune sa svojim ideološkim neistomišljenicima.


covek botina, koji je regrutovao opskurne likove sa dijagnozama, kojima nije strana ni najveca mizerija, jer ispoljavanjem tih ucitanih gadosti, jedino i dozivljavaju neko zadovoljstvo,...plus ova new agw chetnicka udruga, koja tera agendu vejkoslava,...ono, nemoralni likovi, okupljeni oko destruktivne ideologije, koja je razorila drustvo, podelila ga na patriJOte i denuncirane neprijatelje-one, koji ne pristaju na kreiranu laz, za neke male mrvice sa stola, koje dobijaju prvi za svoje delovanje.
...kakvo posrnuce.
jovilim_e jovilim_e 10:42 11.04.2024

Re: радила метла

emilia
shmoo
njanja_de.manccini
морала сам да обришем неколик врло непристојних комнетара од овог блогера - http://blog.b92.net/blog/186168/devon/

не знам колико пута треба да кажем да псовање, вређање, и слична вербална гимнастика нису дозвољени овде.


Немој му замерити (Девону/Емилији/Кркару/Корисничком имену 1/????).

Погледај само шта је све истресао на рачун других блогера тамо код Филипа Младеновића.

(И то пред закључавање блога да не може да му се одговори. )

Нервозан је јер не иде све баш како је он мислио да ће ићи.

У Украјини и другде. Диљем овог нашег лијепог свијета од Корчуле и Београда па надаље.

Нервозан му послодавац у Лондону па је нервозан и он. Слути да му фирма полако пропада и да ће остати без упослења које су му дали у Србији.

И онда по свом обичају када му нешто није по вољи почне да хистерише и да лупа ногицама (папцима) о патос као неко мало размажено дете када не добије играчку коју тражи.

И почне да вређа људе јер не уме другачије да комуницира када му се не повлађује.

Он је такав одувек био, веруј ми, знам човека још са факултета.

Само је тада, у студентским данима, махао црвеном чланском књижицом Савеза комуниста Југославије (друг члан) све мислећи да му та чланска књижица даје покриће за то хистерисање.

Данас он мисли да му је покриће за то хистерисање самоуображење да је један од носилаца демократских промена међу Србима. Са све увредама у "демократском" дијалогу.



Има тај тип личности и неки свој назив у посихологији/психијатрији, не знам како баш тачно гласи та дијагноза.

Али све је то људски.

И мени није ни страно ни непознато код тог човека.

Кажем ти, знам га још од праисторије.

Разумем тебе и не осуђујем твој поступак.

Ти нас овде ипак угошаћаваш и не желиш неред на свом блогу, али покушавам да ти објасним да је то сасвим уобичајна и стална појава код тог блогера ( "спавача" ) чије си коментаре обрисала.






Lažovčino.
Jedini pseudonim pod kojim se javljam je emilija koji je ujedno i moje pravo ime.
Ne znam ni ko je krkar ni ko je devon ni ostale koje si nabrojao. Da, može sama da pogleda kojim se rečnikom ti služiš i koliko psuješ, koliki si prostak za razliku od mene. Sve stoji crno na belo. Ne smeta ti tvoj rečnik, laganje i spletkarenje, ne smeta ti ni najgori i najprizemniji rečnik, laganje i spletkarenje tvojih kolega koji svakodnevno upražnjavate na grupne obračune sa svojim ideološkim neistomišljenicima. Ne smeta ti, lažovčino, ni rečnik koji upražnjavate i šta sve ne izgovarate Angie, grupno je progonite i napadate mesecima i godinama, najgore bljuvotine koje njoj svakoga dana upućujete.

Neka ode i pogleda sama kod Filipa Mladenovića na blog, ili na bilo koji drugi blog, šta ste sve u stanju da izgovarate drugim ljudima i koliko lažete.


Ne slažem se!
gvozden1 gvozden1 10:48 11.04.2024

Re: радила метла

za razliku od mene

E volim što si tako skromna i objektivna:)

Nego da ti ovde odgovorim pošto si me tamo pitala, ona nakaza sa slike je bio partijski šef tvom Basari.
Basara se sa njim družio, njega birao.
Jel ti sad lakše kad znaš ko je, i voliš li još Basaru?
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:56 11.04.2024

Re: радила метла

emilia





Все это знают, давайте спросим
Ответят русские идут.
Мы наше знамя под сердцем носим
Все сердце в путь с собой берут.

Открытым взглядом, прямой походкой
Мы отличаемся от всех
Здесь с вами рядом, отряд неробких
Нас ждёт победа и успех.
Русские идут, Русские идут, Русские идут, Русские идут.

Нас ждёт удача, и с нами вера
Россия дружная вперёд
А как иначе ей, всегда быть первой
Смотрите Родина идёт
Русские идут, Русские идут, Русские идут, Русские идут.

Через все поколения,
Без преград без границ
Я не видел красивее
Наших праздничных лиц.
Русские идут, Русские идут, Русские идут, Русские идут,
Русские идут, Русские идут.
emilia emilia 03:52 12.04.2024

Re: радила метла

gvozden1
za razliku od mene

E volim što si tako skromna i objektivna:)

Nego da ti ovde odgovorim pošto si me tamo pitala, ona nakaza sa slike je bio partijski šef tvom Basari.
Basara se sa njim družio, njega birao.
Jel ti sad lakše kad znaš ko je, i voliš li još Basaru?

Jasno je zbog čega je bivši.

"Voleti" novinara ili javnu ličnost, nekoga koga lično ne poznajemo, ta vrsta intimiziranja, je nivo zrelosti razmišljanja šiparice. Tvoj nivo, kao što se može primetiti.

Ne, naravno da nemam razloga da o njegovom pisanju promenim mišljenje, zašto bih?
Decenije su suviše dugačak period koji može veoma lako da demantuje svačije mišljenje i stav i da ga koriguje, više ili manje. Nemamo kristalnu kuglu da predvidimo kako će se stvari odvijati u budućnosti pa da znamo koliko su nam stavovi i pogledi, svakome svoji, ispravni u datom trenutku.

Basara nije od onih koji kriju svoja politička opredeljenja i svoje učešće u prošlosti.
Naprotiv, u svojim kolumnama redovno o tome govori, o svojim zabludama i razlozima zbog čega je, povodom čega je, i zašto promenio mišljenje i stav. Ili nije.
Kao što ne postoji pisac čije su sve knjige briljantne i uspešne a nama omiljene i bliske, nema ni novinara pa i kolumniste sa čijim ćemo se stavovima uvek složiti. Izlišno je to objašnjavati.

Basara piše pitko i efektno, uglavnom. Sa njim se ne slažem u svemu, daleko od toga.
Pančić je odličan ali je za probraniju publiku, njegov stil i rečenice su mirnije i kompleksnije.Beskompromisan je u svojim stavovima ali i prefinjenijeg stila.
Vidojković je direktan ali briljira samo ponekad.
Ima ih još mnogo vrednih pominjanja, ali drugom prilikom.

Vidojkovića ću postaviti na drugom blogu ovde ne, da ne krizirate, povodom nekih aktuelnih događaja ovih dana.
shmoo shmoo 05:49 12.04.2024

Теофилија Басарине Видојковитости

Basara piše pitko i efektno


Прочитах плитко и ефектно.

Хм...

Да, баш тако.

Плитко.

А ефектно...

Како за кога.

Vidojkovića ću postaviti na drugom blogu ovde ne, da ne krizirate, povodom nekih aktuelnih događaja ovih dana.



Не знам за друге, али ја горим од нестрпљења да видим копипејстованог полуписменог Видојковића у Емилијиним коментарима.

Да му није било тетка Виде Огњеновић и чика Филипа Давида који српској култури и књижевности терају раздељак какав има Латинка Перовић, за Маркића нико никада не би ни чуо осим евентуално дилери са Дорћола.

Исто као и за оног Арсенијевића.

Полуписмена багра и фукара инструментализована за циљеве једне идеологије подела међу Србима у интересу свих оних који Србима не мисле добро.

А читате ли и Ви Константиновића, велеумни, високопоштовани и драги мој Емиле?

emilia emilia 06:21 12.04.2024

Re: Теофилија Басарине Видојковитости

Полуписмена багра и фукара инструментализована за циљеве једне идеологије подела међу Србима у интересу свих оних који Србима не мисле добро.

Ne histeriši tetka shmoo, ne čupaj kosu, ne lomi kvake, pozliće ti. Da te ne bi nosili na savesti.
shmoo shmoo 06:53 12.04.2024

Re: Теофилија Басарине Видојковитости

emilia
Полуписмена багра и фукара инструментализована за циљеве једне идеологије подела међу Србима у интересу свих оних који Србима не мисле добро.

Ne histeriši tetka shmoo, ne čupaj kosu, ne lomi kvake, pozliće ti. Da te ne bi nosili na savesti.



Не хистеришем, не брини.

Само сасвим хладне главе и сталожено констатујем чињенично стање у српској култури, образовању и медијима чије последице гледамо већ деценијама, па ево чак и овде у твојим коментарима.

А како је код тебе са том хистеријом ових дана?


Немој му замерити (Девону/Емилији/Кркару/Корисничком имену 1/????).

Нервозан је јер не иде све баш како је он мислио да ће ићи.





gvozden1 gvozden1 07:31 12.04.2024

Re: радила метла

Ne, naravno da nemam razloga da o njegovom pisanju promenim mišljenje, zašto bih?

Recimo zato što ljude ceniš po izgledu.
Za Stefanovića si rekla da je nakaza, a samo si videla kako izgleda.

Šta je onda Basara, šta Pančić?
Većih nakaza od njih nema, ružni do zla boga.
Ali to je nebitno, bitni su politički stavovi koji su kod Basare zavisni od pravca vetra, kako vetar dune on tako menja stavove.

Bog mu dao talenat za pisanje pa može bilo koji stav da predstavi ubedljivo, ali elementarno lično dostojanstvo nalaže da se, i kad se slaže sa onim što trenutno zastupa, da se ne poziva na njega, jer je konvertit koji će već sutra ko zna šta zastupati.

Evo, već se opet prodao Kuriru, sa stavovima koje trenutno zastupa, radi za medij koji je sinonim za suprotno, tabloid koji je prezren od strane velikog dela pristojnog sveta.
A ti, verujem, sebe u to ubrajaš.

Ali, vidiš da može i razložno da se razgovara, ne mora uvek onako kako ti radiš, površnim pokušajima provokacije.
predatortz predatortz 08:00 12.04.2024

Re: радила метла

ali elementarno lično dostojanstvo nalaže da se, i kad se slaže sa onim što trenutno zastupa, da se ne poziva na njega, jer je konvertit koji će već sutra ko zna šta zastupati.


Ume to nekad i zeznuto da bude...

Mislim, nije slično, ali i jeste u neku ruku.
Sećaš se, sećate se svi, da sam se zalagao za što brži ulazak Srbije u NATO. To mi je govorio razum. Tačno sam naveo razloge zbog kojih bi to gutanje ogromne žabe bilo pametnije i racionalnije od ovoga što radimo.

Predvideo sam rat Rusije i Zapada, predvideo sam da to neće ići tako glat i da će verovatno Rusi izaći kao pobednici ali će svet biti podeljen po novoj liniji i da ćemo mi u svakom slučaju ostati na onoj strani te linije koja će pripadati zapadnom svetu.
Govorio sam o tome da su Srbija i Republika Srpska dve najslabije tačke na kojima NATO, bez ikakvog naprezanja, može da se revanšira Rusima za neke stvari.
Govorio sam da možemo završiti kao ruski korisni idioti.

I evo... To se upravo događa.
Pred nama su godine patnje i neizvesnosti, bićemo progonjeni, unižavani, slabi, siromašni, razdeljeni i bez saveznika.

Dakle sve to je govorio moj razum i bio je u pravu.

Emocije su govorile sasvim drugo i shvatio sam da ja ne bih bio u stanju potpisati ono za šta mi se razum zalaže.
A nisam rusofil, komunista ponjmanje, a ljubitelj istočnjačkih diktatura nikako.
E ovakvi kakvi jesmo, počev od mene, jebali smo ježa u leđa gospodo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana